ovo sam napisao na PP, pa eto nek' je i tu:
kako radi?
čista mehanika i pritisak,
svakih 400km (bar ja tako) okreneš gornju pločicu
za pola kruga i ulje kapa
dok se pritisak u
posudici ne izjednači i onda stane
npr. znaš da ćeš tankati-ručati ili ostaviti motor preko
noći ili si stigao negdje za noćenje i onda
zadnjih 10tak km voziš laganini dok ga podmazuje
ako ti još kapa, a stao si negdje ( npr. previše si odvrnio), - "potpisaće se"
i to je to
ne treba „odvrnuti“ puni krug, previše je
i ako voziš brzo, dok si pustio da kapa,
može baciti na rep, felgu, pa i gumu malo,
što nije preporučljivo
jedno punjenje posudice ti je dovoljno za više tis. km
ja ga imam sad već dosta dugo:
https://forum.motori.hr/threads/cobrra-nemo-2.250223/
a na trenutnom motoru: od prvog dana:
https://forum.motori.hr/threads/predator.261359/page-2#post-4899540
- koristim ovo ulje: