zrakoplovac
Well-known member
I ne “zvoni” tolko 😁Podmazujen i cistim lanac jer lijepo izgleda a i ugodnije motor salta i lijepse se vozi kad je uredan i podmazan.. Ko novi motor bude
I ne “zvoni” tolko 😁Podmazujen i cistim lanac jer lijepo izgleda a i ugodnije motor salta i lijepse se vozi kad je uredan i podmazan.. Ko novi motor bude
Oprano, da to je bilo od viška koji ne mozes pokupiti, pokupis al isprica gumu sutra… ali nije bilo masno nego jako ljepljivo. Sada je sređeno, preso sam na motul, zasad sve pet.Frende, tebi nešto opasno nauljuje gumu. Jest da ti je u području chickenstripesa ali pazi da se ne opružiš.
Majstor u Hondi mi je reko bolje ne mazati nego premazati. Kad pretjeramo ode svuda skupa sa prasinom i blatom tak da sam smanjio brigu oko lanca. Pogledam tu i tamo, danas sam ga zategnio nakon 2000km i pici daljePodmazujen i cistim lanac jer lijepo izgleda a i ugodnije motor salta i lijepse se vozi kad je uredan i podmazan.. Ko novi motor bude
Lanac mi je trajao isto otprilike isto kao na drugon motoru iako sam ga jednom ocistio i 3 puta podmazao... Ne vjerujem u trajnost ali kvaliteta komfora je ogromna kad motor ne cuka i drka zbog lanca i stvarno bolje salta tj mekanije..
Previše ulja na lancu koji šprica po felgi a onda se s felge seli na gumu, centrifugalna sila u najboljem smislu 😁Frende, tebi nešto opasno nauljuje gumu. Jest da ti je u području chickenstripesa ali pazi da se ne opružiš.
još dok nije bilo o ring lanaca, skinuo si lanac s motora (većina je imala spojnicu ) oprao ga u nafti i onda skuhao u masti. mast je postala tekuća i ušla u glidice a kad se ohladila i ostala unutra, a onda je bilo svega za kasnije mazanje od hipenola pa do običnog ulja ili masti po njemu, kako tko. nakon O ring lanaca ovo je otišlo u zaborav.Pitam se kako su se prije vozili motori i podmazivali lanci dok nije bilo sprejeva...
Upravo to sam vidio. Tada sam stavljao 16 zupcanik umjesto 15 i imao sam sto vidjeti. Na prednjem zupcaniku su se skupila sva ta sranja pomijesana i sama ta masa ne bi nikako sama otpala, jos je skrivena sa platikom. Skidao sam ih kao katran rukavicom i sve to zbog “održavanja lanca”. Sada cu svaku jesen sve to pocistiti radi reda jer sam osobno vidio sto sve tamo zavrsi.Ljepljivi sprejevi koje mnogi vole jer je motor čist ionako samo štete i lancu i lančanicima jer se na to lijepi sva prašina s ceste i stvara se efekt šmirgla.
Pa to se i cisti nakon svake sezone,davno sam dobio savjet i to radimUpravo to sam vidio. Tada sam stavljao 16 zupcanik umjesto 15 i imao sam sto vidjeti. Na prednjem zupcaniku su se skupila sva ta sranja pomijesana i sama ta masa ne bi nikako sama otpala, jos je skrivena sa platikom. Skidao sam ih kao katran rukavicom i sve to zbog “održavanja lanca”. Sada cu svaku jesen sve to pocistiti radi reda jer sam osobno vidio sto sve tamo zavrsi.
Pa da..neko trosi na sprejeve a neko na lanac.Na kraju tako i izađe.I ti sprejevi u Rh su pljačka gledam sad motul c2 road 400ml po 17-18e u par web trgovina. Ja u Trstu dao 11e za isti...
Pa u pm 4 spreja set lanca i lancanika skoro
ako hoćeš trajnije rješenje i voliš povremeno"Zalijepite komadic necega da znate da ne vrtite lanac u par krugova..."
Da slamka u slamka. Neću im još plaćati pet puta više po ml za malu buksu.Ponovno punjenje? Slamka u slamku ili sta? Nisam o tome razmisljo haha
Majke ti, svaki lanac ima spojnicu koja je ručno zakovana, vidiš razliku između te i ostalih tvornički zakovanih, vrtiš lanac dok ne dodes opet do te iste spojnice.