2 T MANIJA

https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=1tk_Yjc0MfM&app=desktop
našao se mladić što barata s jubitu
praaaaaapapapapa
:mrgreen:
 
da smo u toku zbivanja

banniralo me iz tomos foruma radi ove slike i popratnog texta

šmrc
 
yatasaki said:
da smo u toku zbivanja

banniralo me iz tomos foruma radi ove slike i popratnog texta

šmrc
evo hdz gamma, jedini motor s kojim bi mogli bit prvi u trci
ako nebudete prvi suci će ionako bit rješeni
kao u ćaćinom slučaju

ako se netko osjeća prozvan neka se javi

podnesi ostavku na mjesto moderatora

nemaš mi što uvjetovat kad ovo kad ono

jer su moje teme interesantnije u svakom pogledu od tvojih

demokracija ha? ajde lupi anketu dali da me se bannira!
 
Zanimaju me iskustva...nesto mi trokira svjeze sastavljena 250ka pa mi malo stvara nesigurnost... Motor lijepo radi, krece od lera, i lijepo ide u svakoj brzini do nekih 4t i tu krece nenormalno trokirati. Spustim ga u prvu i ne mogu niti u prvoj probiti tu granicu  :?
Inace na leru udara bez problema do limitatora (trenutno na 6000), iako bas tu negdje oko 3-4t pocne dimiti (recimo da trokira :mrgreen: ), valjda varnica ne pali svaki okretaj, 
Inace pali odmah, palcem ruke na prvi zub i drzi ler bez problema  :0648:
Svjecice su mi inace malo nauljene, jbg ostalo mi dosta ulja u karteru od slaganja, plus prije svakog paljenja kad duze stoji sibnem u svaki cilindar po 1ml ulja i izverglam nekoliko puta u prazno... Drugu stvar koju sam primijetio, donji cilindar grije na leru duplo sporije od gornjeg. Da li kao kod skutera, kadbje zagrijan i kad je temp presla 30°C (ugasi se "Cold") da odvrnem gas i cekam da probije tu granicu gdje trokira? Malo sam oprezan sad kad je sve novo, ne zelim nista riskirati na blef  :jesus:
Po svjecici se ne moze nista reci, jer je masna od ulja... Odradjena su 2-3 paljenja (grijanja/hladjenja),sa odvrtanjima do max 6t i sve ok, jedino na mjestu na oko 3-4 krece dimiti dok pokusava probiti, i i sad je na redu cesta?
 
boRRis929 said:
Ja bih rekao tps

Bacit cu malo oko na njega (y) ...ali ne znam sta bi tu moglo biti, otvarao ga nisam, sve sam vratio i sinhronizirao kako je trebalo biti  :neznam:
Jednu stvar sam zaboravio spomenuti, senzor temp.vode ne radi, ali on ne ide u ecu kolko se sjecam, samo salje info na ekran.
To mi isto nije jasno kako je prdnuo...jednu malo je korodirao, jedva vidljivo na oko, izbrusio ga, ali opet nista, konstantno je Cold.
Spojio sam zicu koja ide sa senzora na otpornik od 50ohma, i na displeju pokazuje 92°C, sto znaci da su display i zice ispravne.
Ide isti od aprilie sr50 H20 97-2000...negdje imam to zapisano...
 
boRRis929 said:
Ja bih rekao tps

Kad krecem sa mjesta u brdo, moram najmanje pola gasa odvrnuti, i lijepo krece...po meni da je do TPS-a, bilo bi vec tu nekih nepravilnosti, trokiranja, gasenja ili neceg treceg  :neznam:
Crijeva solenoida mislim da su isto po ps-u spojena, ali pigledat cu jos jednom.
Nisam jedino probao stisnuti kvacilo i dignuti ga na 6t pa pustiti, kako ce se ponasati... :(
 
Uvjeren sam da je tps. Tako je i ova sto sam slagao, u leru prima gas ali u voznji do nekih 6000 jako lose prima gas. Imao sam jos jednu pa sam prebacio cijelo ono kuciste od sajli i isla je super ali je ona plasticna osovinica bila pukla pa je iskakala van. Onda sam prebacio taj tps na ono drugo kuciste i opet nije isla kako treba
 
A hebemti sve, uvijek neki k., nikako to zavrsit  :rolleyes:
Uvijek tako, mislis gotovo je, i onda neki kostur ispadne iz ormara,a meni ih je vec xy poispadalo  :rolleyes:
Pozabavit cu se malo time...mozda je neki apsurd  (y)
 
Sto se TPS-a tice; ovo su referentne vrijednosti kΩ {MOJE IZMJERENE}:
        OPEN//CLOSED  {OPEN//CLOSED}
R-N    3.6 // 3.6        {4.12 // 4.12}       
N-B      1 // 3.7        {0.96 // 4.20}   
B-R      3 // 0.3        {3.36 // 0.13}   

Primjetan je konstantni obrazac odstupanja od referentnih vrijednosti od cca 0.30-0.40 kΩ  :?
Npr. kod zadnje izmjerene B-R vrijednosti od 0.13kΩ, ako mrvu odvrnem gas vrijednost skace na referentnih 0.3 kΩ.
Sta napraviti?  :misli:
TPS se drzi sa dva vijka za spliter, i rupe za vijke nisu kruzne nego "pravokutni" (lučni) žlijebovi kako bi se senzor mogao kruzno pomicati/štelati oko osovine...
Po meni, trebalo bi senzor pomaknuti unaprijed CW jednu mrvu dok se omske vrijednosti ne izjednace  :misli: :neznam:
Senzor je u svakom slucaju ispravan po ovome sta ocitava, jedino je prisutan obrazac odstupanja  :neznam:
 
Sad mi dolazi da se zapitam, jel su one eksplozije koje bi pocele na 4t gdje je bio čep za probiti đire, bile detonacije od previse advance-a?!  :shock:
Jos mi treba da se i motor rasipa sa 400metara staža  :LOL:  :moli:
 
MCX said:
Sad mi dolazi da se zapitam, jel su one eksplozije koje bi pocele na 4t gdje je bio čep za probiti đire, bile detonacije od previse advance-a?!  :shock:
Jos mi treba da se i motor rasipa sa 400metara staža  :LOL:  :moli:

Ajde sta se sekiras, ovaj je Brekiju zaribao nakon prvog kruga na grobniku kada ga je iz seste saltao u drugu sa zatvorenim gasom  :mrgreen:
Ja bih se poigrao sa tps-om
 
Je da, igram se sad s tps-om, cini se da ce to biti to, hvala ti boris sta si mi skrenuo pozornost na to  (y)
Sutra cu ga pomaknuti kolko je potrebno da vrijednosti budu u skladu s referentnim, pa slijedi probni đir da vidimo jel to to  :D

boRRis929 said:
...zaribao nakon prvog kruga na grobniku kada ga je iz seste saltao u drugu sa zatvorenim gasom  :mrgreen:

Da pogađam?! Jel tocan odgovor "mjesavina"...bez uljne pumpe?  :jesus:
 
MCX said:
Je da, igram se sad s tps-om, cini se da ce to biti to, hvala ti boris sta si mi skrenuo pozornost na to  (y)
Sutra cu ga pomaknuti kolko je potrebno da vrijednosti budu u skladu s referentnim, pa slijedi probni đir da vidimo jel to to  :D

Da pogađam?! Jel tocan odgovor "mjesavina"...bez uljne pumpe?  :jesus:

Ne, uljna pumpa radi ali on je bio zaboravio da nije na rsv4 pa je pokusao kociti i masinom  :mrgreen:
 
Iskopao sam neku (nadam se) vrlo korisnu informaciju na apriliaforumu, s obzirom da po ovom pitanju manual ne sluzi nicemu! Navodno bi ful zatvoren gas trebao davati signal na 1.20-1.25Volti.
Meni je davao 1.16-1.19V (ne preko). Sad sam zavrnuo tps da daje 1.32-1.33V  na zatvoren gas, sto znaci da bi na istim okr. i istim otvorima gasa paljenje trebalo biti retardirano. Izmjereni ekstremi raspona TPS-a na zatvorenom gasu su kod mene:
a) U=1.50V (za tsp skroz ccw/ulijevo zavrnut), 1.35kOhm
b) U=1.15V (za skroz cw/udesno zavrnut), <0.98kOhm

Kod prve probe sa detonacijama na prijelazu sa 1/3 na 2/3 otvora gasa, otpor plava-crna zica (signal) je bio 0.98kOhm.
Na odvrtanje gasa kroz citav raspon, nema pada napona, tj otpora sto znaci da bi tps trebao biti ispravan. Inace, referentni napon tps-a sa baterije jest 4.68-4.69V.

To je to, pa bumo vidjeli na probi da li ce opet detonirati kod "opterecenja" na 2/3gasa.
Brtve su serijske velicine, mozda su glava i gornji dosjed cilindra koju stotu nizi (visi CR)... Eventualno da nasipam 100tku kao neku mjeru predstroznosti, bar da izuzmem sve potencijalne notorne gluposti  :neznam:

PS: ako netko ima uredan motor u garazi, pa da izmjeri izlazni napon za signal bilo bi odlicno...5min posla (y)