Nova Yamaha MT-10

ovo je joÅ” jedan od najljepÅ”ih kuteva koji sam dosad vidio na novoj šŸ˜‚
meni je i stara bila uvijek gadna, al ova zekanova na slikama gore stvarno izgleda moćno ovako složena i u tim bojama

meni se svida i nova, ali ta prednja maska mi je nekako premala za toliki motor. ne govorim jer je moja ni nista tako, ali sp je stvarno nekako drukciji
 
  • Like
Reactions: t0malito
malo privikavanja i dojmovi su odlicni. radi posla i godisnjeg se nisam bas vozio na dalje rute nego vise lokalno ali sad cu krenut. na neke stvari se jos nisam priviknuo i dosta mi je fora da nisam jer je barem zanimljivo :D kada se pusti gas na motoru, on odmah krene kocit i dosta jako koci s motor. druga stvar je da prilikom malo brze voznje po zavojima bas treba bit oprezan na gasu jer ako je na nekim okretajima i dodas malo gasa odmah lovi i bas je neki osjecaj da motor poteze i da se oce propet na zadnji. razmisljam da nabavim original volan jer je on malo uzi i nizi pa bi osjecaj vjerovatno bio bolji ali to cu vidjet jos

IMG_2056.jpeg

IMG_2055.jpeg
 
Ako čeŔ ga dobro tjerat, baci oko na potroŔnju ulja... nije to kawasaki da se voziŔ bezbrižno :)
Puno sretnih kilometara, motor je projektil pogotovo u SP varijanti..
 
Ako čeŔ ga dobro tjerat, baci oko na potroŔnju ulja... nije to kawasaki da se voziŔ bezbrižno :)
Puno sretnih kilometara, motor je projektil pogotovo u SP varijanti..
Glasine za cp4 ili?
 
Ako čeŔ ga dobro tjerat, baci oko na potroŔnju ulja... nije to kawasaki da se voziŔ bezbrižno :)
Puno sretnih kilometara, motor je projektil pogotovo u SP varijanti..

ma necu ga ja jos dobro tjerat dugo mi se cini :) ali bacim ja oko nakon svakog pranja felgi kad je na stenderima. zanima me kako ce to bit jer na ninji se stvarno nisam morao brinuti o ulju od servisa do servisa. hvala puno, :D
 
Glasine za cp4 ili?
Moj u 16000 km nije popio ni kap od servisa do servisa tako da... Osim ako neŔto nije u redu...
Stroj samo takav. I danas žalim za cp4 zvukom otvorenog akrapa šŸ˜Ž.
Da su bolje složili prednju masku uzeo bi i novi model. Ovako stari model izgleda bolje šŸ‘
 

Attachments

  • IMG_20210730_194610-2.jpg
    IMG_20210730_194610-2.jpg
    1.2 MB · Views: 0
Last edited:
Mora se on propinjati na stražnje kolo

jedno je kad odljepljuje prednji kotač od zemlje na ubrzanju, a drugo kad npr u trećoj na gasu diže na zadnji..to je nevozljivo..
mislim nisam vozio to čudo, nego ono općenito..
kawa desetka sa 200 konja se ne propinje sa serijskim prijenosom..
 
jedno je kad odljepljuje prednji kotač od zemlje na ubrzanju, a drugo kad npr u trećoj na gasu diže na zadnji..to je nevozljivo..
mislim nisam vozio to čudo, nego ono općenito..
kawa desetka sa 200 konja se ne propinje sa serijskim prijenosom..
Znaci mt10 daleko brutalniji od zx10r...kawasaki šŸ¤”



šŸ˜›
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
jedno je kad odljepljuje prednji kotač od zemlje na ubrzanju, a drugo kad npr u trećoj na gasu diže na zadnji..to je nevozljivo..
mislim nisam vozio to čudo, nego ono općenito..
kawa desetka sa 200 konja se ne propinje sa serijskim prijenosom..

Nisam probao MT10, al jesam MT09 i ona na otvaranju 2 i 3 stvarno zivo reagira i na lagano propinje na zadnji...

Skroz je drukciji filing nego na R-u 1000

I mene recimo bas odusevila kad sam ju probao.. znaci da ova MT 10 mora bit full zabavna
 
zabavan je jako cp4 agregat, u mt10 joŔ viŔe nego u r1 jer ima puno viŔe momenta nisko i u sredini
mislim da je cilj bio proizvesti fun bike i u tome su uspjeli - vjerovatno u lovu na tisućinke na stazi bi bilo zamjerki na odaziv na gas, proklizavanje zadnjeg kotača, dizanje na zadnje u raznim brzinama :mrgreen: , ali za zabaviti se - pogodili su - osobno nisam nikada vozio zabavniji japanski motor

potroŔnja ulja - mislim da sa time nebi trebalo biti problema
maŔina je vani od 2009. od prve big bang r1, nisam čuo da netko ima problema sa time, znam jednu sa 70+ kkm, vožena svakako i ne troŔi ulje
moja (r1) je na nekih 47k km i nema mjerljive potroŔnje od servisa do servisa

prve serije mt10 imale su nekih dječjih bolesti, propuÅ”tanje antifriza na onom spoju naprid ispod grana - tamo je neki plastični dio (ne sjećam se sada napamet), dok je na rn22 to metalno i na r1 to nikad nisam čuo da je netko mjenjao - na mt10 je bilo slučajeva
am. volana tvornički čuo sam za par slučajeva di je riknula elektronika
i sjedalo ima lufta, dali ono serijsko ili comfort svejedno, jednostavno je tako napravljeno, miče se malo

u sp verziji i ovjes je fantastičan (mada je i kyb na osnovnoj izvedbi dobra) tako da je sve skupa super paket
ono Ŕto fali u ponudi, je neka touring verzija, ala xr1000, japanci spavaju meni se čini
zvuk mi je neŔ najbolje Ŕto postoji
 
Nisam probao MT10, al jesam MT09 i ona na otvaranju 2 i 3 stvarno zivo reagira i na lagano propinje na zadnji...

Skroz je drukciji filing nego na R-u 1000

I mene recimo bas odusevila kad sam ju probao.. znaci da ova MT 10 mora bit full zabavna

dosta drukciji osjecaj. jos sjedis uspravno pa je nekako izrazenije. ali da, ninja mi je djelovala linearno, ovo mi djeluje nekako divlje
 
dosta drukciji osjecaj. jos sjedis uspravno pa je nekako izrazenije. ali da, ninja mi je djelovala linearno, ovo mi djeluje nekako divlje
Vozia sam neki dan zx10r, full SC, mapiran na cca 200 ks, i taj motor na satu ide i ide, ali osjećaj ubrzanja na divljem nakedu je puno veći, a ustvari te rr odere ko zeca.
Imam SDR 3.0, i zub manje naprid i od 100 km/h na otvaranje gasa u trećoj brzini,bilo na ravnom ili zavoju odvaja na zadnje, a zx10r samo linearno krene ubrzavati.

JoŔ kad si na vjetrometini, a ne ispod vizira, skroz je drugačija priča po pitanju stabilnosti.
Sa svojih 105kg prije doručka i bez opreme, nemoguće je skriti se na nakedu.
Ali jebiga, meni veći guÅ”t
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac