KTM je gori inos benvea😂😂😂Polako ali sigurno sa zaključcima ideš prema tronu motociklizma. Kakvo našerafljivanje ovjesa na Afriku ili ugradnja turbine na Versys. Živiš u Austriji, a ne prepoznaješ motorkotač koji serijski ima sve to. KTM. 😍
Zreli muškarac rezonira drugačije, zato ne možeš shvatiti.KTM je gori inos benvea😂😂😂
Honda, Triumph i Suzuki
Nakon toga Kawasaki
Podli nema nista…Yamaha prnila u cabar
Prije bibi benvea boxera sa kardanon nego ista od Yamahe(tracer je abomination)
KTM je gori inos benvea😂😂😂
Honda, Triumph i Suzuki
Nakon toga Kawasaki
Podli nema nista…Yamaha prnila u cabar
Prije bibi benvea boxera sa kardanon nego ista od Yamahe(tracer je abomination)
Da, pun je mehanicarskog iskustva pa ga brigaZreli muškarac rezonira drugačije, zato ne možeš shvatiti.
Aj provjeri ima li ruzine u kardanuha ha ha boktejebo
tvoj mozak je odavno abominiran
svakom jebenom loncu na ovom forumu si poklopac a voziš kinesko plastično govno bez mjenjača i kaberg kacigu
daj si nađži hobi
Sorry što ne dijelim tvoje zablude o japanskom savršenstvu... iako ne rekoh ništa protiv Honde, ali nekada i činjenice smetaju... osobito ako istina veli da Honda svoju pouzdanost gradi na prodavanju ostarjele, ali provjerene magle ljudima, u tom grmu leži zec "kvalitete"... no zato to naplate najmodernijim cijenama.
Do 2000. God. udio na njemačkom tržištu od 80 % je držala japanska četvorka. U ponekim dijelovima Evrope i do 95.
Tom ubacivanju svega u aute je uzrok USA, jer na njihovom tržištu su el. prozori i klima bili odavno standard. A japsima je USA tržište bilo primarno. U evropi je bazna c klasa mercedes bila bez klime i električnih prozora nazad, a za pojedine kompakt nisi mogao ni nadoplatit klimu, uoči pojave c klase.
Da li si nekad vozio motocikl koji vrti 20000 okretaja?
Šta je zaostalo, nešto šta nije u modi ili je po tehničkim kriterijima prevaziđeno?
Ti ćeš reć da je zrakom hlađen boxer sa snagom od 65 konja po litri zapremine tehničko čudo.