2 T MANIJA

Nick14m said:
@yatasaki ako je aprilia 35 ks po cilindru, onda je 280ks/litri  (y)
sorry svekolikom pućanstvu, neka si jedino ti vidio ovu tešku grešku množenja
 
boRRis929 said:
Ma prejeben osjecaj...kupio sam ga jer sam toliko para imao  :mrgreen:  A sad mi taman toliko opet fali pa ga ipak prodajem  :LOL:
Aha, pitao si osjecaj voznje... :wink: a cuj, nekih 65ks na 140 kg, kocnice odlicne, ovjes isto...na stazi se igras s njim... Evo pa malo pogledaj, mozda se uzivis  :0648:

APRILIA RS 250 RIJEKA
    Prodaj ti RSV,a ovu ostavi,vidis da taj brije i novog Mille i R1 i 10-tke i cudo...  :shock:  (y)
 
confusedbikefan said:
    Prodaj ti RSV,a ovu ostavi,vidis da taj brije i novog Mille i R1 i 10-tke i cudo...  :shock:  (y)

Pa to je RS "v"  :mrgreen:
 
poštar said:
ti imaš manual od apenca sa 2.5 možda 3 ks pri nekih 5500 okretaja možda, ja imam manual za 15slc 6 ks pri 8200 i za e90 9 ks pri 7500 i preporučena je mješavina 4%  .  i šta će bit ako se meni na ypvs uhvati garež?  ja ću je očistiti. a šta ako izgori motorić  koji okreće ventil? imam drugi. a ako se čađ uhvati na čelu klipa? očistiću kad budem osjetio detonacije ili neke druge promjene u radu tipa grijanje..... ko maže taj se i vozi, a priča o dimu- zajebite radnju, nema dima osim na hladno prve 2 minute jer ima previše ulja koje se od stajanja scjedi dolje u karter pa ga naglo nabaci  u kompresioni prostor . e otuda dim. ja nikad nisam doživio štopanje auspuha od ful sintetike. moraš malo motor i stisnit, kod mene nema polako (y) na jawi na rezervaru piše tts 2.5%. ali java ima 26 konja iz 350 kubika,yamaha ima duplo i još malo. 59
 
bas si zapeo za tih 4 % ia za konjsku snagu...
sintetike ti NIKADA ne ide preko 3% i to na GP masinama 2T se nije koristilo vise od 3% a one imaju daleko vise snage od tvoje jamahe koja u snovima ima tolko hp kolko ti velis sem ako si je dobro turpijao. ona ima 50hp na radilici u dobrom slucaju, al ima veliki okretni moment.
i za tomos pise mjesavina s mineralnim uljem koje se tada koristilo a ne senteticko. daj procitaj malo prije neg iznosis ovakve stavke.
YPVS rd350 je izuzetne predimenzionirana stoga i slabija neg da se na njoj napravi dobar prting kao sto ima rs250 s svojih 70hp na kojem kad se radi port se samo poliraju portovi i mozda malo mjenja kut upuhivanja. a na rdu se dize/ spust/ prosiruje i po 2, 3 mm
 
usisne kanale na 2t motorima nije bas preporucljivo dirat jer su upravo te gruboce/finoce da se smjesa bolje mjesa, dobitak u odnosu na smanjivanje otpora zbog glatke povrsine je manji u odnosu na bolje mjesanje smjese....

btw. cepe se cepe auspusi ne samo to nego sam vidio puno slucajeva di se cak cijedi ulje oko grane kod nekih osoba koji slicno misle, sto vise to bolje ulja, a o stilu voznje stvarno ne vidim cemu to tu, jer niti ti mene znas niti ja tebe...

i sad si jos i sam sebi dodatan razlog dao, jeste cjedi se ispod radilice i nakon dugog stajanja jaako tesko upali zbog previse ulja... necu popovat jer nemam tocne podatke ali ovo sto je yatasaki rekao mi nekako drzi vodu

uostalom ne vidim potrebe za prepirku, svako ocito ima svoje misljenje, pa u skladu sa time se i ponasajmo  (y)
 
tkubasa said:
usisne kanale na 2t motorima nije bas preporucljivo dirat jer su upravo te gruboce/finoce da se smjesa bolje mjesa, dobitak u odnosu na smanjivanje otpora zbog glatke povrsine je manji u odnosu na bolje mjesanje smjese....

btw. cepe se cepe auspusi ne samo to nego sam vidio puno slucajeva di se cak cijedi ulje oko grane kod nekih osoba koji slicno misle, sto vise to bolje ulja, a o stilu voznje stvarno ne vidim cemu to tu, jer niti ti mene znas niti ja tebe...

i sad si jos i sam sebi dodatan razlog dao, jeste cjedi se ispod radilice i nakon dugog stajanja jaako tesko upali zbog previse ulja... necu popovat jer nemam tocne podatke ali ovo sto je yatasaki rekao mi nekako drzi vodu

uostalom ne vidim potrebe za prepirku, svako ocito ima svoje misljenje, pa u skladu sa time se i ponasajmo  (y)

Namjerno nisam htio komentirati vise nista o ulju jer svatko ima svoju filozofiju ali jedno je sigurno i potpuno si u pravu...ako se cijedi ulje oko grane, ako je izlazna cijev ispuha masna...definitivno je prevelik postotak ulja ili treba malo zesce voziti.
 
ma to sam vidio na puno motora koji se i peglaju i sve, moj nikad takav nije bio ja nisam nikad preferirao da ja radim mjesavinu, mjesalica je sasvim odlicno tu svrhu obavljala a i moj motor je rijetko kad imao zatvoren ventil.... samo kad sam ga kupio sam odmah rastavio ventil, ocistio njega i koljeno od auspuha, nsr-ke se jako lako cepe jer ima totalno glup lonac ali evo i cagiva mito od frenda susjeda isto, ogromna razlika se osjetila sa drugim loncem takodjer original to se pomalo cepucka kao neprimjetno ali osjeti se poprilicna razlika kad se ocisti

uglavnom, meni sasvim dovoljna preporuka proizvodjaca ili spojena mjesalica, za serialnu masinu nikakva dodatna dodavanja ulja, a kad smo vec o tolerancijama, uvijek nakon brusenja koje ja se nadam nije radjeno na neku mjeru nego po kupljenom klipu, po njemu se bruse cilindri, i uvijek nakon takvog brusenja se naravno razradjuje motor na pravilan nacin da se prilagode karike klip i cilindar, i da kod svih motora koji nemaju jednak koeficijent sirenja, klipa i stjenke cilindra, se u tom periodu pazi na temperaturu smjesu i opterecenje i mjesavinu, ako to nije odradjeno kako treba zna se dogodit zaribavanje...

razrada je jako bitna kao i postena obrada


i btw. kad cemo o razlikama temperature, ja sam redovno iglu klipica karburatora prilagodjavao temperaturi, po ljeti je bila siromasnija po zimi bogatija, mada sam toliko ogromnu razliku primjetio samo na nsr-kama koje inace ljenije rade, ali na cagivi ili apriliji nisam primjetio tolike razlike, i cak nebih rekao da je potrebno dirat smjesu.... u svakom slucaju, ako je smjesa siromasna dodavanjem ulja je i dalje smjesa siromasna, a onda je i problem veca temperatura izgaranja, po meni je bolje onda prilagodit smjesu a ne mjesavinu uvijetima i temperaturi  (y)
 
izvini krivo sam se izrazio, ne ispoliraju nego ociste od tragova ljevanja kojih uvijek ima, inace je najbolje ispeskariti kanale al to nakon nikasiliranja jer se prije nikasiliranja sve uranja u kausticnu sodu ako se ne varam radi ciscenja (nisam ziher o kojoj se radi) a ona najeda aluminij pa bi tako i ta povrsina koja se dobije bila najedena.
polira se samo dio di ne prolazi smjesa gorivo zrak, tj do sibera u carbu i spuh, a ovo drugo je najbolje kak sam rekao al to se jako rjetko radi, uglavnom se samo grubo smirgla.

sto se ti ce razrade, na nikasliranom cilindru sam u potpunosti odma pun gas u okretaje i sto vise tako, i tako cu i ja sad za koji dan razradjivat svoj u koji je ulozeno samo u masinu preko 600€ .
motoman je to objasnio zasto i kako pa ako se kome da citat :
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

naravno treba paziti na temperaturu
 
pa sad odmah bas u full opterecenje neznam bas, evenutalno ako su istih koeficijenta sirenja ali opet to nebih preporucao jer se i prstenovi moraju prilagodit stijenci koja ima naravno i svoju nekakvu ovalnost itd.
okretaji nemoraju nuzno znacit i opterecenje tako da tu ne vidim problema...

isto tako kod razrade se cesto stavlja posebno ulje samo tijekom razrade ali ono necemo sad komplicirat to su ipak jednostavni jeftini 2t motori, samo sa smanjenim opterecenjem dopustit razradu    (y)
 
procitaj link, ali long story short:

posto je obrada toliko fina, ako je malo opterecenje onda se vrhovi nastali pri honovanju samo zaglade, a rese ostanu i dalje, karika se ne moze razraditi.
zato pun gas, tlak koji siri karike je mnogo veci, stoga dolazi do mnogo brzeg habanja i potpune razrade.

ja cu ga tako razradjivat, naravno nakon sto se prvo pravilno zagrije, da ne bude hladnog cvikanja.
nakon razrade ide motorkote.
nemogu nikako rec da je jeftin jer kao sto sam rekao u masinu je ulozeno preko 600€ i to samo u cilindar klip, klipnjacu i radilicu, sve najnaj stavljano. nanovo nikasiliran cilindar s debljim slojem sireni portovi, mjenjan port time, ispoliran usis carba, ispuh itd itd. ostalo je jos samo da se napravi rezonator po mjeri i to je to. i cekaju se glupe plastike vec mjesec i pol  :palacdolje: s farbanja a vec sve slozeno

:palacdolje: :palacdolje:
 
inace se svi motori vise manje u tvornici tako razradjuju pa i oni s kosuljicama ...
zagriju na radnu i pun gas kratko (na dyno-tu kad su )
 
mbalunovic said:
procitaj link, ali long story short:

posto je obrada toliko fina, ako je malo opterecenje onda se vrhovi nastali pri honovanju samo zaglade, a rese ostanu i dalje, karika se ne moze razraditi.
zato pun gas, tlak koji siri karike je mnogo veci, stoga dolazi do mnogo brzeg habanja i potpune razrade.

ja cu ga tako razradjivat, naravno nakon sto se prvo pravilno zagrije, da ne bude hladnog cvikanja.
nakon razrade ide motorkote.
nemogu nikako rec da je jeftin jer kao sto sam rekao u masinu je ulozeno preko 600€ i to samo u cilindar klip, klipnjacu i radilicu, sve najnaj stavljano. nanovo nikasiliran cilindar s debljim slojem sireni portovi, mjenjan port time, ispoliran usis carba, ispuh itd itd. ostalo je jos samo da se napravi rezonator po mjeri i to je to. i cekaju se glupe plastike vec mjesec i pol  :palacdolje: s farbanja a vec sve slozeno

:palacdolje: :palacdolje:


Gdje si nikasilirao cilindar?
 
preko motostara u trstu, a oni salju u neku tvornicu, znam da nije gilardoni (on ima najlosiji nikasil od svih)
 
mbalunovic said:
procitaj link, ali long story short:

posto je obrada toliko fina, ako je malo opterecenje onda se vrhovi nastali pri honovanju samo zaglade, a rese ostanu i dalje, karika se ne moze razraditi.
zato pun gas, tlak koji siri karike je mnogo veci, stoga dolazi do mnogo brzeg habanja i potpune razrade.

ja cu ga tako razradjivat, naravno nakon sto se prvo pravilno zagrije, da ne bude hladnog cvikanja.
nakon razrade ide motorkote.
nemogu nikako rec da je jeftin jer kao sto sam rekao u masinu je ulozeno preko 600€ i to samo u cilindar klip, klipnjacu i radilicu, sve najnaj stavljano. nanovo nikasiliran cilindar s debljim slojem sireni portovi, mjenjan port time, ispoliran usis carba, ispuh itd itd. ostalo je jos samo da se napravi rezonator po mjeri i to je to. i cekaju se glupe plastike vec mjesec i pol  :palacdolje: s farbanja a vec sve slozeno

:palacdolje: :palacdolje:

jel se radi o onom dodatku motor coat???? 
ja sam u 15icu radi zajebancije pokušao dodavat liqui moly ceratec. pošto nisam htjeo mješat u gorivo da mi en ostane negdje u karbu ili slavini dadavao sam ga injekcijom u karb kad je motor bio vruć i prilikom turiranja, ubacio sam oko 10 mll unutra . to sam na dva puta radio po 15 minuta . po ploa mililitra dam i dok proguta.
skidao sam glavu, i nisam primjetio da s uhvati sloj kao na dizelu u kojeg sam sipao to u ulje i tamo baš stubline budu bijelkaste. a ovdje sam primjetio samo žutu boju u risevima,  čuo sam za motorcoat kao to je nešto  jebeno dobro 180 kn 2 deca u zagrebu, nema o tome ništa na netu. priča mi lega bio je na prezentaciji nekoj da je to brutalno...

kod mene na yamahi budu auspusi masni sada sa 5%. budu i sa 4, kad dođu vrućine sipat ćemo 3%.

a istina za tomos manual piše 4% ali ne pišemineralno ulje ili sint, jer se to podrazumjeva kad je onda samo bilo mineralno(1978)


i ako možeš napisati ti sve o tome motor koat? jako me zanima
 
Puno polemike oko koncentracije ulja.
Di san god čita, svugdi su se vridnosti kretale između 1% - 3%. Mislin da i mišalice u tvorničkin motorima rade na iston principu, doduše one su ovisne o broju okretaja i otvorenosti gasa (baren na Apriliama). Bez uvrede, ali postotci koji su se spominjali (4%, 5%, 6%…) nemaju smisla čak ni da gazite svoj motor svaki dan u "crveno" po desetak sati. S tin koncentracijama ćete samo imat začepljene ventile, puno dima i auspuhe na čijin stijenkama će se kupit garež rekordnin brzinama. Naravno pričan o full sintetici jer ne vidin razlog da neko danas koristi mineralno ulje. To možete koristit u Tomosima, Jawama i ostalin dvotaktima niskih performansi di su tolerance puno veće nego kod RS-a, RGV-a i sličnih.
Vi sipajte i 10%, ali to nema smisla.

Umisto da minjate mješavinu ulja liti/zimi, napravite komad aluminija/kartona koji će van zimi pokrivat 50% hladnjaka tako da van motor radi na normalnin temperaturama. Moj RS zimi ne može otić priko 45-50 nikako. :(

Šta se razrađivanja tiče - osin linka koji je posta mbalunovic, postojale su i neke usporedbe motora razrađenih na stazi i onih po gradu di bi ovi sa staze razvijali i po 2 konja više u usporedbi s cestovno razrađenima (125ice od 25-30 konja di 2 konja nije malo). Doduše to su bile samo priče, pa bi bilo dobro da neko obrazovan u ton području objasni šta, kako i zašto. :)