Ak je tebi više od 35% veća cijena skoro isto onda imaš problemDa.
Možeš zamislit da gs malne košta kao taj luksuzni brod.
A 1600 gt izgleda kao promašen slučaj
Meni su strucnjaci objasnjavali da se masina vodenjaka raspada na 40000 km. Evo sad 156000 km, nikad nista, a šrota ko i prvog dana. Toliko o tome. Sto se prvih serija tice, slazem se, pametno je izbjeci prvu godinu dok ne odrade djecje bolesti.Ne kužim ljude kaj idu kupovat prve primjerke novog modela..al zbilja...k'o da je prvi put...BMW-u.... a nije.
Neki dan išli frendu po povoljnog GS-a 1250 iz 2019., dakle prvi model 1250, relativno mala kilometraža, došli tam, a ono, kad se malo zagrijao motor, čuješ lupanje u lijevom cilindru...popravak cca 1k €, majstor kaj je bio s nama, prije nego kaj smo došli tam nam veli kaj bi nas moglo dočekat i fakat...i veli da se to riješilo tek modelske godine 2021....slično i s 1200, modele do 2017. ili izbjegavati ili dobro pregledati prije kupnje.
Tak vele, ja se ne kužim...jest da sam imao zračnjake 1200GS ('09.), pa GSA ('13.), vodenjake GSA ('17.) i sada GSA ('22) i nikakvih problema, pa ne treba takve probleme generalizirati, al eto, pokaže se da di ima dima i ima i vatre... eto, ovaj 1300 GS je dimio
Ali daleko smo mi od Australije tako da se vjerojatno niš od navedenog ne odnosi na nas
Na postprodajnu i servisnu podršku BMWa nemam nikakvih zamjerki i tu je BMW daleko ispred svih drugih proizvođača. Svi opozivi se obavljaju tijekom redovnih servisa bez ikakve zadrške, pitanja i potpuno besplatno..
BMW se stvarno istice sa podrskom kupcima. Rjesavaju sve po automatizmu, bez nekih zapitkivanja. Znao sam izvlaciti skroz nebitne gluposti, tipa “ova plastika se pomjera ili skripi, a ne bi mozda trebala”, BMW u roku 7 dana i bez ikakvih pitanja posalje zamjenski dio.
Za auto, koji nije vise pod garancijom, bio neki opoziv EGR ventila, u servisu sami od sebe provjerili po sasiji je li obuhvacen i ispostavi se da jeste. 10 dana poslije me nazvali da dodjem da ugrade novi EGR sa hladnjakom, sve o trosku BMW-a. Preko 1.500 EUR dijelova i ruku onako gratis…
Jos jedan primjer u familiji, opet auto ali pod garancijom, na redovnom servisu mehanicari vidjeli da su neke ofarbane plastike izblijedile - sami narucili nove i zamijenili.
Takve stvari stvarno “kupe” kupca.
Jesi navro o tom GS-u, di ja njega uopće spominjem, ispada da BMW radi samo GSOdnosi se sve, ako slučajno ne pratiš. I iskustveno i svakako drugačije, osim jasno kod forumskih hejtera je priča malo drugačija jer što je netko manje vozio GS-a, to više "zna" o njemu
ovo mi izgleda...neka se on kvari,bitno da mi servis daje sve mukte.
cijena ne drzi kvalitetu.