Bandit 600,650,1200,1250

Tako sam na kraju i uradio, pročitao manual i gotova dilema, jer u suštini 10w40 pokriva sve moguće scenarije što se tiče temperatura u kojima vozim, znači ispod nule NI NE POMIŠLJAM da palim motor, a pošto neću u Afriku s njim i sa te strane sam miran 😁

A što se tiče brojki i gradacije, koliko ja znam prva brojka označava viskoznost na niskoj temperaturi a druga na visokoj kada se motor zagreje.
Ja sam napre hteo 15w50 zbog veće pređene kilometraže agregata, ali su mi objasnili da se Suzukijeve uljare i uopšteno vazdušno hlađene mašine prave sa većim tolerancijama jer rade na većim temperaturama od vodeno hlađenih agregata pa iz tih razloga ne vole veću gradaciju... bem li ga nisam mehaničar, ne znam.
 
  • Like
Reactions: M410
Mislim da možeš uzet bilokoje.

Brembo SA, TRW SV....
Malo kasnim...prednje EBC Double-H ( imam ih odavno u kući) zadnje Carbon Lorraine RX3 tek naručene u Noveme. Napominjem da sam kupio komplet prednje i zadnje EBC, zadnje EBC organske meke sam promjenio prije niti 8 tisuća, troše se brzo i na zadnjoj trećini debljine su se doslovno raspale, a nisam neugodan u kočenju, pazim na to.
Da se nadovežem na ulje, ono je kod mene 15w50, ne kužim zašto ne odgovaraju banditu, pa i u manualu je u tablici isto navedeno kao opcija. Redovna zamjena i sve 5. Čak se i mjenjač manje čuje
 
Bok ekipa!

Uletio mi je jedan Bandit S 600 iz 2001. Motor je iz Njemačke. Jučer sam ga provozao, treba srediti frgiće jer cuka između 4000-6000 tisuća okretaja (po meni baš u radnom području), nakon toga se dobro razvrtava. Dodatno, stavljena je i blokada (limitiran na 35 kW), tak da to trebam srediti. Od ulaganja još ima srediti i prednje kočnice, treba nove pločice, ali planiram i raskopati cilindre pa da to bude tip top. Gume su Battlax BT30 nove stavljene 2020. Jako malo km, skoro ko nove su, jučer probao, dobro drže (nisam baš nešto posebno forsirao jer sam prvi put sjeo na motor, a i cesta je sve samo ne za žestoku vožnju).

Uglavnom, motor je nabavljen s ciljem preprodaje, ako ima kakvih interesenata nek se javi na PM pa mogu objasniti još dodatno što ga zanima.
Plan je srediti motor da bude tip-top mehanički, vizualno ima strugotina po kutevima (naravno, bio je na podu), ali ništa posebno što bi trebalo sređivati. Frgići i prednje kočnice, i motor je toči i vozi. Naravno, ako netko hoće to samostalno, nema frke, sve se da dogovoriti.
 
Evo i slike.
IMG-20220204-WA0016.jpeg
 

Attachments

  • IMG-20220204-WA0018.jpeg
    IMG-20220204-WA0018.jpeg
    952.1 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: M410
1500€.

Takav motor vrijedi 2000-2500 uvrh glave, davanja su cca 300€, plus još toliko rega, tako da smo tu negdje kad bi se to sve složilo.

Zaboravio sam napisati da ima centralni nogar (iako ne znam da li je to original ili je dodatno ugrađen).
 
Last edited:
Dakle moj 1250, planirano je bilo zbog popusta u Louisu naručiti set lanac+lančanici, ali obzirom nemaju u ponudi sivi lanac i sive lančanike nego zlatni sa crnim lančanikom, kupljen je samo lanac (sivi DID 530 zvmx)
Gdje kupiti u nas srebrne/sive lančanike da su slični orginalu. Ako netko ima kakav link, tražim ne nalazim baš nešto konkretno
 
Dakle moj 1250, planirano je bilo zbog popusta u Louisu naručiti set lanac+lančanici, ali obzirom nemaju u ponudi sivi lanac i sive lančanike nego zlatni sa crnim lančanikom, kupljen je samo lanac (sivi DID 530 zvmx)
Gdje kupiti u nas srebrne/sive lančanike da su slični orginalu. Ako netko ima kakav link, tražim ne nalazim baš nešto konkretno
jesi gledao tu, mislim da imaju srebrne , koštaju oko 500 kn
 
Last edited:
Meni zuji da se u Top Moto (i možda i Motormania) može naručiti kakav hoćeš... Nemaju na stanju, ali se naruči pa kad stigne...
 
Mislim da nisu isti:
- gsx650f iz jednog dijela
- gsf1250 - iz recimo dva - mogu se odvojiti i kod vozačevog dijela podešavati visina

Znam da nije odgovor na pitanje, al možda pomogne. :mrgreen:
 
To i tražim, ne sviđa mi se ovaj dvodjelni, na stranim forumima upravo čitam da su stavljali sjedalo od gsx650f na bandita 1250, da odgovara. Puno ga je lipše vidit a i bolji je sic kažu
 
  • Like
Reactions: stock
Danas napravio konačno atest na auspuh i upisao ga u prometnu. Na zadnjoj stranici prometne sada piše c-12345(neki broj)/ ISPUH/10.03.2022. a taj broj je samo broj atesta a ne auspuha i nema veze sa brojem na auspuhu. Nisu naveli i naziv auspuha. Pitanje je treba li opet kod sebe imati potvrdu sa tehničkog o homologaciji odnosno obavljenom atestu, jer policija ne može provjeriti da li je upravo taj auspuh na motoru.