2 T MANIJA

boRRis929 said:
U manualu lijepo pise da se tps "ne" dira  :mrgreen:

Znam da...najobicniji promjenjivi otpornik (potenciometar) koji je u tvornici bazdaren specijalnim naprednim metodama, a k tome jos ima i žlijebove za štelanje (kao i svi takvi stelajuci tps-ovi)  :LOL:
Suzuki je za stelanje, tj mjerenje istoga nudio i neki njihov primitivni DMM (u obliku spec.alata), a vrijednosti otpora u manualu su referentne jedino ako (i samo ako) ih mjeris sa tocno tim "alatom"  :shocked:
Npr. vrijednost otpora izmedju zica promjenjivog otpornika (crvena-crna) je stalan (neovisno od otvora gasa) i trebao bi biti 3.6 (a kod mene je 4.12-4.13kOhm)... I sta sad?  :misli:
Problem jest sta tu ima 1001 pitanje a niti jedan konkretan odgovor ili objasnjenje, a trebali su u manualu posvetiti tome bar koju detaljniju stranicu. Zanimljivo...slicno vrijedi i za klipove i ventile, jedine slabe tocke motora, lijepo naveli za karike/klilovi: "na 8t kontrola i PO POTREBI zamjena", a na 16t zamjena. O ventilima nigdje nit rijeci, a skoro pa u pravilu se i oem klipovi i ventili poraspadaju do 16t  :mrgreen:
Neki "jaci", kvalitetniji klipovi ce trajati 16t (ako ih oem ventili ne dokrajce), ali OEM ne (been there, seen that)  :0648:

Vidjet cemo...u svakom slucaju imam jos prostora za retardiranje, pa bumo vidjeli.
Neke dijelove tog manuala kao da su sastavljali Izet, Faruk i Čombe  :LOL:
 
U ovakvim situacijama se uvijek se sjetim rijeci ovdasnjeg ex-servisera za aprilije "to je marka za k."  :lolcry:
Inace je covjek tada bio na "izobrazbi" bas za taj motor, i najzanimljivija stvar jeste koliko detalja i esencijalnih cinjenica su im staknuli tehnicari/inzenjeri (sta mi je on pricao) a o kojima u manualu ili prirucniku nema niti rijeci (izmedju ostaloga i ovo sta sam naveo za ventile i klipove). Kao i za tps, samo napises "ne dirati" i to je to, idemo dalje :lolcry: :lolcry: :lolcry:
 
Izmjerim ti ja danas imam tps na kucistu koji nikad nije bio diran

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
mbalunovic said:
Izmjerim ti ja danas imam tps na kucistu koji nikad nije bio diran
Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Svaka cast balunovic, vjerujem da ce jos nekome biti od pomoci (kad tad)  (y)
 
Otpori:
otpusten gas
4.75k Crno crvena
4.15k Plavo crvena
1.02k Plavo crna

Pun gas
4.75 Crno crvena
250 Plavo crvena
4.82k Plavo crna

Usput dal iko treba sta od ovog s slike ili diskove prednje za rs250 jako malo potroseni (nemogu nac gde sam zaturio subler da bih izmerio)
Imam i trokute od nogara neostecene.
Meni netreba nista od svega ovog pa ako ce kome posluzit sta nek ponudi.
Reed kavezi su ispravni. Fale sarafici samo.
10ec88f3350d597e1d2af009c80b750e.jpg
3365c05f56e20a9674631755867f8efb.jpg


Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
Treba mi iskljucivo izlazni napon sa plave zice na zatvoren gas, nemam nikakve koristi od otpora  :jesus:
SAPC dobiva sa tps-a samo izlazbi napon da znam koja je tocno tvornicka referentna vrijednost za zatvoren gas. Sve drugo je nebitno (y)
Treba spojiti na konektoru crnu-zelenu i crvenu-narancastu stopicu, dat kontakt i izmjeriti kolki napon ide sa plave zice  (y)
Ako bi ti se dalo  :0648:
 
Nemam na cemu da ga upalim. Al mogu ti izracunat napone ako hoces preko otpora. A mozes i ti videt preko otpora polozaje. I to je preciznije.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
Plavo crna i jest bila tu negdje oko 0.96 kOhm , i detoniralo je na 2/3 gasa. To je bilo cca 1.15 V  :neznam:
Nema veze...sad je retardiran na oko 1.33+ V pa cu vidjeti sutra kako ce se ponasati (y)
Vozio sam s krepanim senzorom temp., pa moguce da je bila i visa temp. nego bi trebala, glave koju stotu nize, pa se mozda i radi toga tako manifestiralo... Sad je novi senzor temp., sve ustelano, pa bumo vidjeli sve skupa kak ce raditi (y)

 
Gde si kupio senzor ? I po kojoj cijeni? Ja sam nasao u scooter centru ali bi mi bilo lakse da je nes "lokalno"

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
U Piaggiu, original, kat.broj #8212708 oko 230-240kn  (y)
S njim sam se isto izhebao...tj sa ovim starim  :rolleyes:
Zasarafio sam novi gore, na atm.temperaturi od 12° C pokazuje cca 2100 Ohm. To bi trebalo biti ok. Vidjet cemo sutra dal ce pokazati temp. Inace sam dole na zelenu zicu (od senzora) spojio otpornik od 51 Ohm i na display-u mi je pokazalo 92° C, sto znaci da je kabel/zica ok, display ok. Samo da ne bude sad termostat da ne radi kako treba, jer mu treba pun k da se zagrije  :rolleyes:
Prednja i zadnja kocnica odzracene, prednja savrseno hvata, na zadnju treba skoro pa stati, ne sjecam se jel to inace to tako, ili ne? To ce boris znati  :mrgreen:
 
Zadnja celjust nije bas u najboljem polozaju za odzracivanje pa zna ostat zraka. Al da jako lose koce ajmo tako rec.

Sto se toce grijanja to ti je jedino do termostata. Nema veze termometar s radnom temp motora. Al on ti je 70tak kn tako da...



Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 
Nemam pojma,ne sjecam se...nisam vozio taj motor vec tri godine. Ali mislim da je kocnica bila normalna.

Balunovicu, jesi siguran da tps nije diran  :LOL:
 
mbalunovic said:
Sto se toce grijanja to ti je jedino do termostata. Nema veze termometar s radnom temp motora. Al on ti je 70tak kn tako da...

Ne to, nego neda mi se cekat zimi 10-15min da dodje na 35°  :mrgreen:
Gdje, sta 70kn?  :shock: Od kojeg to motora ide gore? Samo termostat je za njega oko 80-100eur...
 
Odlicno, tj vrlo dobro radi sad s malo retardiranim paljenjem.  :D
Izlazna voltaza signala od tps je sad na 1.33 V
Do 6000rpm (blokade) nema detonacija, jedino nije tako elastican kao prije... Uglavnom taj problem rijesen  :D
Na 5.5-6 hoce motor eksplodirati od snage na gas...ne znam sta ce biti kad otvori ventile, ima da se userem  :mrgreen:

Ostao mi jos jedan problem, senzor temperature vode :?
Bas ne kuzim nikako koji k je... Zagrijao ga na 35-40° C (mjerio sam sa dmm, pa isao napraviti lagani gir...non stop blinka COLD...Spojio dmm na njega (glanc novi senzor!!!) dok je bio ful zagrijan, pokazuje mi (sa odspojenom zicom signala) 19.000 Ohma a kad se malo ohladi 12t Ohma (a ne bi smjeo vise od 2000 kad je hladan) :shocked:
Zica je ok, display je ok, jer sam spajao otpornik od 50Ohma i pokazalo mi 92° C. Senzor je nov sa jednim konektorom i testirao sam ga kao i staroga i radi ok. Sta moze biti jebemu, ne kuzim  :?
Korodirao navoj kucista termostata (masa) :neznam:

Senzor je original po kat.broju, onaj sta s povecnajem temp daje manji otpor, i kad ga testiram van motora je ok, ide od cca 800-900 Ohma na dole prema 600 na toplinu ruke.
 
tvoji otpori mi nikako ne pasu,
kad je vruc, morao bi imat mali otpor, i to manji od 1kOhm, a kad je hladam znatno vecim
probaj izmjeriti otpore na senzoru tako da isti umocis u hladnu vodu te izmjeris, pa onda u kljucalu vodu pa izmjeris otpor.
provjeri vodove, tj dal je termostat (tamo di je usarafljen senzor) ka masi mali otpor, te kolki je otpor zice od senzora do kontektora na isntrument plocu
 
Ma jesam sve  osim mase kucista (tamo gdje je usarafljen u kuciste termostata)... Nemam pojma kako to napraviti  :misli:
 
pa meri izmedju kucista (aluminijsko) i rame npr, koja bi morala biti uzemljena, ili mjeri na masu na akumulatoru (minus pol)
otpor ne smije biti veci od 1-2 ohma, ako je uzemlji termostat
 
mbalunovic said:
pa meri izmedju kucista (aluminijsko) i rame npr, koja bi morala biti uzemljena, ili mjeri na masu na akumulatoru (minus pol)
otpor ne smije biti veci od 1-2 ohma, ako je uzemlji termostat

E hvala ti balunovic sta si mi skrenuo paznju...sad mi je jasno sta mi cijelo vrijeme promice hebemu sve :zid:
Mislim da sam zaboravio usarafiti zicu od mase na kuciste termostata...tako da prakticki nije uzemljen, zato ne sljaka :rolleyes:
Pogledat cu navecer jel ima koja slobodna zica da je ostala nezasarafljena...cak mislim da mi je jedna zica/stopica ostala free pa mi nije bilo jasno gdje je to islo  :LOL: