Nova Yamaha MT-10

Vozia sam neki dan zx10r, full SC, mapiran na cca 200 ks, i taj motor na satu ide i ide, ali osjećaj ubrzanja na divljem nakedu je puno veći, a ustvari te rr odere ko zeca.
Imam SDR 3.0, i zub manje naprid i od 100 km/h na otvaranje gasa u trećoj brzini,bilo na ravnom ili zavoju odvaja na zadnje, a zx10r samo linearno krene ubrzavati.

Još kad si na vjetrometini, a ne ispod vizira, skroz je drugačija priča po pitanju stabilnosti.
Sa svojih 105kg prije doručka i bez opreme, nemoguće je skriti se na nakedu.
Ali jebiga, meni veći gušt

upravo to, osjecaj je drukaciji i nekako je zanimljivije :D ja sam nekako mislio da mi se nikad naked nece svidjet ali ja sam isto odusevljen kako je gust zapravo
 
Zx10r mozes vozit svaku brzinu u blokadu i nemam nikakvih propinjanja, tuono nemoze ni jednu spojiti a da ne baca, ninja je linearna i ide ko sotona al osjecaj na tuonu je uvijek bio jaci i da jace idem, o vjetru da ni ne pricam, dve različite sfere su naked i r bez obzira na slicnu koncepciju...
 
Zx10r mozes vozit svaku brzinu u blokadu i nemam nikakvih propinjanja, tuono nemoze ni jednu spojiti a da ne baca, ninja je linearna i ide ko sotona al osjecaj na tuonu je uvijek bio jaci i da jace idem, o vjetru da ni ne pricam, dve različite sfere su naked i r bez obzira na slicnu koncepciju...
A Tuono je jos v4, a tek osjecaj ‘nelinearnosti’ na v2
 
Rekao bi da i je posebna draz u toj nelinearnosti,agresivnosti...makar bio sporiji i vjetar te ubija ali osjecas se mocno 😁😝
 
  • Like
Reactions: leCo
Moguće sad kad gledam avatara od Groma.
Meni je prva pomisao na v4, pa san zato komentira
 
Evo da i ja napisem koju iz prve ruke.
Imao sam obje zvijerke u isto vrijeme,zx10r i Mt10.
Zx10r je bio slagan i na kotacu je mjereno 189ks dok je mt10 serija, jedino sam bio stavio SLIP-ON Arrow na tvornicki katalizator.
Na mt10 sam naletio skroz slucajno, bila povoljna, vozena 1 sezonu ca, 3000tkm na satu pa reko da probam i to cudo.
Nakon desetke je trebalo vremena da se naviknem na taj polozaj sjedenja ali dupe se na svasta nauci🤣.
Uglavnom, fin motoric, zanimljiva masina te super zvuk.
Zbog kratkog medjuosovinskog razmaka, ak se dobro sjecan isti kao na MT-7, te masine koja vec ozbiljno vuce iz nizih okretaja bio je bas zabavan za vozit.
Osjecaj je bio varljiv te mi je se cinilo da je MT brzi od desetke ali naravno da nije jer ipak se radi o 50ks razlike.
Svidjelo mi je se jer bez obzira u kojoj si brzini snage uvjek ima sto je na kawi bio ogroman minus.
Naravno da cijeloj prici ima i negativne strane pa cu o tome nesto kasnije kada ulovim vremena.
 
Kao sto sam obecao da cu o negativnim stvarima pa da krenemo🤣
Vidim da se spominje i Tuono pa cu i njega spomenuti jer ga trenutno vozim.

Zx10r :
Super masina, moglo bi se reci monstrum po performansama ali samo kada bi se gledali brojevi dyno ispisa.
Po guzometru mi je uvijek djelovao spor jer je jako linearan, cak dosadan.
Ta masina je jednostavno samo za stazu, za daily use je koma jer ima premali powerband i zahtjeva cesto saltanje, kao da ima 600ccm.
Meni taj motor nikada nije odgovarao, jednostavno si ga morao drzati na 10krpm da ide kak treba, cim padne ispod koma, na 6-7 rpm klinicki mrtav.
To je strojka za duge pravce i duge zavoje, za brdske zavojite ceste kratkih zavoja jednostavno nije i to je bio zapravo razlog prodaje i prelaska na Naked kategoriju.

MT-10 :
Iskreno ocikivao sam vise od Yamahe te sam ostao blago razocaran.
CP4 motor je fora zbog zvuka i ne zahtjeva cesta saltanja jer ima dobar powerband.
Po performansama je jedan od najsporijih nakeda u 1kg klasi sto je potvrdilo dyno mjerenje od 138hp na kotacu.
Za usporedbu, s1000 baci ca. 160 na kotac, stari diavel oko 145 te tuono oko 165 na kotacu.
Na cesti potvrdjeno jer su gore navedeni motori od frendova.
Dalje, potrosnja cp4 motora nije zanemariva.
Zedan a konzumaciju goriva ne moze opravdati performansama.
S1000 i Diavel trose oko 1,5-2lt manje iste voznje.
Mega problem na yamahi je taj drkavi gas.
Ja ne znam koja budala od inzinjera je to pustila u proizvodnju bez da je probala.
Radi se o elektronskom gasu koji je jako tesko dozirati, funkcionira skoro kao on-off salter, uzas jedan.
Spomenuti problem se dobrim dijelom rijesava mapiranjem te mnogi mapiraju samo zbog toga.
Pitam se opet, tjuneri znaju a strucnjaci iz yamahe ne?
Sljedeci problem su kocnice!
Pa jebote koja budala stavi skuter program kocnice na motor od 1000ccm🤣
Dva puta sam se skoro ubio zbog istih.
I da dodjemo do glavnog problema a to je ovjes.
Ja imam 100kg obucen, dakle 1,5 japanac po tezini.
Pa kako je moguce da na kocenju prednja vilica propadne skoro do kraja, fali 1cm valjda?
Prica je ta da sam se nakon par 1kkm privikavanja poceo spanati ko ludjak pa sam brzo dosao do problema sa kocnicama i ovjesom.
Cak sam bio kupio kocionu pumpu sa 19mm klipom ali je nisam mogao ugraditi jer bih izgubio tempomat.
Sto se tice ovjesa, stelao sam ga jedno 5kkm bezuspjesno.
Jednostavno mlohav ko cuna nakon 5 piva a kad ga zategnes postane tvrd i neprecizan.
Popizdio,prodao sa 12-13tkm na satu.
Nakon nekoliko dana zove me novi vlasnik, pita dali je motor bio razbijen jer je vilica procurila🤣.

I onda se dogodio Tuono.
Motor sam kupio ajmo rec nov, imao je 350km na satu.
Prva voznja, bilo neko hladunjavo vrijeme pa nisam previse forsirao, nakon 5 km voznje stanem, skinem kacigu i pocesem se po glavi i kazem u sebi.
Pa jebo mu konj mater, kako talijani znaju slozit motor da sve perfektno radi a braca iz japana ne?
Tuono je RR, dakle nema öhlins.
Ovjes radi perfektno, pipnuo ga nisam jer nema potrebe.
Kocnice brutalne, jos bolje nego na kawi a tamo samo imao neki race program(brembo Tdrive itd.)
Karakteristike masine su perfektne, taj V4 motor je pravi dragulj.
Paket elektronike, sve tako dobro radi da TC uopce ne kuzis da radi koliko fino regulira.
Na yamahi sam morao gasit to sranje.
Quickshifter radi perfekt, na Yamahi nije bio los, na kawi je to sve jako grubo radilo, i mjenjac je bio grub za popizdit.
Wheele Control na Tuonu, ovisi kak ga nastelas ali u principu mozes odmah u prvoj gas okrenut do kraja. 😀
Potrosnja Tuona je od 6lt do 11, ovisno o raspolozenju🤣

Da skratim, svaka cast japancima ali vrijeme im je proslo.
Europski motori su im presudili, ista prica kao i sa autima.
Sto se mene tice japan da ali samo u skuter programu.

Sorry na dugome postu, mozda se nekome da citat🍻
 
Sve si Reko kako stoji, kawa je linearna i treba je vrtit, kocnice i ovjes nula ko da ih nema nakon Talijana. Jedino sta ide 299 a tuono ne.
 
  • Like
Reactions: Nexie
Neznam za kawasaki, al po ovome je i suzuki takav...gsxr od frenda, uzbrdica poslje novog, pogledam na sat kad ono 240, ja mislio idem malo preko 100 😆
 
  • Like
Reactions: Nexie
meni jedino sta malo smeta na mt10, tj. cak ne smeta nego se samo malo na momente poserem u gace je radi gasa. to cu svakako rijesit
 
Sve si Reko kako stoji, kawa je linearna i treba je vrtit, kocnice i ovjes nula ko da ih nema nakon Talijana. Jedino sta ide 299 a tuono ne.
A gle, nisam mjerodavan za ovjes na kawi jer sam je kupio slozenu i nisam nikada vozio serijski.
Na mojoj je ovjes radio super, iza K-tech DDS Pro a prednja vilica je preradjivana na Wilbers.
Kocnice, jbga. takve kakve jesu nisu lose kad se zagriju, na hladno qurcina.
Diskovi Brembo T-Drive sa nekim polutrkacim Brembo plocicama.
Kak je serijski nemam pojma, nisam proba.
Kawa je super stroj samo sam ja star i debel za tave strojeve.
Prodana sa 56kkm, trunke dima nije bacila, izmjena ulja svakih 5-6 tkm potrosnja ulja 0,nikad kapi nasuo nisam.
Meni jedino na kawi je taj mjenjac zamjerka, salta ali nema mazenja, moras ga fino nagazit. (reverse shift)
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Kao sto sam obecao da cu o negativnim stvarima pa da krenemo🤣
Vidim da se spominje i Tuono pa cu i njega spomenuti jer ga trenutno vozim.

Zx10r :
Super masina, moglo bi se reci monstrum po performansama ali samo kada bi se gledali brojevi dyno ispisa.
Po guzometru mi je uvijek djelovao spor jer je jako linearan, cak dosadan.
Ta masina je jednostavno samo za stazu, za daily use je koma jer ima premali powerband i zahtjeva cesto saltanje, kao da ima 600ccm.
Meni taj motor nikada nije odgovarao, jednostavno si ga morao drzati na 10krpm da ide kak treba, cim padne ispod koma, na 6-7 rpm klinicki mrtav.
To je strojka za duge pravce i duge zavoje, za brdske zavojite ceste kratkih zavoja jednostavno nije i to je bio zapravo razlog prodaje i prelaska na Naked kategoriju.

MT-10 :
Iskreno ocikivao sam vise od Yamahe te sam ostao blago razocaran.
CP4 motor je fora zbog zvuka i ne zahtjeva cesta saltanja jer ima dobar powerband.
Po performansama je jedan od najsporijih nakeda u 1kg klasi sto je potvrdilo dyno mjerenje od 138hp na kotacu.
Za usporedbu, s1000 baci ca. 160 na kotac, stari diavel oko 145 te tuono oko 165 na kotacu.
Na cesti potvrdjeno jer su gore navedeni motori od frendova.
Dalje, potrosnja cp4 motora nije zanemariva.
Zedan a konzumaciju goriva ne moze opravdati performansama.
S1000 i Diavel trose oko 1,5-2lt manje iste voznje.
Mega problem na yamahi je taj drkavi gas.
Ja ne znam koja budala od inzinjera je to pustila u proizvodnju bez da je probala.
Radi se o elektronskom gasu koji je jako tesko dozirati, funkcionira skoro kao on-off salter, uzas jedan.
Spomenuti problem se dobrim dijelom rijesava mapiranjem te mnogi mapiraju samo zbog toga.
Pitam se opet, tjuneri znaju a strucnjaci iz yamahe ne?
Sljedeci problem su kocnice!
Pa jebote koja budala stavi skuter program kocnice na motor od 1000ccm🤣
Dva puta sam se skoro ubio zbog istih.
I da dodjemo do glavnog problema a to je ovjes.
Ja imam 100kg obucen, dakle 1,5 japanac po tezini.
Pa kako je moguce da na kocenju prednja vilica propadne skoro do kraja, fali 1cm valjda?
Prica je ta da sam se nakon par 1kkm privikavanja poceo spanati ko ludjak pa sam brzo dosao do problema sa kocnicama i ovjesom.
Cak sam bio kupio kocionu pumpu sa 19mm klipom ali je nisam mogao ugraditi jer bih izgubio tempomat.
Sto se tice ovjesa, stelao sam ga jedno 5kkm bezuspjesno.
Jednostavno mlohav ko cuna nakon 5 piva a kad ga zategnes postane tvrd i neprecizan.
Popizdio,prodao sa 12-13tkm na satu.
Nakon nekoliko dana zove me novi vlasnik, pita dali je motor bio razbijen jer je vilica procurila🤣.

I onda se dogodio Tuono.
Motor sam kupio ajmo rec nov, imao je 350km na satu.
Prva voznja, bilo neko hladunjavo vrijeme pa nisam previse forsirao, nakon 5 km voznje stanem, skinem kacigu i pocesem se po glavi i kazem u sebi.
Pa jebo mu konj mater, kako talijani znaju slozit motor da sve perfektno radi a braca iz japana ne?
Tuono je RR, dakle nema öhlins.
Ovjes radi perfektno, pipnuo ga nisam jer nema potrebe.
Kocnice brutalne, jos bolje nego na kawi a tamo samo imao neki race program(brembo Tdrive itd.)
Karakteristike masine su perfektne, taj V4 motor je pravi dragulj.
Paket elektronike, sve tako dobro radi da TC uopce ne kuzis da radi koliko fino regulira.
Na yamahi sam morao gasit to sranje.
Quickshifter radi perfekt, na Yamahi nije bio los, na kawi je to sve jako grubo radilo, i mjenjac je bio grub za popizdit.
Wheele Control na Tuonu, ovisi kak ga nastelas ali u principu mozes odmah u prvoj gas okrenut do kraja. 😀
Potrosnja Tuona je od 6lt do 11, ovisno o raspolozenju🤣

Da skratim, svaka cast japancima ali vrijeme im je proslo.
Europski motori su im presudili, ista prica kao i sa autima.
Sto se mene tice japan da ali samo u skuter programu.

Sorry na dugome postu, mozda se nekome da citat🍻
Top, tocno ta usporedba me zanimala…
Imam možda neku kombinaciju za rijesit svoju devetku i srce hoće tuono oduvijek, tu se uklapa i s1000r, m1000r malo slabije zbog budžeta, a u zadnje vrijeme razmišljam i o mt10sp…
e sad, potonji, jbg yamaha je yamaha u rvata i ja sa svojim yamahama fakat nisam imal apsolutno nikakvih problema, osim nekih mušica na ovom novom, zadnjem, ali sve rjesivo i nikad se nije dogodilo ni blizu da bi me ostavil negdje ili da se nekaj potrga…
Mt10sp, mislim da je tu riješen ovjes, a i kočnice, jedino kaj je ružan do zla Boga…

S1000R ubiti zadovoljava sve kriterije modernog motora, ali zvuk mi se čini malo beživotan spram ova dva, a zvuk je jbg bar 30% i više gušta vožnje motora…

Tuono v4 factory, ha tu se nema kaj puno reč i dodat, sve se zna, sharp kirurški precizna raketa, top ocjes, top mašina, jedino je uvijek ta pouzdanost pitanje i stvara neke sumnje??!
Naravno, pričam o novim motorima, tak da ne bi trebalo puno brige s pouzdanošću, valjda??
 
Top, tocno ta usporedba me zanimala…
Imam možda neku kombinaciju za rijesit svoju devetku i srce hoće tuono oduvijek, tu se uklapa i s1000r, m1000r malo slabije zbog budžeta, a u zadnje vrijeme razmišljam i o mt10sp…
e sad, potonji, jbg yamaha je yamaha u rvata i ja sa svojim yamahama fakat nisam imal apsolutno nikakvih problema, osim nekih mušica na ovom novom, zadnjem, ali sve rjesivo i nikad se nije dogodilo ni blizu da bi me ostavil negdje ili da se nekaj potrga…
Mt10sp, mislim da je tu riješen ovjes, a i kočnice, jedino kaj je ružan do zla Boga…

S1000R ubiti zadovoljava sve kriterije modernog motora, ali zvuk mi se čini malo beživotan spram ova dva, a zvuk je jbg bar 30% i više gušta vožnje motora…

Tuono v4 factory, ha tu se nema kaj puno reč i dodat, sve se zna, sharp kirurški precizna raketa, top ocjes, top mašina, jedino je uvijek ta pouzdanost pitanje i stvara neke sumnje??!
Naravno, pričam o novim motorima, tak da ne bi trebalo puno brige s pouzdanošću, valjda??
Stari Mt10 SP je isti kao i obicni izuzev öhlinsa i LED ekrana.
Novi Mt10 napokon ima kocnice koje nisu sa skuter programa, masina je nesto poboljsana, nesto vise konja ima i obecavalju manju potrosnju.
I meni nije na novoj lego taj prednji far a s obzirom da kod nas u AT kosta 20k€ zaobisao bih je u sirokom luku😀
Stara je kostala 13.500 a SP 16.000, inflacija jbga🤣🤣
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Kao sto sam obecao da cu o negativnim stvarima pa da krenemo🤣
Vidim da se spominje i Tuono pa cu i njega spomenuti jer ga trenutno vozim.

Zx10r :
Super masina, moglo bi se reci monstrum po performansama ali samo kada bi se gledali brojevi dyno ispisa.
Po guzometru mi je uvijek djelovao spor jer je jako linearan, cak dosadan.
Ta masina je jednostavno samo za stazu, za daily use je koma jer ima premali powerband i zahtjeva cesto saltanje, kao da ima 600ccm.
Meni taj motor nikada nije odgovarao, jednostavno si ga morao drzati na 10krpm da ide kak treba, cim padne ispod koma, na 6-7 rpm klinicki mrtav.
To je strojka za duge pravce i duge zavoje, za brdske zavojite ceste kratkih zavoja jednostavno nije i to je bio zapravo razlog prodaje i prelaska na Naked kategoriju.

MT-10 :
Iskreno ocikivao sam vise od Yamahe te sam ostao blago razocaran.
CP4 motor je fora zbog zvuka i ne zahtjeva cesta saltanja jer ima dobar powerband.
Po performansama je jedan od najsporijih nakeda u 1kg klasi sto je potvrdilo dyno mjerenje od 138hp na kotacu.
Za usporedbu, s1000 baci ca. 160 na kotac, stari diavel oko 145 te tuono oko 165 na kotacu.
Na cesti potvrdjeno jer su gore navedeni motori od frendova.
Dalje, potrosnja cp4 motora nije zanemariva.
Zedan a konzumaciju goriva ne moze opravdati performansama.
S1000 i Diavel trose oko 1,5-2lt manje iste voznje.
Mega problem na yamahi je taj drkavi gas.
Ja ne znam koja budala od inzinjera je to pustila u proizvodnju bez da je probala.
Radi se o elektronskom gasu koji je jako tesko dozirati, funkcionira skoro kao on-off salter, uzas jedan.
Spomenuti problem se dobrim dijelom rijesava mapiranjem te mnogi mapiraju samo zbog toga.
Pitam se opet, tjuneri znaju a strucnjaci iz yamahe ne?
Sljedeci problem su kocnice!
Pa jebote koja budala stavi skuter program kocnice na motor od 1000ccm🤣
Dva puta sam se skoro ubio zbog istih.
I da dodjemo do glavnog problema a to je ovjes.
Ja imam 100kg obucen, dakle 1,5 japanac po tezini.
Pa kako je moguce da na kocenju prednja vilica propadne skoro do kraja, fali 1cm valjda?
Prica je ta da sam se nakon par 1kkm privikavanja poceo spanati ko ludjak pa sam brzo dosao do problema sa kocnicama i ovjesom.
Cak sam bio kupio kocionu pumpu sa 19mm klipom ali je nisam mogao ugraditi jer bih izgubio tempomat.
Sto se tice ovjesa, stelao sam ga jedno 5kkm bezuspjesno.
Jednostavno mlohav ko cuna nakon 5 piva a kad ga zategnes postane tvrd i neprecizan.
Popizdio,prodao sa 12-13tkm na satu.
Nakon nekoliko dana zove me novi vlasnik, pita dali je motor bio razbijen jer je vilica procurila🤣.

I onda se dogodio Tuono.
Motor sam kupio ajmo rec nov, imao je 350km na satu.
Prva voznja, bilo neko hladunjavo vrijeme pa nisam previse forsirao, nakon 5 km voznje stanem, skinem kacigu i pocesem se po glavi i kazem u sebi.
Pa jebo mu konj mater, kako talijani znaju slozit motor da sve perfektno radi a braca iz japana ne?
Tuono je RR, dakle nema öhlins.
Ovjes radi perfektno, pipnuo ga nisam jer nema potrebe.
Kocnice brutalne, jos bolje nego na kawi a tamo samo imao neki race program(brembo Tdrive itd.)
Karakteristike masine su perfektne, taj V4 motor je pravi dragulj.
Paket elektronike, sve tako dobro radi da TC uopce ne kuzis da radi koliko fino regulira.
Na yamahi sam morao gasit to sranje.
Quickshifter radi perfekt, na Yamahi nije bio los, na kawi je to sve jako grubo radilo, i mjenjac je bio grub za popizdit.
Wheele Control na Tuonu, ovisi kak ga nastelas ali u principu mozes odmah u prvoj gas okrenut do kraja. 😀
Potrosnja Tuona je od 6lt do 11, ovisno o raspolozenju🤣

Da skratim, svaka cast japancima ali vrijeme im je proslo.
Europski motori su im presudili, ista prica kao i sa autima.
Sto se mene tice japan da ali samo u skuter programu.

Sorry na dugome postu, mozda se nekome da citat🍻
jamaha je najveca prevara koju moze neki naivac platit

al da bi to znao moras bit jednom takav naivac i zahebat se

ja sam isto svoju skolu platio, takvo sranje da novo izadje iz tvornice i ducana...to treba imat masu magaraca da placaju






Srki
 
jamaha je najveca prevara koju moze neki naivac platit

al da bi to znao moras bit jednom takav naivac i zahebat se

ja sam isto svoju skolu platio, takvo sranje da novo izadje iz tvornice i ducana...to treba imat masu magaraca da placaju






Srki
sta si ti kupia od jamahe...t-maxa?
:mrgreen:
 
sta si ti kupia od jamahe...t-maxa?
:mrgreen:
2004 me spopala neka bolest u glavi pa sam kupil tada novo izaslog Fazera 600

sva sreca nakon 11 mjeseci sa tim samopropadajucim, za vozit odvratnim drekom, uspio sam ga uvalit slijedecem jelenu i rijesit se govna

u medjuvremenu sam vozio valjda sve kaj je iz jamahe izaslo, to mi je samo potvrdilo statut najveceg govna na trzistu




Srki