2 T MANIJA

na kojoj rdejki je crko servo motor  ?????
jedino ako se našo neki bajo pametan, pa je  išo prepravljat valjak iliti ventil u ispuhu koji kasnije zaglavi, pukne ili sl....
a nakon toga se onda izbaci sve jer je vjerovatno nekima teško nabaviti drugi dio...
servo svaki panj može čuti ako neradi, jer čim daš kontakt servo otvori i zatvori, a to zujanje se čuje.
ako se zujanje necuje onda nečeš sjesti na motor i gas ...nego češ pogledati šta je....
 
Aaa eeee....... Ludilo brale...eto, isao i ja isprobati koji postotak potrosnje ulja imam  :(
 
crnivukan said:
evo šta se dogadja kad imaš "dobru" mješavinu...

Pregrijano, siromasna smijesa, ili bez ulja  :misli:


Borice pas mater pa nije valjda?  :shock:


Ili nas palis  :mrgreen:
 
Izgleda da cu morati poslati cilindar na nikasiliranje....Balunovicu, gdje si rekao da su tebi radili  :misli:
 
boRRis929 said:
Izgleda da cu morati poslati cilindar na nikasiliranje....Balunovicu, gdje si rekao da su tebi radili  :misli:

A lijepo sam ti rekao da rabljeno ulje nije bash za mjesavinu  :wink:  :LOL: :LOL:
 
Breki said:
A lijepo sam ti rekao da rabljeno ulje nije bash za mjesavinu  :wink:  :LOL: :LOL:

To sto ti vadis van iz v4 nakon 500 km ja uopce ne smatram rabljenim...a i 300v nije neko lose ulje..sumnjam da je to krivica..mislim da se samo nije dovoljno zagrijao prije nego sam ga poceo vrtiti do kraja  :?
 
boRRis929 said:
Izgleda da cu morati poslati cilindar na nikasiliranje....Balunovicu, gdje si rekao da su tebi radili  :misli:
ma treba ga samo lagano honovat , al lagano  :mrgreen: :mrgreen:
 
boRRis929 said:
To sto ti vadis van iz v4 nakon 500 km ja uopce ne smatram rabljenim...a i 300v nije neko lose ulje..sumnjam da je to krivica..mislim da se samo nije dovoljno zagrijao prije nego sam ga poceo vrtiti do kraja  :?


jel u leru... :mrgreen:
 
:shock:

Ja bi rekao da se on zagrijao i puno previse  :?
 
tkubasa said:
:shock:

Ja bi rekao da se on zagrijao i puno previse  :?

Ma nije radio ni punu minutu  :?
Plan je sljedeci...treba to sto prije sastaviti.. Znaci cilindar kako kaze svijetli lagano preci honerom pa poslati na nikasiliranje...klipnjaca..e tu sad nisam pametan, da li da ju ravnam? Veci mi je problem sto je pukla u maloj glavi..jel to pametno zavariti  :misli:  klip i karike cu svakako naruciti nove jer se ovo pretvorilo u piljevinu  :shock:  E da, da li da lezajeve radilice mjenjam ili da ove samo operem ako mozda ima spene u njima?
 
Kakvo dricavanje i varenje klipnjače, jesi manit?
Em šta joj je savijanjem sjebana struktura materijala, varenjem ćeš dobit i različitu masu od proračunate.
Ono, da te ne bi u konačnici došlo puno skuplje od nove klipnjače.

U biti, nećem se mišat u Jollyjevo područje. :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Ma nije radio ni punu minutu  :?
Plan je sljedeci...treba to sto prije sastaviti.. Znaci cilindar kako kaze svijetli lagano preci honerom pa poslati na nikasiliranje...klipnjaca..e tu sad nisam pametan, da li da ju ravnam? Veci mi je problem sto je pukla u maloj glavi..jel to pametno zavariti  :misli:  klip i karike cu svakako naruciti nove jer se ovo pretvorilo u piljevinu  :shock:  E da, da li da lezajeve radilice mjenjam ili da ove samo operem ako mozda ima spene u njima?
  Zavariti... Neznam za ravnanje,ali zavariti slobodno klipnjacu... Nije to nesto bitno na cvajama...
 
Prije bi dao preslozit sa drugom nego ravnat..... a sta se spene tice, ma operi to dobro samo, ali provjei da nisu osteceni, mislim da i nije to nesto skupo ni za mjenjat.....

Bome fino zacviko..... mozda je izgarao na previsokoj temp, klip se brze sirio od cilindra, se gusio motor malo prije toga??