2 T MANIJA

Ako se dobro sjecam pomenuta V6 yamaha je isla do 7500 pa u crvenom do 8500 ili tako nesto. A ti si je na camcu mogao doterat na 7700. A kad bi preleteo val bi otisla i preko 8500.

Sto sr tice motula 710 i ja ga svakako preporucujem.

Sip, sta mislis pod optimalnim. Kad su oni 90% vremena na punom gasu. Sta bi bili optimalni za cestovni ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
mbalunovic said:
Ako se dobro sjecam pomenuta V6 yamaha je isla do 7500 pa u crvenom do 8500 ili tako nesto. A ti si je na camcu mogao doterat na 7700. A kad bi preleteo val bi otisla i preko 8500.

Sto sr tice motula 710 i ja ga svakako preporucujem.

Sip, sta mislis pod optimalnim. Kad su oni 90% vremena na punom gasu. Sta bi bili optimalni za cestovni ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

To je to :mrgreen:
 
da dečki, to je to, nema kočenja motorom, osim ak nemate nizbrdicu kakvu na moru  :mrgreen:, plus ko i na kopačici, motornoj pili i sličnim strojevima stalno je opterećen pa je i stalno podmazivanje kako treba; kako si rekao balunoviću-pustiš gas, padnu okretaji  (y)
 
Zanimljivo...koliko znam dok se vozila prvenstva SP 250 klase u Hr svi su koristili Silkolene PRO2 ulje.
Motul 710 je sigurno više puta provjeren i dobar ali isti taj Motul ima i kvalitetnije ulje kao seriju 800 koja bi po meni bila al-pari PRO2 ulju.
 
Motul 800 se ne moze koristiti s pumpicom nego samo u bengu razmesat. A vec sam objasnavao zasto to ne moze na rs250...

I motul800 road racing. Pa onda motul800 off road. I onda motul 710 po kvaliteti. Ako hoces najbolje stavis 710 u mjesalicu i 1% 800 u bengu. Al ti to stvarno ne treba

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
Tko je ono od vas stavljao na rs karbonske usisne lamele??? Da cujem zbog cega nisu valjale??? Ja sam primjetio samo jedan mali nedostatak  8)
 
boRRis929 said:
Tko je ono od vas stavljao na rs karbonske usisne lamele??? Da cujem zbog cega nisu valjale??? Ja sam primjetio samo jedan mali nedostatak  8)

Je si rijesio :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
 
boRRis929 said:
Tko je ono od vas stavljao na rs karbonske usisne lamele??? Da cujem zbog cega nisu valjale??? Ja sam primjetio samo jedan mali nedostatak  8)

Nisam, ali sam čuo da je problem zbog pucanja, tj. treba im dugo da puknu, trajnost nije problem, ali je problem što kad puknu, našao si se u situaciji gdje motor više en funkcionira, dok normalne prije pucanja (ako uopće i puknu) samo počnu gubit elastičnost i osjetiš da motor ide lošije.
 
Angie said:
Nisam, ali sam čuo da je problem zbog pucanja, tj. treba im dugo da puknu, trajnost nije problem, ali je problem što kad puknu, našao si se u situaciji gdje motor više en funkcionira, dok normalne prije pucanja (ako uopće i puknu) samo počnu gubit elastičnost i osjetiš da motor ide lošije.

mislio je na rs250 masinu. i mislim da je tborzic probao  :misli:
npr mito dolazi tvornicki s carbonskim. ne pase svima krutost karbonskih (znam da ovisi i od debljine) al rs250 ima isto stroke/bore kao i mito  (y)

citajuci po vanjskim forumima s CF lamelicama bi gubili malo u srednjim i niskim  :misli:
 
mbalunovic said:
mislio je na rs250 masinu. i mislim da je tborzic probao  :misli:
npr mito dolazi tvornicki s carbonskim. ne pase svima krutost karbonskih (znam da ovisi i od debljine) al rs250 ima isto stroke/bore kao i mito  (y)

citajuci po vanjskim forumima s CF lamelicama bi gubili malo u srednjim i niskim  :misli:

Upravo to...malo je izgubio na elasticnosti...ali na 8000 okretaja poludi  :shock:
 
mbalunovic said:
Motul 800 se ne moze koristiti s pumpicom nego samo u bengu razmesat. A vec sam objasnavao zasto to ne moze na rs250...

I motul800 road racing. Pa onda motul800 off road. I onda motul 710 po kvaliteti. Ako hoces najbolje stavis 710 u mjesalicu i 1% 800 u bengu. Al ti to stvarno ne treba

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Znam i ja čitati...

Mene zanima praksa...

Btw. I na Silkolenu piše da je ulje samo za premix a svi ga vozili u mješalicu na 250tici..
Toliko o tome što je samo za premix!
 
boRRis929 said:
Tko je ono od vas stavljao na rs karbonske usisne lamele??? Da cujem zbog cega nisu valjale??? Ja sam primjetio samo jedan mali nedostatak  8)

Koliko ja znam najbolje lamelice su originalne za 250ticu. Svi ovi Boyseni i ostale karbonske su samo gubitak, ako ne u performansam onda u novcima.
 
Kaskader said:
Znam i ja čitati...

Mene zanima praksa...

Btw. I na Silkolenu piše da je ulje samo za premix a svi ga vozili u mješalicu na 250tici..
Toliko o tome što je samo za premix!
:LOL:

si imao nekad motul 800 u rukama? to je kao med viskozno. i pumpica ga NE moze ljepo poterat jedva da malo nesto izbacuje.
izmjeri protok na razlicitim okretajima s motul 710 i onda ulij 800 pa cu te pitati  :LOL:
a to ko je sta koristio necu uopste da ulazim. jer sam i sam nailazio na tako nesto pa onda su se cudili pa zasto mi klip izdrzi samo 10h i sl... jos bolja mi je odvala i nisam je samo jednom cuo "ma stavicu svecicu iz auta, ako je dobra za auto sigurno je dobra i za motor" i onda se posle cude jer imaju rupu na celu klipa  :LOL: :LOL:
 
Kaskader said:
Koliko ja znam najbolje lamelice su originalne za 250ticu. Svi ovi Boyseni i ostale karbonske su samo gubitak, ako ne u performansam onda u novcima.

Da, bas tako, bio je neki test pred koje desetljece  :mrgreen: u nekom it magazinu, i stavljali su karbonske, ove one, i nula bodova... Serijske su najboljiizbor, ostalo je bacanje para...
 
Voleo bih videti da neko napravi lamelice i kavez za RS250 kao sto ima mito SP. na istom je on davao dosta konja ako je verovati dyno grafu, a oni koji su ga koristili su jako zadovoljni, samo sto jedan original kosta skoro pa duplo vise nego V-Force 3.
evo slika:
Adige-cagiva-dynojpg.jpg

ADIGE-REED-BLOCK.jpg

297306DSC3828.jpg

429176150575897.jpg