btw, spominjete spaner lanca bregastih..... Jel problem s njim specifican za ZZR1400 ili je on isti kao i na dosta drugih Kawa? To sto se lanac cuje znaci da spaner nije kliknuo za jedan zub i na Kawama se cesto zna cut taj lanac. Dosta su grubi zubi na spaneru (pod tim mislim na relativno velik razmak medju zubima) pa ako se lanac cuje dulje vrijeme i kad je motor hladan i kad je zagrijan (recimo da se cuje par tisuca km, da je zvuk sve glasniji, ali nikako da spaner sam odradi), ima par opcija. Prva je ostavit da odradi svoj posao sam kad konacno labavost lanca bude veca i spaner sam odradi, druga je da ga se izvadi, resetira i vrati nazad (to bi bila ispravna metoda). Treca i vrlo jednostavna bas i nije po PSu, ali, stvar funkcionira (isprobao na svom Z900 kojem se lanac bregastih cuo preko 5000km i dok je motor hladan i u voznji (do nekih 4500 okr se bas fino cuo, a i serijski je spuh pa je motor tih) i spaner nikako da klikne kao sto je to jednom napravio u proslosti kada se lanac samo odjednom u voznji prestao cut. Od tada sam odvozio dobrih 20tak tisuca km i u zadnje vrijeme cujem lanac bregastih dok je motor hladan, kad se zagrije - nema tog zvuka, znaci da nemam sto dirat (jos): bude spaner sam, ili cu ponovo ja kad dodje vrijeme (kad ce zvuk biti prisutan i na zagrijanom motoru barem 5 tisuca km i vise).
postupak je jednostavan, ali upozoravam da je na vlastitu odgovornost jer se moze grdo zajebat ako se lanac pretegne i onda bez vadjenja spanera i resetiranja u najboljem slucaju samo vodilice lanca budu pojedene ako se vozi dulje vrijeme i lanac pritom "fucka" u voznji (ako to cujete: lanac je prenapet i steta je samo pitanje vremena: resetirat spaner kako treba u tom slucaju, eventualno ga zamijenit manualnim sto je najbolja varijanta ako znate kako ga podesit i vremenom dotezat jer sam to nece radit)
spaner je na mashinu zserafljen sa 2 mala serafa (onaj srednji veliki SE NE DIRA kod ove metode). U tihom okruzenju (jako tihom - zatvorena garaza, da se i muha cuje
, ili sa stetoskopom
), otpustiti jedan seraf za pola kruga, a onda PAZLJIVO I POMALO otpustati drugi seraf (za 1/8 kruga i slusati kad ce se cuti klik - ako se i taj seraf odvrti pola kruga, a klika nema, onda jedan pa drugi seraf po 1/8 kruga pazljivo otpustati). Ako se kuciste spanera odvaja od motora, super, tako i treba, tako jedino i moze kliknuti, ako spaner stoji "zalijepljen" za mashinu, a serafi otpusteni malo, najbolje zaserafit ih nazad, pa mrvicu samo otpustit i prstima odvojit spaner od mashine tih desetinku dvije mm (cak i tada slusat hoce li doci do klika - jedan klik je u 90+% slucajeva sve sto treba) i ponovit postupak jer ce se tada spaner odvajat od mashine kako se serafi otpustaju. U jednom trenu ce se cuti tihi klik, naglasavam, treba bit u tihom okruzenju i pazljivo cekat JEDAN klik: to znaci da je spaner skocio za jedan zub. Tada samo zaserafit te serafe i voila: nema vise zvuka lanca bregastih, ili ako ga i bude, bit ce bitno tisi pa ocijenit jel potrebno ponovit postupak (najcesce bolje ostavit tako, barem neko vrijeme). Ako se cuju 2 klika kod otpustanja serafa (ili vise od 2 klika
) , jedino ispravno je izvadit spaner, resetirat ga i vratit nazad jer inace moze bit sranja.
EDIT: evo i video, s tim da je u ovom videu veliki rizik jer je lik jako puno odserafio serafe (spaner se nije odvajao od mashine kako je odserafljivao serafe), "moja metoda", iako identicna je sigurnija po tom pitanju jer nebi toliko otpustao serafe ako se spaner sam nebi odvajao od mashine (da ne dodje do 2 ili vise klika ako se spaner za toliko odvoji od mashine i kada ce lanac gotovo sigurno bit prenapet)