2 T MANIJA

dobro eto nisam znao da ide na tako malenu zračnost, zato sam i napisao da se provjeri za dotični motor koliko ide .  a neki za utrku na tomosima meću 11 stotih. na 11.5 je kraj  honuje se na  mjeru sljedećeg klipa. jbg eto sory meni je sve ucvikavalo na 3 i 4 stote pa sam napisao tako  :misli:
 
kod tomosa je jako puno losih klipova koji se posle sire za popizditi pa se desava svasta, a i to je piksa, znaci ispod 4 stote se ne ide.
11 stotih jedino mogu videti kod kovanog klipa i pikse i to nije nikako sretno rjesenje. al za utrke ajde ... jos i prodje jer je tomos zracnjak sto je jako bitna razlika
 
pa ovaj što ima tu zračnost ima klip od 65 eura nije loše to presvučen grafitom ima kromiranu L kariku i vrti  puno puno kaže da vrti preko 18 000. nisam vidio ali kad pogledaš kut ispuha 192° onda bi to moglo značiti visoke okretaje, a usis 185 i prelaz 135.mnogo mnogo. ma jebeno je to. svaki stroj ima svoju mjer. Koju bija onda po tebi trebao na rd 350? ima čahure i vodeno? meni je jedan koji ih je tunirao isto preporučio 6 stotih, šta je tvoje mišljenje? (y)
 
kaskader90 said:
javlja se ponosni vlasnik ove jamahe (y)
kupio sam je od crnog, stroj je malo žešći, malo je težak al nije to meni problem. zujalica malo žešća.

jedva čekam ove erove da se natjerivamo po šikarama haha. gledam malo temu i pratim te tuninge, moje mišljenje je da je najjeftinije ako bi ja sad išao tunirat rd 350 i da to valja i traje da mi je bolje opcija izdvojiti lovu da kupim 500 kubika. rd ili rg 500. ja sam za rd jer je bolje iz niskih mirnije radi ...ali i rg bi prošao šta fali.
zasad ništa ne diram samo gas.
  Ovo boldano sigurno neces uspjet... A sa ostalim puno srece... :mrgreen:
 
kaskader90 said:
pa ovaj što ima tu zračnost ima klip od 65 eura nije loše to presvučen grafitom ima kromiranu L kariku i vrti  puno puno kaže da vrti preko 18 000. nisam vidio ali kad pogledaš kut ispuha 192° onda bi to moglo značiti visoke okretaje, a usis 185 i prelaz 135.mnogo mnogo. ma jebeno je to. svaki stroj ima svoju mjer. Koju bija onda po tebi trebao na rd 350? ima čahure i vodeno? meni je jedan koji ih je tunirao isto preporučio 6 stotih, šta je tvoje mišljenje? (y)

najbolje nac tvornicki podatak, za njega ga sigurno ima, inace ti stupnjevi su mozda puno za tomosa, al mitov najslabiji cilindar ima tolko. i cini mi se kao premala razlika izmedju usisa i spuha  :misli:
 
nema veze koliko je tajming kad lik stavlja klipnjaču od 100 e unutra, niej to više tomos. čak je i kućište preradio. čahuru u cilindru drugu stavio. klip  oblik glave, paljenej karb neznam ja  i sve što postoji u njemu je prerada  valjda zna šta radi.

e a vidiš to za rd 350 sad malo prije kažete da dajem netočne podatke, kak  znate da su netočni a sad ne znate koliko ide za rd' očigledo da me želite isprovocirat? pa nisam ja ništa loše mislio kad sam napisao onaj post gore, a i sam sam prije davno čuo da mz 250 ide na 4 stote zazora( e sad ja govorim o razlici mjere od mjere. znači da cilindar bude veći za toliko stotih od najveće mjere na klipu)  i d aneke tomosove 2t pumpe mješalice idu za isto tako 4 stote, ja samjednom prilikom vozio 15icu na pola stote. kad mi je majstor fantaz brusio cil. to je cvikalo tolko d ami se na kraju rasklimao bolcn u klipu toliko puno da sam mogao bacit klip.. znači ako ideš na 6 stotih razliku mjere od mjere. sa svake strane klipa ostaje po 3 stote lufta što kad se klip zagrije on će se proširiti nekoliko a to zavisi od  više faktora  i od samog klipa. ostaje ti stota dvije, računaj na sloj ulja koji bi trebao bit na stjenci stubline,  i to bi bilo sasvim ok zazor za sve motore, kladim se da bi takav nikasil cilindar odlično radio na 6 stotih( nisam probao ali sam pitao tunere i kažu da oni isto nikasil cilindar prox klip sa grafitnim plaštem isto idu na 6 stotih)

no o tome netreba diskutirati tko kako hoće nek si radi. no dali možete odgovoriti na ono pitanje gore za svjećice za rd 350 i da mi pojasnite zašto ja "ubijam" motor sa 5% tts-a , ja to koristim zimi a po ljetu ću 4%. do toga sam također došao probama na tomosu krenuo sam od 2%. i imao sam problema s trošenjem karika i odlaženjem klipnjače sveee dok nisam jednog dana počeo krkat 4%. po zimi  su mi nekolicina rekli 6% ja sam ostao zaprepašten s tim podatkom, reko zašto? kaže pa zimi ti je gust i hladan zrak smjesa je siromašnija i treba više ulja. a imam i jedan primjer s tomosom. sve bi bilo ok( malo otvorena 15ica alo jakomalo) dok je toplo kad bi stigla zima paf sve se rasuje. sada, kada sipam 5% ja neznam za kvarove.  pa ako može objašnjenje jer ovo moje što znam je moje iskustvo i nemora biti točno (y)
 
kaskader90 said:
nema veze koliko je tajming kad lik stavlja klipnjaču od 100 e unutra, niej to više tomos. čak je i kućište preradio. čahuru u cilindru drugu stavio. klip  oblik glave, paljenej karb neznam ja  i sve što postoji u njemu je prerada  valjda zna šta radi.

e a vidiš to za rd 350 sad malo prije kažete da dajem netočne podatke, kak  znate da su netočni a sad ne znate koliko ide za rd' očigledo da me želite isprovocirat? pa nisam ja ništa loše mislio kad sam napisao onaj post gore, a i sam sam prije davno čuo da mz 250 ide na 4 stote zazora( e sad ja govorim o razlici mjere od mjere. znači da cilindar bude veći za toliko stotih od najveće mjere na klipu)  i d aneke tomosove 2t pumpe mješalice idu za isto tako 4 stote, ja samjednom prilikom vozio 15icu na pola stote. kad mi je majstor fantaz brusio cil. to je cvikalo tolko d ami se na kraju rasklimao bolcn u klipu toliko puno da sam mogao bacit klip.. znači ako ideš na 6 stotih razliku mjere od mjere. sa svake strane klipa ostaje po 3 stote lufta što kad se klip zagrije on će se proširiti nekoliko a to zavisi od  više faktora  i od samog klipa. ostaje ti stota dvije, računaj na sloj ulja koji bi trebao bit na stjenci stubline,  i to bi bilo sasvim ok zazor za sve motore, kladim se da bi takav nikasil cilindar odlično radio na 6 stotih( nisam probao ali sam pitao tunere i kažu da oni isto nikasil cilindar prox klip sa grafitnim plaštem isto idu na 6 stotih)

no o tome netreba diskutirati tko kako hoće nek si radi. no dali možete odgovoriti na ono pitanje gore za svjećice za rd 350 i da mi pojasnite zašto ja "ubijam" motor sa 5% tts-a , ja to koristim zimi a po ljetu ću 4%. do toga sam također došao probama na tomosu krenuo sam od 2%. i imao sam problema s trošenjem karika i odlaženjem klipnjače sveee dok nisam jednog dana počeo krkat 4%. po zimi  su mi nekolicina rekli 6% ja sam ostao zaprepašten s tim podatkom, reko zašto? kaže pa zimi ti je gust i hladan zrak smjesa je siromašnija i treba više ulja. a imam i jedan primjer s tomosom. sve bi bilo ok( malo otvorena 15ica alo jakomalo) dok je toplo kad bi stigla zima paf sve se rasuje. sada, kada sipam 5% ja neznam za kvarove.  pa ako može objašnjenje jer ovo moje što znam je moje iskustvo i nemora biti točno (y)

Vidi drug... na ove provokacije i zajebanciju navikni... To ti je sastavni dio foruma i jako rijetko je to sve zlonamjerno,uglavnom je zdrava zajebancija... Drugo,ako imas neka iskustva onda radi po svojim iskustvima,ne slusaj nikog jer ti je vecina ovdje puno vise na googlu nego na motoru,a dosta njih nije ni sjelo na motor i onda procitaju nesto pa se prave pametni. Praksa je praksa,a teorija teorija... Sto se tice tih zazora,ja se ne kuzim,ali budi svjestan da je ogromna razlika izmedju Tomosa i te tvoje RD,bas zbog tipa hladjenja... mbalunovic je jedan koji je dobar za cvaje,ali ga ne slusaj sto se tice felgi i karbona  (y)  :mrgreen: 
 
Moje razmisljanje je sljedece...kao i kod 4t motora bitno je odabrati ulje prema tipu motora i nacinu voznje...najskuplje i najkvalitetnije ulje ne znaci da je i za vas to najbolje. Ako je za motornu pilu dovoljno 2% ulja...zasto bi za neki drugi 2t agregat trebalo vise  :misli: (osim za ovo cudo koje ja vozim..ali to je prica za sebe  :mrgreen:)
 
Confused.... kako vec ne..
A i tos to velis da sam krivo rekao. Ti si rekao ni za sta ispod 6 stotih. A 6 stotih ide na krame stare 25godina . Krama ne mislim kao nesto grdno nego samo staro...
Danas se o 2T uglavnom prica o jurilicama od 125ccm i sl koji bi zvonili s 6 stote a da nije kovani klip.... . I da te poslusaju da ni slucajno ne ide ispod 6 bi napravili sranje.

Borris. Sta to imas ??? ::)

Milos @ Galaxy S3
 
Pa borica ima Aprliju,one sve trose i ulje uz benzin,e sad ova borricina ne trosi dvotaktol nego iz masine 2% :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Moje razmisljanje je sljedece...kao i kod 4t motora bitno je odabrati ulje prema tipu motora i nacinu voznje...najskuplje i najkvalitetnije ulje ne znaci da je i za vas to najbolje. Ako je za motornu pilu dovoljno 2% ulja...zasto bi za neki drugi 2t agregat trebalo vise  :misli: (osim za ovo cudo koje ja vozim..ali to je prica za sebe  :mrgreen:)
rs 250 2x125 ccm 35 ks/cilindru X4 140 ks/litri
stihl 100 ccm 7ks (cca) X10 70 ks/litri obujma dakle termički duplo manje opterećen

..e sad dali bi stavio 2% stihl ulja ili dali bi ga uopće stavio (za koje se nezna jeli mineralni polu ili full synth,a ovo zadnje sigurno nije) u svoju rs :misli: :mrgreen:
drugo najvjerovatnije imaš premix pumpu koja daje ako se nevaram i 5% ulja na full throttlu

..a 2-3 % i sam stavljam, samo 4% i više su nekako ušle u legendu ko više ulja bolje podmazuje...samo bolje dimi
ako netko ima orginal tomos manual neka nađe koliko je tvornica deklarirala % mješavine
 
i ne samo da bolje dimi nego se i skuplja puno i previse garezi na klapni od ventila i opcenito auspuhu pa i po celu klipa, auspusi se na 125-icama cepe jako lako.....  (y)
 
yatasaki said:
rs 250 2x125 ccm 35 ks/cilindru X4 140 ks/litri
stihl 100 ccm 7ks (cca) X10 70 ks/litri obujma dakle termički duplo manje opterećen

..e sad dali bi stavio 2% stihl ulja ili dali bi ga uopće stavio (za koje se nezna jeli mineralni polu ili full synth,a ovo zadnje sigurno nije) u svoju rs :misli: :mrgreen:
drugo najvjerovatnije imaš premix pumpu koja daje ako se nevaram i 5% ulja na full throttlu

..a 2-3 % i sam stavljam, samo 4% i više su nekako ušle u legendu ko više ulja bolje podmazuje...samo bolje dimi
ako netko ima orginal tomos manual neka nađe koliko je tvornica deklarirala % mješavine
2% tomos
 
i na svim rricama ti je na leru 1 do 1,5% a na punom gasu 2 do 2.5 % i ljeva se full sintetika, i tako je od 87 minimum po manualnima koje sam ja imao u svojoj ruci (af1 , gilere i cagive stare) a od 91 na vamo sve 100% tako ima nigde se ne stavlja mineralno tj 5%

na utrkama se koristi sintetike do 3% max max, ja neznam od kuda vi izvlacite 5% sintetike  :misli:

a a sam mesas ide 4% mineralno, 3% polu sintetika i 2% sintetika
 
boRRis929 said:
Imam rs 250
  De mi molim te reci ti,tebi vjerujem... Vozio si K5 i puno jebenih (pravih)  motora... Koji je to poseban osjecaj na cvaji od 250 kubika o kojem pricaju ovi u ovoj temi... Ajd,paralelu neku povuci...  :misli: Vozio sam RS125 i jest zabavno,ali...
 
confusedbikefan said:
  De mi molim te reci ti,tebi vjerujem... Vozio si K5 i puno jebenih (pravih)  motora... Koji je to poseban osjecaj na cvaji od 250 kubika o kojem pricaju ovi u ovoj temi... Ajd,paralelu neku povuci...  :misli: Vozio sam RS125 i jest zabavno,ali...

Ma prejeben osjecaj...kupio sam ga jer sam toliko para imao  :mrgreen:  A sad mi taman toliko opet fali pa ga ipak prodajem  :LOL:
Aha, pitao si osjecaj voznje... :wink: a cuj, nekih 65ks na 140 kg, kocnice odlicne, ovjes isto...na stazi se igras s njim... Evo pa malo pogledaj, mozda se uzivis  :0648:

APRILIA RS 250 RIJEKA