2 T MANIJA

golum said:
to znam da je 6 stota, samo kruže mitovi i o 3-4 stote
-okolica Varaždina, nije mi Rijeka baš pri ruci
-evo što sam zadnje mjerio, a što je jako bitno, a velik dio ljudi nezna taj podatak- čvrstoća dosjeda ležaja radilice na osovini radilice i u bloku, mjereno na novim blokovima i novoj radilici-zračnost je 2 stote, ležaj je na "nuli", radilica je 2 stote u minusu, blokovi su 2 stote u plusu

Ja sam iz Slatine...ali kada budem dolazio u Marof ponesem klip i cilindar pa mjeri koliko te volja  :wink:
 
Nisu nikakvi mitovi. Na mitu, rs125, nsr, tzr, i drugim nikasil 125 cc motorima ti je tvornicki 3 stote.
To ti jako ovisi o tome kakav je klip i kolko se on siri.
Zapravo od klipa ti zavisi kolka je zracnost na hladno
Npr kod mene je 5/100 na poliniju koji je promjera 64mm a kao sto vidis kod rs250 na 56mm ide 6/100


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
golum said:
čvrstoća dosjeda ležaja radilice na osovini radilice i u bloku, mjereno na novim blokovima i novoj radilici-zračnost je 2 stote, ležaj je na "nuli", radilica je 2 stote u minusu, blokovi su 2 stote u plusu
nekako mi ne pase ovo da lezajevi idu na takav spoj. Trebao bi biti preklop tj da je na radilici promjer veci a u bloku manji od lezaja. Da nisi pomjesao ? Da je ovako kako si ti rekao bi lezaj slobodno prstom navukao na radilicu i ugurao u blok

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
@Vyp

evo napokon iskopao za
SAPC 23d10 koji ti toliko zelis.

- mozes ga koristiti samo s olovnim gorivom, jer je on za njega podesen jer ono sporije gori od bezolovnog te je advance mnogo veci,
- moras stavljat 1.4mm kit dihtung izmedju cilindra i bloka jer se ventili manje otvaraju za iste okretaje kako je cilindar podignut te se ventili ne otvaraju u koracima nego polako kontinuirano.
 
balunoviću, nisam pobrkao mjere dosjeda; da je vratilo u plusu dvije stote u odnosu na ležaj,jedino na jako veliku silu bi ga uprešao gore čak i da ide montaža vruće-hladno, površina ležaja i vratila kad je novo nije polirano ima neravnine i neide rukom ovo gore nit taj ležaj ide rukom u blok
 
golum said:
balunoviću, nisam pobrkao mjere dosjeda; da je vratilo u plusu dvije stote u odnosu na ležaj,jedino na jako veliku silu bi ga uprešao gore čak i da ide montaža vruće-hladno, površina ležaja i vratila kad je novo nije polirano ima neravnine i neide rukom ovo gore nit taj ležaj ide rukom u blok
ja ti kazem da se tako to ne radi.
npr na rs250 masini ti je dosjed lezaja manji od lezaja. i onda kad ga uglavis, dignes cijeli blik na lezaj (kod njega ti se blokovi polove tj lezaj je u polumjesecu. i lezaj ne mozes tek tako spustiti tj na hladno je preklop od 0.05mm

evo da ne bude samo puka lupanje napamet, uzmimo promjer vratila od 25mm, bazna temperatura je 25°C i koeficijent toplotnog sirenja od 11x10^(-6) (celik)
vratilo hladimo na -10°C tj dT=35 tj skupi se 11x10^(-6)*25*35=0.009625mm
lezaj grijemo u dvotaknom ulju do nekih 150°C tj dT=125 te se on rasiri 11x10^(-6)*25*125=0.034375mm
tj ako je bio ravno 0 i nula sada ti dodje na zracnost od 0.044mm (klip u mitu ti je na zracnosti od 0.03mm) pa onda reci kako bi trebala velika sila da se on stavi na hladno/toplo

e sad ti kazes da je povrsina hrapava, to si u pravu, al ti mjeris oba puta na unutarnjim mjerama najmanju mjeru jer od "vregova" hrapavosti ne mozes doc do onih najvecih promjera, te kad mjeris vanjsku mjeru mjeris uvijek najvecu jer ne mozes doc do najmanjih.

a sad jos malo da ti predocim, ako si imao zracnost 0.02mm na 25°C kad se motor i blok zagriju na cca 90°C (oko lezaja sigurno ide tolko) onda ce npr za promjer lezaja 65mm tj dT=65
pa 11x10^(-6)*65mm*65=0.046475mm
a dosjed tj aluminij ce se prosiriti dok je za aluminij 23x10^(-6) tj 23x10^(-6)*65*65=0.097175mm tj dobijes zazor od 0.05mm a samo si oba materijala zagrijao, da celik ostavis kako je na 25°c pri upresavanju a aluminij ugrijes na 90°C imas zazor od 5 stotih+ jos 2stote koje ti kazes da ima, a u tome ti klip jako lepo ide gore dole u cilindru pa da je neznam kolko hrapava povrsina.
 
golum said:
balunoviću, nisam pobrkao mjere dosjeda; da je vratilo u plusu dvije stote u odnosu na ležaj,jedino na jako veliku silu bi ga uprešao gore čak i da ide montaža vruće-hladno, površina ležaja i vratila kad je novo nije polirano ima neravnine i neide rukom ovo gore nit taj ležaj ide rukom u blok

Svi strojni dijelovi se prave da su vratila 2 stote u plusu u odnosu na lezaj, a ja sam isao i 5 stoti. ONDA lezaj broji :? (  ali svejdno ga uspijem nabiti )

Iskustveno i prakticno dosao do 2-3 stote ali bruseno, jer tokareno nema veze sa vezom :? ( tokari se do 5 stoti onda brusi da se skine pik noza )
 
mbalunovic said:
jako jako jako puno srece  (y) (y)

cf ne bi ni to napravio jer je on "mekan" tj lako ga se reze, da budem precizan, oko 100 puta lakse od celika. njegove superiorne karakteristike su u smjeru oorijentacije vlakana.
jeli ti kad pukla karbonska lamela? meni je
jesili kad obrađivao elemente od karbona? ja jesam, i to strojno, ako ima i manje kevlara u elementu da vidiš sranja
dali misliš da je problem u vlaknima ili smoli koja ih spaja-ja ti kažem da smola napravi sranje, a bome i kevlar
 
Sip said:
Svi strojni dijelovi se prave da su vratila 2 stote u plusu u odnosu na lezaj, a ja sam isao i 5 stoti. ONDA lezaj broji :? (  ali svejdno ga uspijem nabiti )

Iskustveno i prakticno dosao do 2-3 stote ali bruseno, jer tokareno nema veze sa vezom :? ( tokari se do 5 stoti onda brusi da se skine pik noza )
kako za koji promjer, veći promjer veća tolerancija
 
Ja mislin da se skupimo nas par aktivnih iz ove teme da ne bi uspili sklopit jednu mašinu.  :mrgreen:


mbalunovic said:
@Vyp

evo napokon iskopao za
SAPC 23d10 koji ti toliko zelis.

- mozes ga koristiti samo s olovnim gorivom, jer je on za njega podesen jer ono sporije gori od bezolovnog te je advance mnogo veci,
- moras stavljat 1.4mm kit dihtung izmedju cilindra i bloka jer se ventili manje otvaraju za iste okretaje kako je cilindar podignut te se ventili ne otvaraju u koracima nego polako kontinuirano.

Advance mu je 14°, ide i bez olova, 23d60 je namjenjen bija isključivo za racing gorivo. Daj izvor odakle si to naša.
Ventili se otvaraju jednako, samo ne u 2 koraka, već stupnjevito ovisno o otvorenosti gasa (iako neki izvori govore da se i kod 23d10 otvaraju u 2 koraka).
Evo ti graf - X os su okretaji, a Y os je otvorenost ventila. 22D30 je 99% identična 23d70 koja je u svin Apriliama.
 
I ovo je upravo najveći problem sa Zeeltronicon i Ignitechon - ovakve krivulje za ventile ti ne može niko uprogramirat jer oba od navedenih nisu spojena na senzor otvorenosti gasa. Mislin da isprogramiraš idealnu 3D mapu da nećeš dobit puno više nego sa 23d10/23d60.

Plus šta se ni upravljanje karburatorima ne može uopće ili dobro isprogramirat. Nisu mi simpatične ni jedna ni druga, a niti mi to u RH iko može isprogramirat na stolu. Ovo nije powercommander.
 
yatasaki said:
jeli ti kad pukla karbonska lamela? meni je
jesili kad obrađivao elemente od karbona? ja jesam, i to strojno, ako ima i manje kevlara u elementu da vidiš sranja
dali misliš da je problem u vlaknima ili smoli koja ih spaja-ja ti kažem da smola napravi sranje, a bome i kevlar
nemozes porediti kevlar, ili S-Glass s carbonom i E-Glass om (onim koji mozes kupit u farbari) sto se tice rezanja,
obicne skare rezu CF i E-glass relativno lako, dok druga dva ni u teoriji. radim s njima jako dugo tako da znam sta se moze i kako :D
carbon i E-Glass se lako rezu, oke trebaju biti keramicki nozevi jer ih brzo istupi al to nema veze s potrebnom silom rezanja sto si sigurno i sam primjetio.

meni osobno nisu pukle CF lamelice, al sam video par na kojima jesu, zapravo, lik je kad je bio side cars, vozio SP125 (ove godine) cagivu mito, jedna lamelica (od 8) mu je totalno otpala, Danijel je vozio ako se dobro sjecam broj 4. i zavrsio utrku. a pukla mu je na pola utrke cca.
dok sto sam video crosseve s celicnim, to je bilo i iskrivljenih klipova itd. zavisi di je bila lamela u momentu prolaska klipa
 
Sip said:
Svi strojni dijelovi se prave da su vratila 2 stote u plusu u odnosu na lezaj, a ja sam isao i 5 stoti. ONDA lezaj broji :? (  ali svejdno ga uspijem nabiti )

Iskustveno i prakticno dosao do 2-3 stote ali bruseno, jer tokareno nema veze sa vezom :? ( tokari se do 5 stoti onda brusi da se skine pik noza )

očito sam onda pobrkao,posipam se pepelom, uglavnom znam da sam izmjerio dvije stote razliku
 
Vyp, na apriliafurum-u
23d10 ti npr ne radi provjeru ventila pri paljenju. kao sto rade ostale. i racing gorivo pali isto kao i bezolovno jedino sto je otpornije na samozapaljenje. tj 100 ili 110 oktana. zapravo je u pitanju AvGas tj avionsko gorivo koje je namenjeno za izuzetno visoke kompresije.
ide bez olova al je onda malo preveliki advance na 10tci. i moze proc ako ne stavis kit dihtung glave, al ako odradis sve kako je po kitu, onda moras dodat onaj kurac za faziranje magneta s pomakom ako zelis bas idealno. a i niko ne vozi 10 po cesti..
sto se tice tps, i vacuum upravljanja je nezgodno, a najlosije je to sto u HR niko nema stol za 2T motore podesen, jer nije isto kao za 4T  :palacdolje:
 
golum said:
očito sam onda pobrkao,posipam se pepelom, uglavnom znam da sam izmjerio dvije stote razliku
  (y) ljudi smo gresimo.
 
mbalunovic said:
Vyp, na apriliafurum-u
23d10 ti npr ne radi provjeru ventila pri paljenju. kao sto rade ostale. i racing gorivo pali isto kao i bezolovno jedino sto je otpornije na samozapaljenje. tj 100 ili 110 oktana. zapravo je u pitanju AvGas tj avionsko gorivo koje je namenjeno za izuzetno visoke kompresije.
ide bez olova al je onda malo preveliki advance na 10tci. i moze proc ako ne stavis kit dihtung glave, al ako odradis sve kako je po kitu, onda moras dodat onaj kurac za faziranje magneta s pomakom ako zelis bas idealno. a i niko ne vozi 10 po cesti..
sto se tice tps, i vacuum upravljanja je nezgodno, a najlosije je to sto u HR niko nema stol za 2T motore podesen, jer nije isto kao za 4T  :palacdolje:

Moja ideja je mašina s 0.5 brtvon ispod cilindra. Ta 1.4 mi je neprivlačna.

Čak i da ima stol, ne može ti isprogramirat ispušne ventile drugačije od ustaljene tj. fiksne krivulje, a niti može programirat vakum upravljanja. Za Zeeltronic ne znan, a Ignitechov program san skinija i vidija san da uopće nema opcija za to.

EDIT: 23d10 ima 14° advancea, ali samo u krajnjin okretajima. Advance se minja s obziron na broj okretaja.
 
Vyp said:
Ja mislin da se skupimo nas par aktivnih iz ove teme da ne bi uspili sklopit jednu mašinu.  :mrgreen:


Advance mu je 14°, ide i bez olova, 23d60 je namjenjen bija isključivo za racing gorivo. Daj izvor odakle si to naša.
Ventili se otvaraju jednako, samo ne u 2 koraka, već stupnjevito ovisno o otvorenosti gasa (iako neki izvori govore da se i kod 23d10 otvaraju u 2 koraka).
Evo ti graf - X os su okretaji, a Y os je otvorenost ventila. 22D30 je 99% identična 23d70 koja je u svin Apriliama.
ma bi samo našto bi to sličilo
 
Vyp said:
EDIT: 23d10 ima 14° advancea, ali samo u krajnjin okretajima. Advance se minja s obziron na broj okretaja.

tako sam te i razumeo, nisam mislio fiksni advance  :mrgreen:
neznam kako ce to ic s 0.5 no videces  (y)
 
ipak se nisam zeznuo u mjerama dosjeda, išao sam mjerit ponovo - ono su mjere s tomosa, a to je tako napravljeno radi sklapanja na traci ekspresnog, dakle, tehnički pogrešno, sve mi se čini da je to isto tako i kod svih tih jeftinjara kineza i sličnih napravljeno radi ekspresne montaže  :palacdolje:
-balunoviću, svaka čast za onaj proračun, vidi se da nisi prespavao predavanje iz tog predmeta (y)
 
Koje su mjere navoja za izvlakac magneta na rs250? Myy×yy mm :misli:
Jel pase od nekog drugog modela?  :misli: