2 T MANIJA

to je sve predimenzionirano. tako da si na "safe side"
 
taj ležaj je napravljen za opterećanje i okretaje, tog nema na volanu pa je jasno da ne treba ulupavat novce
 
Lezajevi ugrađeni, klizaci naruceni...a sta sad  :misli:

Ma necu vam reci, iznenadit cu vas slikama kroz par dana  :mrgreen:
 
confusedbikefan said:
Na papiru je tako,kao i toj Apriliji,ako on nema na tocku koliko pise sigurno je da nema ni ona toliko koliko pise tako da ti opet izadje na isto. Ustvari svaki cvajtakt cisti kros ti ima 40-tak ks iz 125 ccm

poslusaj specs, i to je na zadnjem kotacu znaci ubedljivo najvise hp/L
Tul-Aris 2-stroke racer
 
golum said:
taj ležaj je napravljen za opterećanje i okretaje, tog nema na volanu pa je jasno da ne treba ulupavat novce
rs250 ima kočnice ko i motor od 600-1000 ccm a zna se i zašto
svu tu silu kočenja (moment) treba prenijeti na ramu
e sad...čega nema na volanu opterećenja li okretaja :misli: :mrgreen:
 
okretaja. lezajevi se dimenzionisu za 10000 rh na odredjenim okredajima, na odredjenom opterecenju, cisto usporedbe radi, prikolica nosivosti 700kg, ima recimo 2 ta i 2 x unutarnjeg promjera 20mm, pa ti razmsli sta trpi vece opterecenje, prikolica koja poskakuje i konstantno se rotira, ili ovo malo sto se rotira i ima samo tlak na lezaju..
 
mbalunovic said:
okretaja. lezajevi se dimenzionisu za 10000 rh na odredjenim okredajima, na odredjenom opterecenju, cisto usporedbe radi, prikolica nosivosti 700kg, ima recimo 2 ta i 2 x unutarnjeg promjera 20mm, pa ti razmsli sta trpi vece opterecenje, prikolica koja poskakuje i konstantno se rotira, ili ovo malo sto se rotira i ima samo tlak na lezaju..
ležajevi se ODABIRU nakon proračuna (valjni) PREMA opterećenju i radnim satima
a vilice ne da imaju tlak već su u startu prednapregnuti radijalno-aksijalno
uspoređivat prikolicu i prednje vilice nema smisla
pa ti stavi ležaj od 16 kn od malo bolje bicikle
 
:misli:  :LOL:

konusni lezajevi su po svojoj konstrukciji i da su samo radijalno optereceni odma i aksijalno optereceni. uopce ne zelim da se raspravljam,
po meni je prosto, ak imas para kupis ksuplji, ak nemas jeftiniji, i onda uzivas, ni jedan ni drugi ti nece riknut...
 
zaintrigirala me tema pa sam sve procitao. super.

ja sam naucio vozit na cvaji i vezu me lijepe uspomene na ta vremena. kad se sjetim sebe budale da sam sjeo na rv125 kojem je bila spica 80kmh a putna 60kmh iz zagreba u pulu na bajkerse potpuno sam, naoruzan strpljenjem i stajanjem svakih 30km na pivu osmjeh mi dodje na lice. potrosnja je bila 2.5l na 100km. zadnji cvajo kojeg sam imao nekoliko tjedana je bio rs250 i stvarno ide ko projektil. drzao sam neku 600 do 120kmh i onda mi je pobjegla. super je motorcek ali nemozes krstarit i trosi ko pijanac.

mislim da danasnji klinci i mladi vozaci nazalost nece osjetit kako je to voziti 2T i koji je to gust.

ja sad vozim tuono i opet se ucim vozit jer sam imao pauzu prek 10 godina. 

 
mbalunovic said:
:misli:  :LOL:

konusni lezajevi su po svojoj konstrukciji i da su samo radijalno optereceni odma i aksijalno optereceni. uopce ne zelim da se raspravljam,
po meni je prosto, ak imas para kupis ksuplji, ak nemas jeftiniji, i onda uzivas, ni jedan ni drugi ti nece riknut...
koliko se sjećam, svi ležajevi se biraju na istu foru - izračuna se ekvivalentno opterećenje, pogleda se u tablici koliko ciklusa drži ležaj za to opterećenje, podijeliš cikluse s brzinom vrtnje vratila/osovine i dobiš trajnost. ako je opterećenje kvazistatičko, onda se drugačije malo računa al opet dođeš n isto.
tak da je ležaj za 85 kn duplo trajniji od onog za 16 mi ne drži vodu
 
Tocno tako. Samo sto okretaji idu s potenciom pa onda razmislis i skuzis da ce nesto sto prelazi 100000 km ipak biti vise optereceno od facking vilice. :)

I dajte niko nista nenkomnetarise za tull aris 180hp 400 ccm ....

Milos @ Galaxy S3
 
mbalunovic said:
Tocno tako. Samo sto okretaji idu s potenciom pa onda razmislis i skuzis da ce nesto sto prelazi 100000 km ipak biti vise optereceno od facking vilice. :)

I dajte niko nista nenkomnetarise za tull aris 180hp 400 ccm ....

Milos @ Galaxy S3


800ccm.
 
koji ... aaah u pm... kako sam lose cuo a posle nisam isao dole citat sto pise
 
taj tvoj ne.  :palacdolje: :palacdolje:
moze samo izraditi novi sto je nemoguce jer neznas kako radi ono za vacuum, i nema tih podataka,

obican CDI bez problema rjesis  (y)
 
mbalunovic said:
taj tvoj ne.  :palacdolje: :palacdolje:
moze samo izraditi novi sto je nemoguce jer neznas kako radi ono za vacuum, i nema tih podataka,

obican CDI bez problema rjesis  (y)

Ja bih njega ipak otvorio  :mrgreen: