Ovaj komentar se odnosi na 2021 ATAS DCT ES.
Meni se DCT svidao po gradu (sva koncentracija ide na gluposti oko tebe a ne na zajebavanje motorom). S druge strane van grada mi nije nista puno znacilo kad sad vise manje svaki motor ima QS. Ali nije bilo niti lose iskustvo. Rekao bi neutralno.
Ali ako i pomisljate na ikakav off road po meni absolutno izbjegavati DCT. Nikako mi nije sjelo ne imati kuplung i moci instantno maknut snagu ako treba i imati preciznu kontrolu (probajte na obicnom motoru samo s gasom voziti vrlo sporo). Desilo mi se 2-3 puta da sam slucajno malo povukao ruku gasa zbog cega vec i bilo je jebeno uzasno iskustvo u tom trenutku ne imati kuplung. Nebi htio bit na nekoj planini blizu litice i slucajno se posklizne noga i ulovis se za gas i ode ti niz planinu.
Ali najgora stvar na ovom motoru je UX za vozaca. Toliko jebenih gumbica, i tako idiotsko slozen UX da doslovno kao da je netko radio tko nikad u zivotu nije sjeo na motor.
Evo sto je trebalo za prebaciti motor na off road:
- Switch to the appropriate riding mode (off road, gravel, user 1/2)
- Go to page 4 if not on it (don't have GOLD mode active? fuck you you're not changing shit)
- Enter
- Turn off ABS on the rear wheel: left, enter, WOULD YOU REALLY LIKE TO CANCEL ABS RR?, up (because it defaults to no.. thanks Honda), enter
- Turn off TC: down, hold left
- Turn off WC: down, hold left
- Turn on G mode: favorite button
I onda to sve nazad kad se vratite na cestu. Imate par puta na sat promijenu? Ako zelite da sve bude namjesteno kako treba i za cestu i za off road onde ovo iznad 5 puta u sat vremena dojadi vrlo brzo i vozite u bilo cemu i odjebete sve postavke (sto vas onda kosta jer TC/WC maknu svu snagu i na najmanjem brdu ako ima ikakvog proklizavanje i ne idete NIKAM--i najvjerojatnije padnete na nezgodnom mjestu usred brda jer ste zaboravili/nije vam se dalo drkat s ovim).
Uz to:
- Ekran treba 100 godina da se upali, i morate kliknuti ok na ekranu ili enter gumb da se makne neko glupo upozorenje koje se pokaze kad se motor upali
- Nemoguce je spremiti ABS RR (da se ugasi ABS iza) po modu
- Nemoguce je spremiti TC/WC postavke po modu, odvojene su od moda
- Nemoguce je spremiti G mode postavku
- Kad se ugasi straznji ABS dode idiotske upozorenje preko cijelog ekrana koje treba kliknuti, ili maknuti sa up+enter, jer default je no pa up promijeni na yes
- Samo gold verzija ekrana omogucava gasenje TC/WC on-the-fly (tako da ove druge verzije koje su u principu namijenjene za off road jer pokazuju manje detalja nije moguce koristit uopce ako vas je briga da mozete mijenjati TC/WC--sto je potrebno s obzirom da se ne moze spremiti s modom voznje)
- Vizir se ne moze podizati/spustati s jednom rukom nego mora s dvije... uzasna glupost koja je sigurno napravljena tako da mogu reci "nije dizajnirano da se mijenja u vozni" ali to ce naravno svi svejedno radit i tako na kraju Honda ugrozava zivote svojih kupaca nepotrebno
Honda je cak napravilja jebeni SIMULATOR za ovo govno od ekrana pa mozete vidjet uzivo kako ovo sve radi bez da imate motor:
Da sam se bar vise pozabavio s time prije nego sam kupio motor nebi ga nikad kupio. Dok god Honda radi ovakve gluposti sa UX-om Africa mi je bila zadnja Honda.
Za usporedbu na Tuareg 660:
- Jedan gumb switcha mode
- TC se moze mijenjati on-the-fly u svakom modu, i motor zapamti na koliko je individualno namjesten u SVAKOM MODU
- ABS se moze spremiti u Off Road / Individual modu (i ugasiti skroz naprijed ne samo iza)
- Ako se spremi da je TC ugasen i ABS ugasen u off road na primjer sve ostane spremljeno; tako da 1 gumb 2x da se dode iz off road u explore (citaj sport), i onda opet isto to da se vrati absolutno SVE u off road