Na novim R1300GS sad i relej anlasera mijenjaju

FB_IMG_1704015145338.jpg
 
Ne kužim ljude kaj idu kupovat prve primjerke novog modela..al zbilja...k'o da je prvi put...BMW-u.... a nije.

Neki dan išli frendu po povoljnog GS-a 1250 iz 2019., dakle prvi model 1250, relativno mala kilometraža, došli tam, a ono, kad se malo zagrijao motor, čuješ lupanje u lijevom cilindru...popravak cca 1k €, majstor kaj je bio s nama, prije nego kaj smo došli tam nam veli kaj bi nas moglo dočekat i fakat...i veli da se to riješilo tek modelske godine 2021....slično i s 1200, modele do 2017. ili izbjegavati ili dobro pregledati prije kupnje.
Tak vele, ja se ne kužim...jest da sam imao zračnjake 1200GS ('09.), pa GSA ('13.), vodenjake GSA ('17.) i sada GSA ('22) i nikakvih problema, pa ne treba takve probleme generalizirati, al eto, pokaže se da di ima dima i ima i vatre... eto, ovaj 1300 GS je dimio ;)
 
  • Like
Reactions: roberto and Village
Dobio moju pretplatničku Motoreviju i vidjeh da je tablica iz članka o opozivima već objavljena na FB, uz mnoštvo komentara, a meni se dopao jedan koji je dobio i pun o odobravanja i povratnih komentara... riječ je o količini opoziva u prošloj godini i kako i zašto se to kod koga dogodilo, članak je u Motoreviji odlično analizirao i argumentirao cijelu priču...

Opozivi.jpg


"Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, BMW, Triumph, Aprilia i Kymco se nalaze u prodajno servisnom programu firme u kojoj radim kao senior mehanicar. Firma proda oko 5000 motora godisnje, sto rabljenih sto novih... ( nekad je bilo i 1300 novih jamaha godisnje, tamo negdje 2014-2017, no europljani nadiru sve jace i japanci se ne prodaju dobro vise) .

Ono sto mogu reci o ovom topicu je da je BMW ubjedljivo najjaci, najposteniji i najbolji prema svojim kupcima...I naravno tehnoloski i servisno apsolutno i bezpogovorno bez premca... Svaka i najmanja sitnica je opoziv i popravak o njihovom trosku. Goodwill waranty je kao iz drugog svemira.. ako imas uredne BMW servise, cak i nakon 10 godina oni ce podrzati garancijski zahtjev.Vrhunac mi je bila besplatna za stranku zamjena masine na s1000rr iz 2014 sa 29000 km...I zanimljivo je da NIJE skuplji ili je tek mrvicu skuplji za odrzavanje od japanskih konkurenata. ( govorim ISKLJUCIVO o odrzavanju u ovlastenom servisu). BMW ce cak u nekim slucajevima zazmiriti i na jedno oko ako je motor tuniran... Nasuprot tome Honda cak kaze da se dijelovi mijenjaju jedino ako se kupac zali na navedeni problem..

Opozivi su rijetki, gotovo tajni medju japancima, a ima ih...Kawasaki i Suzuki prednjace... Yamaha je najbolja od japanaca po tom pitanju. Aprilija koja je moj favorit brend i nije bas jako naklonjena kupcu ako bas ne mora, a mora samo ako je sa strane kupca sve po pravilima iz uputa o upotrebi.... sto je gotovo nikada 😵‍💫...
 
  • Like
Reactions: DacMan
Ne kužim ljude kaj idu kupovat prve primjerke novog modela..al zbilja...k'o da je prvi put...BMW-u.... a nije.

Neki dan išli frendu po povoljnog GS-a 1250 iz 2019., dakle prvi model 1250, relativno mala kilometraža, došli tam, a ono, kad se malo zagrijao motor, čuješ lupanje u lijevom cilindru...popravak cca 1k €, majstor kaj je bio s nama, prije nego kaj smo došli tam nam veli kaj bi nas moglo dočekat i fakat...i veli da se to riješilo tek modelske godine 2021....slično i s 1200, modele do 2017. ili izbjegavati ili dobro pregledati prije kupnje.
Tak vele, ja se ne kužim...jest da sam imao zračnjake 1200GS ('09.), pa GSA ('13.), vodenjake GSA ('17.) i sada GSA ('22) i nikakvih problema, pa ne treba takve probleme generalizirati, al eto, pokaže se da di ima dima i ima i vatre... eto, ovaj 1300 GS je dimio ;)
Meni su strucnjaci objasnjavali da se masina vodenjaka raspada na 40000 km. Evo sad 156000 km, nikad nista, a šrota ko i prvog dana. Toliko o tome. Sto se prvih serija tice, slazem se, pametno je izbjeci prvu godinu dok ne odrade djecje bolesti.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac and TIS
Na postprodajnu i servisnu podršku BMWa nemam nikakvih zamjerki i tu je BMW daleko ispred svih drugih proizvođača. Svi opozivi se obavljaju tijekom redovnih servisa bez ikakve zadrške, pitanja i potpuno besplatno..
 
  • Like
Reactions: Village
BMW se stvarno istice sa podrskom kupcima. Rjesavaju sve po automatizmu, bez nekih zapitkivanja. Znao sam izvlaciti skroz nebitne gluposti, tipa “ova plastika se pomjera ili skripi, a ne bi mozda trebala”, BMW u roku 7 dana i bez ikakvih pitanja posalje zamjenski dio.
Za auto, koji nije vise pod garancijom, bio neki opoziv EGR ventila, u servisu sami od sebe provjerili po sasiji je li obuhvacen i ispostavi se da jeste. 10 dana poslije me nazvali da dodjem da ugrade novi EGR sa hladnjakom, sve o trosku BMW-a. Preko 1.500 EUR dijelova i ruku onako gratis…
Jos jedan primjer u familiji, opet auto ali pod garancijom, na redovnom servisu mehanicari vidjeli da su neke ofarbane plastike izblijedile - sami narucili nove i zamijenili.
Takve stvari stvarno “kupe” kupca. (y)
 
Last edited:
to su meni na kiji sportage radili...procuria kumplug na 30 ak tisuca km.

bez pitanja kako i zasto...i sad bi kao triba bit zadovoljan.
brzo sam ga prodao.



bmw je amo rec...razina više i takve stvari se nebi smile dešavat.



ovo mi izgleda...neka se on kvari,bitno da mi servis daje sve mukte.
cijena ne drzi kvalitetu.
 
Ali daleko smo mi od Australije tako da se vjerojatno niš od navedenog ne odnosi na nas :mrgreen:

Odnosi se sve, ako slučajno ne pratiš. I iskustveno i svakako drugačije, osim jasno kod forumskih hejtera je priča malo drugačija jer što je netko manje vozio GS-a, to više "zna" o njemu...

Na postprodajnu i servisnu podršku BMWa nemam nikakvih zamjerki i tu je BMW daleko ispred svih drugih proizvođača. Svi opozivi se obavljaju tijekom redovnih servisa bez ikakve zadrške, pitanja i potpuno besplatno..

BMW se stvarno istice sa podrskom kupcima. Rjesavaju sve po automatizmu, bez nekih zapitkivanja. Znao sam izvlaciti skroz nebitne gluposti, tipa “ova plastika se pomjera ili skripi, a ne bi mozda trebala”, BMW u roku 7 dana i bez ikakvih pitanja posalje zamjenski dio.
Za auto, koji nije vise pod garancijom, bio neki opoziv EGR ventila, u servisu sami od sebe provjerili po sasiji je li obuhvacen i ispostavi se da jeste. 10 dana poslije me nazvali da dodjem da ugrade novi EGR sa hladnjakom, sve o trosku BMW-a. Preko 1.500 EUR dijelova i ruku onako gratis…
Jos jedan primjer u familiji, opet auto ali pod garancijom, na redovnom servisu mehanicari vidjeli da su neke ofarbane plastike izblijedile - sami narucili nove i zamijenili.
Takve stvari stvarno “kupe” kupca. (y)

Vjerojatno čitam prebrzo pa su mi proletile info o istom odnosu i free akcijama i zamjenama ičega kod ikojeg japanca... vjerojatno su zato njihovi vlasnici najglasniji u pljuvanju BMW-a.
 
Last edited:
Odnosi se sve, ako slučajno ne pratiš. I iskustveno i svakako drugačije, osim jasno kod forumskih hejtera je priča malo drugačija jer što je netko manje vozio GS-a, to više "zna" o njemu
Jesi navro o tom GS-u, di ja njega uopće spominjem, ispada da BMW radi samo GS
Ja sam se referirao na ovo
"nekad je bilo i 1300 novih jamaha godisnje, tamo negdje 2014-2017, no europljani nadiru sve jace i japanci se ne prodaju dobro vise" i na to da tamo prodaju 5000 motora godišnje.
kakve veze ima to, sa prodajom i servisnom podrškom svih navedenih proizvođača u HR, ukratko nikakve.
 
Ne znam na što si se referirao jer nisi citirao to na što ti kao misliš, no tema je o GS-u pa je jasno da nitko primarno ne misli na prodaju Yamahe...
 
ovo mi izgleda...neka se on kvari,bitno da mi servis daje sve mukte.
cijena ne drzi kvalitetu.

BMW štokholmski sindrom: Proizvedeš kvarljiv proizvod, naplatiš premiju, radiš recall, mijenjaš -> kupci te vole i hvale kako si pošten.
A koliko im je ono trebalo da naprave službeni opoziv za kardan, s kojim je bilo problema i na zračnjacima, 10, 15g?
Toliko o tome da rade recall za sve probleme.
 
  • Like
Reactions: infinity
Pa i drugi se kvare i dobiješ kurčinu, no oni su super... ako se BMW pokvari, dobiješ free servis i zamjenu. Kod drugih niti to, ali drugi su dobri, a BMW ne valja, mnogima kao ti nikada i neće...
 
Nepristrano istraživanje od likova koji na njega sjeli nisu... sa druge strane, čak i da je u pravu, ako mene 4 kvara dođu nula eura, a njega za to vrijeme samo jedan kao Svetog Petra kajgana, opet sam bolje prošao... čisto matematički, pod uvjetom da je ta bedastoća istinita.