3alfa3
Well-known member
Možda se u Njemačkoj 2017g prodavalo ono što je kod nas došlo 2020g,ono zapad, njemačko tržište i to 😁
Možda se u Njemačkoj 2017g prodavalo ono što je kod nas došlo 2020g,ono zapad, njemačko tržište i to 😁
Doslo danas.btw, jucer narucio sa aliespressa (prva kupovina u tom ducanu, bas me zanima kako ce to proc) ukrasnu plastiku za spuh (kazu karbon, al otom-potom ) za 30€ (preko 100€ je ista takva od Akrapovica, a ovo je njegova kopija), Leo Vince isto preko 100€...... Top, ta plastika, atest: 285€ ukupno: i nije neka cifra, godisnje 20.000km i to se "utopi" u trosak bez da se primjeti
Na osloncima za noge su neki utezi? Ili kaj je to
Drugo pitanje...
Prešao sam za 14 mjeseci tek 1530 km. Da li da promjenim ulje ili da još tjeram ovu sezonu? Trenutno je gore MOTUL 300V 4T 10W40.
Čemu ta led svitla ako nisu original?Pozdrav, dugo me nije bilo.
Zna li neko gdje se mogu nabaviti kopče za halogene žarulje H7? Ja sam svoje silovao s LED svjetlima i naravno da je jedna pukla. Ako neko ima neku informaciju molim za pomoć. Mislim da pravi oblik izgleda kao na drugoj i trećoj slici. To je a Alibabe ali kinez ne može prepoznat oblik ove moje pa nije siguran... A nije ni povoljno, s dostavom dođe cca 25 € za komad žice. I druga mi je deformirana nakon montiranja i demontiranja ledica (za tehnički jer ne puštaju). Na četvrtoj slici je kako sam privremeno riješio s paljenom žicom.
Drugo pitanje...
Prešao sam za 14 mjeseci tek 1530 km. Da li da promjenim ulje ili da još tjeram ovu sezonu? Trenutno je gore MOTUL 300V 4T 10W40.
Hvala unaprijed na odgovorima.
Pa iskreno, više ih neću ni vraćat. Ne da mi se zezatČemu ta led svitla ako nisu original?
Samo imaš zajebanciju 👎
Čim uhvatim malo vremena mjenjam ulje.Mijenjaj, eventualno filter ostavi ako ces isto ulje ponovo stavit.
I jeftinijijbne su to mašine kad na iljadu ipo km moraš mijenjat ulje..
dulje jogurt traje..
Čim uhvatim malo vremena mjenjam ulje.
Usput, jučer sam i ja naručio LV-10 i onu karbonsku zaštitu... Ima već godina i po-dvije kontam da ga kupim a nikad. I drago mi je da si zadovoljan sa zvukom, posebno dobro izgleda bez mrežice tako da ću je i ja odrezati nakon atesta. Još da se lonca bilo rješit a zadržat katalizator... to bi bio dobar posao
jbne su to mašine kad na iljadu ipo km moraš mijenjat ulje..
dulje jogurt traje..
A što ako se vozio samo 3,4 veća đira i napravio 1500kmPa ulje se najvise kontaminira dok se mashina ne zagrije, u 14 mjeseci sa napravljenih 1500km ako se vozio na kratkim relacijama, a ne 3-4-5 vecih djireva, ulje je svakako za zamjenu. Filter ne, tih deci i pol/dva starog ulja nece radit razliku jer je kapacitet skoro 4 litre
A što ako se vozio samo 3,4 veća đira i napravio 1500km
Tako je, 2019. godište. 91 decibel s OEM-om, tiši nego tvoj. Zato i očekujem da će glasnoća u konačnici biti ispod tvog. A LV-10 sam uzeo najviše zbog toga što je kratak, otvoren i bez db killera a i cijena je ok... Tako da sam i ja mišljenja da su svi veći (skuplji) topovi prigušeniji. A opet, mikrofoni i zvučnici na telefonima ne mogu dočarati s Youtube-a ni približno kako se zapravo čuje neki top uživo.Ti imas stariji model (2017-2019)? Na njima navodno nema velike promjene u glasnoci sa topom (veca promjena je boja zvuka), ali da se rijesis onog prvog lonca, to bi bilo peglasno sa LV-10, al bas jako preglasno. Katalizator je ispred lonca, a postoje cijevi koje se stave umjesto tog lonca i zadrzavas katalizator, ali ponavljam, to bi bilo toliko glasno sa LV-10 da bi bio mamac za muriju, a tehnicki nebi prosao sigurno, vjerojatno bi i tebi smetalo jer ljudi koji su to napravili se zale da su pogrijesili jer je preglasno. Za varijantu bez tog lonca bi trebalo imat neki veliki top koji bi bio jedini element u auspuhu za smanjivanje buke jer LV-10 to ne moze obzirom da je jako kratak i bez db killera. A uklanjanje mrezice mu skroz promijeni i zvuk i glasnocu, usporedivo kao kad na nekom drugom auspuhu maknes db killer (ne toliko, ali blizu). Barem na novijem Z900. Nikad nebi rekao da bi mrezica imala toliki utjecaj.
Btw, ako ces skidat mrezicu, skini top s motora, odrezi mrezicu klijestima, a 5-6 zavara koji ostanu izbij dlijetom/izbijacem/ravnim serafcigerom i cekicem, idu lako dole i jedva je primjetno da su bili tamo, pogotovo nakon par voznji kad garez to pofarba.
Ne znam za njega, ali ja onda nebi mijenjao ulje. Ali, ja mijenjam ulje i filter godisnje 4x jer napravim 20.000km po sezoni
Oko 450 km jedan veći đir a ovo ostalo 30-50 km u prosjeku po vožnji. Vrlo mali broj puta paljen za skroz kratke relacije.A što ako se vozio samo 3,4 veća đira i napravio 1500km
Oko 450 km jedan veći đir a ovo ostalo 30-50 km u prosjeku po vožnji. Vrlo mali broj puta paljen za skroz kratke relacije.
Gas do daske i mrežica će sama izletit nakon rezanja