ne bus, i imam problema, s njime, al to nema veze s time sto je 2T nego jer je star 20 godina
trebam zamjeniti vilicu u mjenjacu 2 i 3 brzine (za pravo cudo se sitrosila
)
mehanicari cesto pricaju d ane kazem gluposti al maltene, jer onaj ko vozi 2T isto kao i 4T znaci vise manje pol gasa ponekad pun gas, vozi i 50000km bez otvaranja masine, eventulano jedna zamjena klipa sto je stvarno smjesan trosak.
a sad kad se mi mladji djilkosi okomimo na 2t jurilice onda nastaje sranje jer je tu pun gas jako puno vremena i naravno da malo traje, al kazem kolko bi trajao 4T da ga vozis stalno pun gas :misli: mislim da bi i manje od 2T.
e sad imas jos gori slucaj,
tatini sinovi dobiju novog rsa ili jos gore mita (osetljiviji je jer se vrti 3k okretaja vise i bla bla) i onda na hladno pun gas, sipaju svakojaka ulja od cega nastaju gelaste tekucine u tanku za ulje za mjesalicu, pa udje i prvljavstine i onda ta kombinacija vidi cuda dovodi do pregrijavanja klipa i cvikanja, ili jos gore do raspadanja velikog iglicastog lezaja i mnogo vece stete, u oba slucaja strada radilica, klipnjaca, cilindar, i klip , i to je minimum 400€ da se sredi kako treba. a tu su jos i ostecenja koja nastaju u mjenjacu itd itd... ima svega i svega sam se nagledao, i nacuo, i ak osudjujes po tome onda 2T je sranje al to je samo zato sto su "otvorene snage" a nema je previse, bar kod 125ccm i onda se ta sva snaga koristi, i onda i strada motor ak nije vozen i odrzavan kako treba kao i svaki drugi,