2 T MANIJA

Ali ova nova gamma i RD-jac su radovi u Photoshopu,to nisu stvarni motori,nažalost :(
 
Ja ne znan o čemu vi pričate.  :misli:

Ima san dvi RS 125-ice i trenutno RS 250icu. Već je kod mene 5 godina i šporka san ruke 2 puta kad je tribala redovno održavanje.
 
da citiram

"Robin Tuluie, who once used to work with Polaris and who’s now with the Renault F1 team, has come up with this unique motorcycle – the Tularis 800 – which two-stroke fanatics should love. The bike is fitted with a two-stroke, 772cc parallel-twin (taken off a Polaris snowmobile!) that produces a massive 183 horsepower at 8,700rpm. With a measured 161bhp at the rear wheel and a dry weight of 119 kilos, you can probably imagine what the performance is going to be like…"

Tularis%20800.jpg

Tul-Aris 2-stroke racer

jel moze neko ovo s 4T pobediti
 
danijel044 said:
fala Bogu da jesu...samo bi bilo još bolje da je i bananu pobrao... (y)
a nemoj baš tak oštro :mrgreen:
 
danijel044 said:
fala Bogu da jesu...samo bi bilo još bolje da je i bananu pobrao... (y)
zato kaj nekog boli istina ,  :misli: za to se ne dobiva ban , ak nekom nije jasno kakvi su to motori slobodno nek mi se obrate da ih odvedem na razgovor kod svog mehaničara da saznaju iz prve ruke , malo sam bil naporan al velim realno kaj je i šta je u tome loše, ti motori su brzi i to nema govora ali sve ostalo  :palacdolje:
 
jedan rs, mito, nsr, tzr i slicni mogu da izdrze 20000 km prave torture, znaci gotovo stalno pun gas, okretaji,

ajde sad uzmi bilo koji motor 4T i vozi ga na isti nacin, znaci stalno pod punim gasom u okretaje bez razmisljanja i dalje, pa da vidim dal ce trajati i tih 20000km ili ce se raspast na 10k ako i tolko izdrzi, svi vi koji vozite rrice, aj ruku na srce recite koliko posto svoje voznje (znaci ne racunajuci kocenje) drzite 80% ili vise gasa,

znaci poredite izdrzljivost masine koja je barem 80% vremena na 80% i vise otvorenog gasa tj pod punim opterecenjem , i 4t masine koje 90 posto Vas vozi 90% vremena ispod 50% otvorenosti gasa i ne opterecujete ga.
on konstrukcijski moze isporucivat recimo 150KS na radilici a vi ga opterecujete s mozda 50, 75, ili ajde 100KS, sto je daleko ispod njegove granice, a kako svi znamo izdrzljivost naglo opada kako se priblizavamo granici, a 2T se uglavnom voze na granici svoje snage i izdrzljivosti i opet odvoze 20000km (sto je opet zapravo na 4T kao 40000 jer je 2 puta vise opterecen jer pali u svakom a ne svakom drugom krugu)
 
hm nakon 20.ooo km je to spremno za generalku dok se recimo 4t tek razrade , pogledaj si djelove za generalku kolko koštaju tak da sve vrvi od tih motora , moram priznat da ih rijetko vidim pitam se zašto , malo ih je na životu
 
ajde molim te procitaj moj post prije nego napises to sto si napisao, jer ili nisi procitao ili si suvise zatucan u 4T pa ne vidis sta sam napisao ili si pak glup i ne mozes da shvatis sta sam napisao  :misli:
 
i nije generalka nego obicna zamjena klipa  od 100€ eventualno i klipnjace al to uglavnom ide na 2 ili cak na 3 klip (y)
 
mbalunovic said:
ajde molim te procitaj moj post prije nego napises to sto si napisao, jer ili nisi procitao ili si suvise zatucan u 4T pa ne vidis sta sam napisao ili si pak glup i ne mozes da shvatis sta sam napisao  :misli:
hm,imaš na oglasu povoljno za 2000 eura neispravnu hondu  ns 400 pa kaj čekaš , navali pa nam napiši kolko te došlo dok je pokreneš , baš me zanima dal voziš te 2t ili nekaj 4t
 
2T i uzivam vadeci mu mast ;)
Cagiva mito 1991 vozim by the way ;)
nisam lud dati te pare za taj motor, jer tip previse trazi, jer nema ciklistiku nikakvu, al tu masinu npr ubacit u ovo moje "prdekalo" bi vec bio pravi posel  (y) i to jednom sredis kak spada i miran si  (y)

osnovni je problem sto vise manje svi kupujemo polovne na kojima je radjena "generalka" a pod tim promjenjen klip ili mozda i klipnjaca i dva lezaja, a ne sve kako spada...

to je isto kao da kazem da sam napravio veliki servis na autu, a ustvari sam zamjenio samo ulja i filtere benge , ulja i zraka, a ono najvaznije izostavio
 
hm ajde fala bogu da je tvoj dobar ali ja priznajem da neznam niš od 2t , jedino kaj sam ih vidjel ali kojeg god sam mehaničara pital nisu me baš uvjerili da bi to išao kupit tak da samo prenosim izjave pametnijih od mene a k tome i starijih ,jednostavno ipak bum ostal na 4t , mislim da nebum pogrješil
 
(y)
ne bus, i imam problema, s njime, al to nema veze s time sto je 2T nego jer je star 20 godina
trebam zamjeniti vilicu u mjenjacu 2 i 3 brzine (za pravo cudo se sitrosila :p )

mehanicari cesto pricaju d ane kazem gluposti al maltene, jer onaj ko vozi 2T isto kao i 4T znaci vise manje pol gasa ponekad pun gas, vozi i 50000km bez otvaranja masine, eventulano jedna zamjena klipa sto je stvarno smjesan trosak.
a sad kad se mi mladji djilkosi okomimo na 2t jurilice onda nastaje sranje jer je tu pun gas jako puno vremena i naravno da malo traje, al kazem kolko bi trajao 4T da ga vozis stalno pun gas  :misli: mislim da bi i manje od 2T.

e sad imas jos gori slucaj,
tatini sinovi dobiju novog rsa ili jos gore mita (osetljiviji je jer se vrti 3k okretaja vise i bla bla) i onda na hladno pun gas, sipaju svakojaka ulja od cega nastaju gelaste tekucine u tanku za ulje za mjesalicu, pa udje i prvljavstine i onda ta kombinacija vidi cuda dovodi do pregrijavanja klipa i cvikanja, ili jos gore do raspadanja velikog iglicastog lezaja i mnogo vece stete, u oba slucaja strada radilica, klipnjaca, cilindar, i klip , i to je minimum 400€ da se sredi kako treba. a tu su jos i ostecenja koja nastaju u mjenjacu itd itd... ima svega i svega sam se nagledao, i nacuo, i ak osudjujes po tome onda 2T je sranje al to je samo zato sto su "otvorene snage" a nema je previse, bar kod 125ccm i onda se ta sva snaga koristi, i onda i strada motor ak nije vozen i odrzavan kako treba kao i svaki drugi,
 
mbalunovic said:
ajde molim te procitaj moj post prije nego napises to sto si napisao, jer ili nisi procitao ili si suvise zatucan u 4T pa ne vidis sta sam napisao ili si pak glup i ne mozes da shvatis sta sam napisao  :misli:
(y) :jiggie:
 
merlin68 said:
hm,imaš na oglasu povoljno za 2000 eura neispravnu hondu  ns 400 pa kaj čekaš , navali pa nam napiši kolko te došlo dok je pokreneš , baš me zanima dal voziš te 2t ili nekaj 4t
ajde biseru stavi na papir kolko bi tebe došla generalka za VFR-a,pa malo razmisli kolko je cvajo jednostavniji motor i kolko ima manje djelova za mjenjat pa onda trkeljaj :bonk: :nasilni:
 
mbalunovic said:
ajde molim te procitaj moj post prije nego napises to sto si napisao, jer ili nisi procitao ili si suvise zatucan u 4T pa ne vidis sta sam napisao ili si pak glup i ne mozes da shvatis sta sam napisao  :misli:


on ti je drot..kod njega nema ili ,ili :mrgreen:  to je to :LOL: