Kao sto sam obecao da cu o negativnim stvarima pa da krenemo🤣
Vidim da se spominje i Tuono pa cu i njega spomenuti jer ga trenutno vozim.
Zx10r :
Super masina, moglo bi se reci monstrum po performansama ali samo kada bi se gledali brojevi dyno ispisa.
Po guzometru mi je uvijek djelovao spor jer je jako linearan, cak dosadan.
Ta masina je jednostavno samo za stazu, za daily use je koma jer ima premali powerband i zahtjeva cesto saltanje, kao da ima 600ccm.
Meni taj motor nikada nije odgovarao, jednostavno si ga morao drzati na 10krpm da ide kak treba, cim padne ispod koma, na 6-7 rpm klinicki mrtav.
To je strojka za duge pravce i duge zavoje, za brdske zavojite ceste kratkih zavoja jednostavno nije i to je bio zapravo razlog prodaje i prelaska na Naked kategoriju.
MT-10 :
Iskreno ocikivao sam vise od Yamahe te sam ostao blago razocaran.
CP4 motor je fora zbog zvuka i ne zahtjeva cesta saltanja jer ima dobar powerband.
Po performansama je jedan od najsporijih nakeda u 1kg klasi sto je potvrdilo dyno mjerenje od 138hp na kotacu.
Za usporedbu, s1000 baci ca. 160 na kotac, stari diavel oko 145 te tuono oko 165 na kotacu.
Na cesti potvrdjeno jer su gore navedeni motori od frendova.
Dalje, potrosnja cp4 motora nije zanemariva.
Zedan a konzumaciju goriva ne moze opravdati performansama.
S1000 i Diavel trose oko 1,5-2lt manje iste voznje.
Mega problem na yamahi je taj drkavi gas.
Ja ne znam koja budala od inzinjera je to pustila u proizvodnju bez da je probala.
Radi se o elektronskom gasu koji je jako tesko dozirati, funkcionira skoro kao on-off salter, uzas jedan.
Spomenuti problem se dobrim dijelom rijesava mapiranjem te mnogi mapiraju samo zbog toga.
Pitam se opet, tjuneri znaju a strucnjaci iz yamahe ne?
Sljedeci problem su kocnice!
Pa jebote koja budala stavi skuter program kocnice na motor od 1000ccm🤣
Dva puta sam se skoro ubio zbog istih.
I da dodjemo do glavnog problema a to je ovjes.
Ja imam 100kg obucen, dakle 1,5 japanac po tezini.
Pa kako je moguce da na kocenju prednja vilica propadne skoro do kraja, fali 1cm valjda?
Prica je ta da sam se nakon par 1kkm privikavanja poceo spanati ko ludjak pa sam brzo dosao do problema sa kocnicama i ovjesom.
Cak sam bio kupio kocionu pumpu sa 19mm klipom ali je nisam mogao ugraditi jer bih izgubio tempomat.
Sto se tice ovjesa, stelao sam ga jedno 5kkm bezuspjesno.
Jednostavno mlohav ko cuna nakon 5 piva a kad ga zategnes postane tvrd i neprecizan.
Popizdio,prodao sa 12-13tkm na satu.
Nakon nekoliko dana zove me novi vlasnik, pita dali je motor bio razbijen jer je vilica procurila🤣.
I onda se dogodio Tuono.
Motor sam kupio ajmo rec nov, imao je 350km na satu.
Prva voznja, bilo neko hladunjavo vrijeme pa nisam previse forsirao, nakon 5 km voznje stanem, skinem kacigu i pocesem se po glavi i kazem u sebi.
Pa jebo mu konj mater, kako talijani znaju slozit motor da sve perfektno radi a braca iz japana ne?
Tuono je RR, dakle nema öhlins.
Ovjes radi perfektno, pipnuo ga nisam jer nema potrebe.
Kocnice brutalne, jos bolje nego na kawi a tamo samo imao neki race program(brembo Tdrive itd.)
Karakteristike masine su perfektne, taj V4 motor je pravi dragulj.
Paket elektronike, sve tako dobro radi da TC uopce ne kuzis da radi koliko fino regulira.
Na yamahi sam morao gasit to sranje.
Quickshifter radi perfekt, na Yamahi nije bio los, na kawi je to sve jako grubo radilo, i mjenjac je bio grub za popizdit.
Wheele Control na Tuonu, ovisi kak ga nastelas ali u principu mozes odmah u prvoj gas okrenut do kraja. 😀
Potrosnja Tuona je od 6lt do 11, ovisno o raspolozenju🤣
Da skratim, svaka cast japancima ali vrijeme im je proslo.
Europski motori su im presudili, ista prica kao i sa autima.
Sto se mene tice japan da ali samo u skuter programu.
Sorry na dugome postu, mozda se nekome da citat🍻