2 T MANIJA

E vidite sad ste me uboli u temu koja mi se mota po glavi u zadnje vrijeme... Poslije 6 godina na krmacama od 1000+ kubika meni pada na pamet kupit si supermoto i to izvedbu CRF 450 ili KTM 450SX... Jednostavno zelim drugu vrstu zabave... Zelim probati,i najradije bih imao i jedno i drugo,ali morat cu nesto zrtvovati i najvjerojatnije da cu se na zimu odluciti na prodaju Suzane i kupit si neki zesci supermoto...    tipa ovako nesto- http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/honda-crf-450-supermoto-oglas-4288417
 
Pusti ti žešći supermoto jer ćeš imati žeščeg održavanja  :wink:
Pogotovo taj CRF se mora održavat koji je ustvari  krosača sa tvrđim ovjesom i uličnim gumama.
 
frend kupuje suzuki rg 500 gamma,
dobrodosle sve moguce informacije  (y)
njegov broj 095 908 60 48 Dragan
 
mbalunovic said:
a posle vracas na neku realnu kao npr 800€ ?? nemozes motor u dijelovima prodavat kao da je sastavljen, dzabe tebi servis i sve kad je to u dijelovima, neko mora iznajmit kombi, rizikovat dolaskom do tebe po njega da je ustvari servis samo zamjena brtvi i karika etc, da je slozeno bila bi druga prica,

NHF
Pa da bolje kupit mačka u vreći nego da vidis odma na cemu si... po mome takav motor za te pare neces nac u dobrom stanju, ili jos bolje receno u voznom stanju , ja sam svog rastavio ne zato jer je zaribo nego zato sto sam primjetio da to vise nije to... treba karike zamjenit a klipovi bi mogli jos ali kad bih ga sastavljo sad kupio bi karike i klipove da sam siguran da je to to..
 
seki-vk said:
Pa da bolje kupit mačka u vreći nego da vidis odma na cemu si... po mome takav motor za te pare neces nac u dobrom stanju, ili jos bolje receno u voznom stanju , ja sam svog rastavio ne zato jer je zaribo nego zato sto sam primjetio da to vise nije to... treba karike zamjenit a klipovi bi mogli jos ali kad bih ga sastavljo sad kupio bi karike i klipove da sam siguran da je to to..
frende ja znam kolko vredi taj motor, al da ces nac nekog hardcore RGV-asa i da eto bas ima tih 1000€ samo za to izdvojeno je tesko, a cim je motor u dijelovima ne vredi kao da je sastavljen pa makar trebala generalka, takvi su kupci.

ja bih ti dao i 1500€ (kad bi sve dijelove imao koji su potrebni da se zamjene) bez problema kad bih imao para za to izdvojene, al ovako na brzinu i trazis skoro punu cijenu tesko ide.

inace se prije ccca 4 mjeseca prodavao TZR 250 kompletan al u dijelovima (trebalo klipove promjeniti) za 400€ i nije ju uspio prodat  :palacdolje:
 
sve uredno, mislim cak da mu je jos i rega bila vazeca
 
crnivukan said:
jedan cvajo traži novog vlasnika....nije suzuki ali ipak.... šmrc...
http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/yamaha-rd-350-lc-347-cm3-oglas-5755098

javlja se ponosni vlasnik ove jamahe (y)
kupio sam je od crnog, stroj je malo žešći, malo je težak al nije to meni problem. zujalica malo žešća.

jedva čekam ove erove da se natjerivamo po šikarama haha. gledam malo temu i pratim te tuninge, moje mišljenje je da je najjeftinije ako bi ja sad išao tunirat rd 350 i da to valja i traje da mi je bolje opcija izdvojiti lovu da kupim 500 kubika. rd ili rg 500. ja sam za rd jer je bolje iz niskih mirnije radi ...ali i rg bi prošao šta fali.
zasad ništa ne diram samo gas.

imam pitanje za ekipu, šta znače oznake na slavini za gorivo na rd 350. ima res- pretpostavljam rezerva, ima on -pretpostavljam otvoreno i ima "PRI" e to ne znam šta je.

kad sam kupovo stroj od crnog čovjek mi reko da je vozio na res. ja isto tako nit sam zatvaro ni išata. nije preljevalo. jednom prilikom vadim gorivo i ono ne curi ja okrenem na pri i onda je curilo( a još tad nisam skužio d aima tu vakum slavinuda otvara kad upali preko vakuma) i reko ajd sad idem probat kad se budem vozio staviti na PRI i jebote led motor ide duplo bolje nego je išao na res. na res mi je preko 8000 kilav bio i kad bi ga duže držo preko 8000 gubi snagu( pretpostavljam manjak goriva)  a sad na 8500 ima pravi šus. e sad dali je kod mene nešto neispravno a da će to nešt sjebat? mješalica je blokirana nekako nemam pojma kako ja radim sam mješavinu. i neznam šta je toj slavini vakum, di je spojem i dali je to ok tak da vozim na PRI?  a kad stoji motor onda prelije pa onda okrenem na ON  pa tako može stajat.  i ovom prilikom da pitam koje ulje je najbolejza erdejku, ja sipam sad zimi 5% tts a ljeti ću 4% sipat. pitao samna yamaha forumu tao nitko ništa ne odgovara 

pa imam još jedno pitanje

koje svjećice da kupim najbolje?

eto iskreno se nadam ovdje odgovoru jer vidim sve ste doktorirali  na cvajama
 
Možeš vozit i na PRI, ali ne ostavljaj ga tako ugašenog jer će ti nalit mašinu.

PRI (prime) bajpasira vakuum špinu, i gorivo slobodnim padom ide dok ga ima u tanku. Služi za punjenje praznih karburatora (nakon čišćenja ili slično), da ne verglaš u prazno.

Vjerojatno ti je začepljeno crivo od rezerve (ili sito u tanku), zato ti lošije ide na RES.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
-TekMa_46- said:
cilindar je cviknuo zbog "pravih" majstora.. :?
klipovi su riješeni od rgva 250 2 komada sa teflonskom presvlakom...glavu bude tokar sredio jer nije puno dobila sad jedino cilindar ostaje..jakopec piksiranje 1000 kn i piksiranje mu radi onaj andro iz zg na maksimirskoj..kod andre isto 1000 kn  :D i jakopec nije spomenuo nista nikalsiranje tak da sad neznam... :?
htjeo bih odgovoriti na ovo, dečki. nisam još skužio yamahe i ove super cvajtakte do kraja, ali sam doktor za tomos jawa i mz. te sam 15ak puta radio cilindar i kanale na tomosima jawama itd. i bez mjernih instrumenata nema diranja po motoru. kad slažeš motor sebi, trebaš imati svoje ispravne mikrometre za klip i onaj subitor sa dva pipka da izmjeriš cilindar, po meni sve ovo s kanalima, lamelama, auspusima elektronikom sve to pada u vodu ako se ne napravi pravi zazor između klipa i cilindra.  Imam primjer naš jedan majstor trkulja ovdje, on ima neki sa 3 pipka i obavezna greška mu je da fula oko 2 stote, ljudi toje mnogo na takim stvarima. I pod obavezno svaki treći cilindar koji on radi cvika grije se itd.
To je mene dovelo do toga da si kupim, i kupio sam si sve mjerne uređaje, honalicu i sve sve za tomos, i mogu reć da su rezultati tako uredno posloženih motora iznad iznad svega onoga što ti neko drugi složi. Mislim da nebi trebali ići ispod 6 stotih čak možda koju stotu i više ako imate baš nešto nabrijano. Moje iskustvo je da ako 15ica za zračnim hlađenjem može na 12 000 obrtaja raditi sa 6 stotih lufta da bude i yamaha yzr500 ili nsr 500 sa 185 konja raditi na tu mjeru. samo ne ispod 6 stotih ni za boga.ali vjerujem da se da naći informacija za svaki motor koja je minimalna zračnost
eto , nije da pametujem nego šteta da dobri cilindri i skupi klipovi i vaš trud propadnu zbog jednog izbjegavanja mjerenja, a ti uređaju su vam max 100 e. pusti ti majstore ti uređaji kod njih rukaju 8 sati na dan to ništa ne valja.

zato smo i učili u školi kad kaže "mjeriti više puta različitim mjernim instrumentima" 
vjerujte, kad prođeš to da ti motor zacvika 10 puta i da izludiš, doćete do toga da ćete posudit tih 100 e i otić kupit na pijaci mikrometre i onda ladno odeš u odneseš mu cil  i kažeš hoću tu i tu mjeru( 6 stotih više nego li je najveća mjera na klipu ili po vašem) i onda kad završi ako fula (mjeriš svojim)  neka doradi jer šteta je cilindara ima tu kanala svega to su najdelikatniji djelovi na motorima nije 4t jbg da je cjevurda obična :mrgreen: (y) ako ste u blizini mogu i doletiti do vas sa svojim uređajima da premjerimo , onako nedjeljom na kavu i slično (y)
 
u jeba te, 5% pa ti ga ubijas... sintetike (tts, power racing od castrola, motul 710 ili 800) drzi se na njima,i  2 posto ti je i vise nego dovoljno .... eventualno 2.5 akose bas tolko jako bojis

sto se tice pri i res i on je razlika sledeca,
on i pri je u sustini isto, samo za on treba vacum a za pri netreba, kao sto je vec receno.
vakum crevo se spaja na spinucu s jedne strane a drugi kraj spajas na usisu (ili na prirubnici ili na carbu imas mali prikljucak, uglavnom je s strane ili od gore, s strane usisa, samo nemoj pomjesati s dolazom za ulje iz mjesalice.
 
kaskader, raspitaj se ti jos malo, bilo bi bolje prije nego dajes savjete pa te nedaj boze neko jos i saslusa.

6 stotih i vise ??? lol, ide se na 3 stote na aluminijumskim nikasiliranim cilindrima, a 5 na piksiranim promjera 64, od toga nema vecih promjera a da nije niskoturazni tipa cr500 i sl endurace i cil...