motorash
Well-known member
Tako sam na kraju i uradio, pročitao manual i gotova dilema, jer u suštini 10w40 pokriva sve moguće scenarije što se tiče temperatura u kojima vozim, znači ispod nule NI NE POMIŠLJAM da palim motor, a pošto neću u Afriku s njim i sa te strane sam miran 😁
A što se tiče brojki i gradacije, koliko ja znam prva brojka označava viskoznost na niskoj temperaturi a druga na visokoj kada se motor zagreje.
Ja sam napre hteo 15w50 zbog veće pređene kilometraže agregata, ali su mi objasnili da se Suzukijeve uljare i uopšteno vazdušno hlađene mašine prave sa većim tolerancijama jer rade na većim temperaturama od vodeno hlađenih agregata pa iz tih razloga ne vole veću gradaciju... bem li ga nisam mehaničar, ne znam.
A što se tiče brojki i gradacije, koliko ja znam prva brojka označava viskoznost na niskoj temperaturi a druga na visokoj kada se motor zagreje.
Ja sam napre hteo 15w50 zbog veće pređene kilometraže agregata, ali su mi objasnili da se Suzukijeve uljare i uopšteno vazdušno hlađene mašine prave sa većim tolerancijama jer rade na većim temperaturama od vodeno hlađenih agregata pa iz tih razloga ne vole veću gradaciju... bem li ga nisam mehaničar, ne znam.