Kawasaki Z900 ABS-2017

Možda se u Njemačkoj 2017g prodavalo ono što je kod nas došlo 2020g,ono zapad, njemačko tržište i to 😁


68604368_10216124791566669_1544959333337399296_n.jpg
 
btw, jucer narucio sa aliespressa (prva kupovina u tom ducanu, bas me zanima kako ce to proc) ukrasnu plastiku za spuh (kazu karbon, al otom-potom :D ) za 30€ (preko 100€ je ista takva od Akrapovica, a ovo je njegova kopija), Leo Vince isto preko 100€...... Top, ta plastika, atest: 285€ ukupno: i nije neka cifra, godisnje 20.000km i to se "utopi" u trosak bez da se primjeti :mrgreen:
Doslo danas.

E da, jel to karbon ili nije - nebi znao, nemam iskustva sa karbonom, ali skoro sam siguran da je plastika u pitanju. Svejedno, 4x jeftinije nego original, a ionako sam kupovao samo zato da sakrije goli prednji lonac jer je bez toga "saka u oko", a izgleda kako treba i nema manjkavosti u izradi: dapace, izgleda odlicno (kako ce izgledati nakon par tisuca km, ko to zna :D ).

Nisam koristio serijske serafe (sa ovime ne dolaze serafi i podloske) nego inox serafe i podloske koje imam od prije, ali nisam mogao naci nigdje grafitne podloske koje bi trebale u sendvicu drzati ovaj poklopac kao sto je to kod Akrapovica ili Leo Vincea pa sam samo stavio gumene sa straznje strane (gumene su i na serijskom auspuhu pa ce vjerojatno bit OK) pa je redoslijed ovakav: lecasti imbus seraf (podloska je dio serafa), poklopac, gumena podloska, inox podloska, nosac na auspuhu, inox podloska, inox samokoceca matica na dijelu gdje je lonac umjesto serijske navojne kopce (lijevi seraf na slici), a bez matice na desnom serafu jer tamo je navoj na nosacu auspuha. Tako da ako taj desni seraf i ispadne u voznji iz nekog razloga, nisam nista serijsko izgubio nego je sve to spremljeno sa serijskim auspuhom, a i ovi sad serafi su 30mm duljine navoja iako bi i 15mm bili sasvim dovoljni pa se ne bojim gubitka serafa, eventualno da se desni otpusti, ali to ako se desi cu rijesit dodatnom maticom.

Ovo sa serafima pisem zato jer iz iskustva drugih (vise slucajeva) sa izgubljenim serafima nije ugodna prica pa bolje znat unaprijed sto je potencijalni problem - oni su taj problem uspjesno rijesili sa samokocecom maticom. I ne radi se samo o gubitku serijskih serafa na ovakvim kineskim poklopcima, nego i serafima koji dodju u paketu sa brand name poklopcima koji kostaju 100 i vise eura, ali iako dolaze sa inox podloskama, distancerima, grafitnim podloskama, ne dolaze s maticama i znaju otpast u voznji.
 

Attachments

  • 20230310_101449.jpg
    20230310_101449.jpg
    4.3 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: +marek+
Pozdrav, dugo me nije bilo.
Zna li neko gdje se mogu nabaviti kopče za halogene žarulje H7? Ja sam svoje silovao s LED svjetlima i naravno da je jedna pukla. Ako neko ima neku informaciju molim za pomoć. Mislim da pravi oblik izgleda kao na drugoj i trećoj slici. To je a Alibabe ali kinez ne može prepoznat oblik ove moje pa nije siguran... A nije ni povoljno, s dostavom dođe cca 25 € za komad žice. I druga mi je deformirana nakon montiranja i demontiranja ledica (za tehnički jer ne puštaju). Na četvrtoj slici je kako sam privremeno riješio s paljenom žicom.

Drugo pitanje...
Prešao sam za 14 mjeseci tek 1530 km. Da li da promjenim ulje ili da još tjeram ovu sezonu? Trenutno je gore MOTUL 300V 4T 10W40.

Hvala unaprijed na odgovorima.
 

Attachments

  • IMG_1718.jpg
    IMG_1718.jpg
    411.8 KB · Views: 0
  • 6pcs-Car-Headlight-Steel-Wire-Metal-Support-Lamp-Bulb-Base-Fixed-Stable-Buckle-Spring-Fixator-...jpg
    6pcs-Car-Headlight-Steel-Wire-Metal-Support-Lamp-Bulb-Base-Fixed-Stable-Buckle-Spring-Fixator-...jpg
    25.1 KB · Views: 0
  • H1bc2217fadaf466ea334f1a93c21dbabZ.jpg
    H1bc2217fadaf466ea334f1a93c21dbabZ.jpg
    106.7 KB · Views: 0
  • WhatsApp Slika 2022-07-28 u 11.02.05.jpg
    WhatsApp Slika 2022-07-28 u 11.02.05.jpg
    254 KB · Views: 0
Drugo pitanje...
Prešao sam za 14 mjeseci tek 1530 km. Da li da promjenim ulje ili da još tjeram ovu sezonu? Trenutno je gore MOTUL 300V 4T 10W40.

Mijenjaj, eventualno filter ostavi ako ces isto ulje ponovo stavit.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Pozdrav, dugo me nije bilo.
Zna li neko gdje se mogu nabaviti kopče za halogene žarulje H7? Ja sam svoje silovao s LED svjetlima i naravno da je jedna pukla. Ako neko ima neku informaciju molim za pomoć. Mislim da pravi oblik izgleda kao na drugoj i trećoj slici. To je a Alibabe ali kinez ne može prepoznat oblik ove moje pa nije siguran... A nije ni povoljno, s dostavom dođe cca 25 € za komad žice. I druga mi je deformirana nakon montiranja i demontiranja ledica (za tehnički jer ne puštaju). Na četvrtoj slici je kako sam privremeno riješio s paljenom žicom.

Drugo pitanje...
Prešao sam za 14 mjeseci tek 1530 km. Da li da promjenim ulje ili da još tjeram ovu sezonu? Trenutno je gore MOTUL 300V 4T 10W40.

Hvala unaprijed na odgovorima.
Čemu ta led svitla ako nisu original?
Samo imaš zajebanciju 👎
 
Mijenjaj, eventualno filter ostavi ako ces isto ulje ponovo stavit.
Čim uhvatim malo vremena mjenjam ulje.
Usput, jučer sam i ja naručio LV-10 i onu karbonsku zaštitu... Ima već godina i po-dvije kontam da ga kupim a nikad. I drago mi je da si zadovoljan sa zvukom, posebno dobro izgleda bez mrežice tako da ću je i ja odrezati nakon atesta. Još da se lonca bilo rješit a zadržat katalizator... to bi bio dobar posao
 
Čim uhvatim malo vremena mjenjam ulje.
Usput, jučer sam i ja naručio LV-10 i onu karbonsku zaštitu... Ima već godina i po-dvije kontam da ga kupim a nikad. I drago mi je da si zadovoljan sa zvukom, posebno dobro izgleda bez mrežice tako da ću je i ja odrezati nakon atesta. Još da se lonca bilo rješit a zadržat katalizator... to bi bio dobar posao

Ti imas stariji model (2017-2019)? Na njima navodno nema velike promjene u glasnoci sa topom (veca promjena je boja zvuka), ali da se rijesis onog prvog lonca, to bi bilo peglasno sa LV-10, al bas jako preglasno. Katalizator je ispred lonca, a postoje cijevi koje se stave umjesto tog lonca i zadrzavas katalizator, ali ponavljam, to bi bilo toliko glasno sa LV-10 da bi bio mamac za muriju, a tehnicki nebi prosao sigurno, vjerojatno bi i tebi smetalo jer ljudi koji su to napravili se zale da su pogrijesili jer je preglasno. Za varijantu bez tog lonca bi trebalo imat neki veliki top koji bi bio jedini element u auspuhu za smanjivanje buke jer LV-10 to ne moze obzirom da je jako kratak i bez db killera. A uklanjanje mrezice mu skroz promijeni i zvuk i glasnocu, usporedivo kao kad na nekom drugom auspuhu maknes db killer (ne toliko, ali blizu). Barem na novijem Z900. Nikad nebi rekao da bi mrezica imala toliki utjecaj.

Btw, ako ces skidat mrezicu, skini top s motora, odrezi mrezicu klijestima, a 5-6 zavara koji ostanu izbij dlijetom/izbijacem/ravnim serafcigerom i cekicem, idu lako dole i jedva je primjetno da su bili tamo, pogotovo nakon par voznji kad garez to pofarba.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: davorbarnjak
jbne su to mašine kad na iljadu ipo km moraš mijenjat ulje..
dulje jogurt traje..

Pa ulje se najvise kontaminira dok se mashina ne zagrije, u 14 mjeseci sa napravljenih 1500km ako se vozio na kratkim relacijama, a ne 3-4-5 vecih djireva, ulje je svakako za zamjenu. Filter ne, tih deci i pol/dva starog ulja nece radit razliku jer je kapacitet skoro 4 litre
 
Pa ulje se najvise kontaminira dok se mashina ne zagrije, u 14 mjeseci sa napravljenih 1500km ako se vozio na kratkim relacijama, a ne 3-4-5 vecih djireva, ulje je svakako za zamjenu. Filter ne, tih deci i pol/dva starog ulja nece radit razliku jer je kapacitet skoro 4 litre
A što ako se vozio samo 3,4 veća đira i napravio 1500km :mrgreen:
 
Ti imas stariji model (2017-2019)? Na njima navodno nema velike promjene u glasnoci sa topom (veca promjena je boja zvuka), ali da se rijesis onog prvog lonca, to bi bilo peglasno sa LV-10, al bas jako preglasno. Katalizator je ispred lonca, a postoje cijevi koje se stave umjesto tog lonca i zadrzavas katalizator, ali ponavljam, to bi bilo toliko glasno sa LV-10 da bi bio mamac za muriju, a tehnicki nebi prosao sigurno, vjerojatno bi i tebi smetalo jer ljudi koji su to napravili se zale da su pogrijesili jer je preglasno. Za varijantu bez tog lonca bi trebalo imat neki veliki top koji bi bio jedini element u auspuhu za smanjivanje buke jer LV-10 to ne moze obzirom da je jako kratak i bez db killera. A uklanjanje mrezice mu skroz promijeni i zvuk i glasnocu, usporedivo kao kad na nekom drugom auspuhu maknes db killer (ne toliko, ali blizu). Barem na novijem Z900. Nikad nebi rekao da bi mrezica imala toliki utjecaj.

Btw, ako ces skidat mrezicu, skini top s motora, odrezi mrezicu klijestima, a 5-6 zavara koji ostanu izbij dlijetom/izbijacem/ravnim serafcigerom i cekicem, idu lako dole i jedva je primjetno da su bili tamo, pogotovo nakon par voznji kad garez to pofarba.
Tako je, 2019. godište. 91 decibel s OEM-om, tiši nego tvoj. Zato i očekujem da će glasnoća u konačnici biti ispod tvog. A LV-10 sam uzeo najviše zbog toga što je kratak, otvoren i bez db killera a i cijena je ok... Tako da sam i ja mišljenja da su svi veći (skuplji) topovi prigušeniji. A opet, mikrofoni i zvučnici na telefonima ne mogu dočarati s Youtube-a ni približno kako se zapravo čuje neki top uživo.
Gas do daske i mrežica će sama izletit nakon rezanja :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Oko 450 km jedan veći đir a ovo ostalo 30-50 km u prosjeku po vožnji. Vrlo mali broj puta paljen za skroz kratke relacije.

Ja bi svejedno mijenjao, nije neki trosak, a i kod motornog ulja je uvrijezeno pravilo ili na odredjenom broju kilometara, ili jednom godisnje ako bi kilometraza bila manja od propisane za izmjenu u tom periodu.

Pogotovo 300V za kojeg Motul navodi da je radjen za performanse, a ne trajnost (nema neke aditive koji bi trajnost produljili kao na primjer 7100 koji je full sintesko ulje "za cestu")
 
Last edited:
Gas do daske i mrežica će sama izletit nakon rezanja :mrgreen:


Pa i nece bas :D Inox je mrezica (isti inox kao i ostatak topa), zavarili je ko da je jedini cilj bio da ju ni atomska bomba ne unisti, kako drugacije shvatit 5-6 zavara kad je realno bilo dovoljno 2 :D