Proizvođači su napravili proizvod onakav kakav je, i za to imaju dobar razlog.
Namjerno se rade jači agregati, jer se računa na sigurnosnu rezervu snage, a njezina svrha je da do onih limitiranih granica taj skuter (ili motocikl, ili automobil...) prua određene zadovoljavajuće karakteristike koje ti pomau da ima i određenu sigurnost. Znači, jači agregat je zato da do tih 50 km/h ti moe ubrzavati zadovoljavajućim tempom, kao i da moe bez sigurnosnih potekoća odravati brzinu.
To NE ZNAČI da ti mora zadirati i posezati za tim sigurnosnim rezervama snage, jer iste proizvođač i je zatitio, ugrađujući blokadu. Stvar je u tome to ti misli da na tu rezervu snage ima pravo (a nema!), stvar je u tome to je ta blokada na tvom motoru, do koje ti ima pristup, koji se ne moe apsolutno spriječiti, jer i da je zalijan betonom, nali bi se igrači da razbiju taj beton i opet drketaju tamo gdje ne smiju.
Drugim riječima, proizvođač JE napravio sve to je u njegovoj moći, a da mu je to jo uvijek isplativo.
Poseban slučaj je Baotian, sa svojim mlincima za kavu u klasi do 5.000 kuna, koji su ili negativnom selekcijom. Oni su fakat isto u klasi do 49/49, ali bez rezerve snage ograničene nekom blokadom koja ima smisla, jer je ista potpuno nepotrebna. Motor kod tih Baotiana je, naprosto, preslab, pa tako kod teih vozača on ne moe postići niti 35 km/h, a kamoli 50! Drugi sindrom je to do tih 35 km/h ubrzava pola minute, i zbog tog nepostojanja rezerve snage, "sakrivene" iza blokade kod drugih proizvođača, taj Baotian predstavlja izniman sigurnosni problem za vozača, izraeniji nego da je isti na boljem biciklu. Treća stvar je to je njegova reakcija na gas kao u krepane kokoi, iliti treba mu cca 10 sekundi da shvati da si okrenuo gas... ima toga jo puno, ali ovdje ne raspravljamo o manama Baotiana, već principima zato postoje blokade.
Svi vidimo i u svijetu automobila (a isti principi vrijede i u moto, pa i masu drugih industrija...), da je gotovo svaki serijski proizvod "opremljen" rezervom snage. Tako su auti isto zatićeni blokadama, koje su kod svih jačih auta postavljene na brzinskih 250 km/h, pa BMW-i i Mercedesi, nakon tunerskih obrada koje su vrlo često dostigle samo skidanje blokade, odmah sa istim motorom vuku i do 300 km/h, pa i preko.
Zato je bitno postavljanje blokade, jer tako trae zakonodavci i standardi u svijetu, a stvar je u tome to NIJE PREDVIĐENO da ti skida blokade! Drugim riječima, ti optuuje proizvođače to su ti omogućili da se ti ponaa protuzakonito... pa onda razmisli tko je kriv?!
Skidanje blokada proizvođači tumače i zadiranjem u one dijelove koje ne smije dirati, jer je motor homologiran za one parametre UNUTAR homologacije (a to su poznati 49/49), pa tako to rezultira i gubitkom garancije... pametnom dosta!
Znači, limiti postoje jer tako nalau međunarodni standardi klasifikacije vozila, kao i na tome temeljeni zakoni pojedinih zemalja. Drugim riječima, skidanjem blokada vara sam sebe, jer gubi garanciju, jer zadire u područja za koja ne garantira proizvođač glede normalnog i sigurnog funkcioniranja tog sklopa, kao i to vara dravu kroz uskraćivanje zakonskih davanja kroz prelazak u "viu" klasu vozila.
Zakon, naravno, postoji...samo ga treba pročitati. Pročitaj ga, to ti je kao vozaču i obaveza, a i utediti će vrijeme i sebi i drugima na bedaste konstatacije i jalove rasprave. Onda će kuiti zato je neto takvo kakvo je, i to to sve uopće znači. Tamo ti, odmah na početku, piu i definicije svih pojmova vezanih uz promet na cestama, pa tako i to je "motocikl", to je "moped", to je "lokalna cesta" ili neto drugo... kad pročita, javi se to ti nije jasno, pa će onda doznati i kako to izgleda u praksi.