2 T MANIJA

nisi nit ovaj put napravio izmjere klipova, cilindara, zazora karike, nemaš taj tehnički eros , ja ne bih mogo izdržat
 
Golum, nije ovo neki mestar koji radi u supi s alatom iz 1. Svjetskog rata... pa da trebas da ga prekontrolises

Brekiju svaka cast  (y)
 
MCX said:
Da, bas tako, bio je neki test pred koje desetljece  :mrgreen: u nekom it magazinu, i stavljali su karbonske, ove one, i nula bodova... Serijske su najboljiizbor, ostalo je bacanje para...

Je li Adige u Rotaxovom vlasništvu ili samo surađuju, tj. rade po njihovom dizajnu?
Na RS125 na kavezu piše Rotax-Adige, relativno je sličan ovom dizajnu.
 
e stvarno nznm, nisam isao vise za time.

tvornicki rs125 sam video i nije bas da me je potsjecao na ovaj  :misli: imas sliku tog na koji mislis  (y) moguce da sam ja imao s tuarega ili nes sl.
 
golum said:
nisi nit ovaj put napravio izmjere klipova, cilindara, zazora karike, nemaš taj tehnički eros , ja ne bih mogo izdržat

Nemas brige...mozemo to odmah izmjeriti (ovaj put imamo i rezervnih djelova  :mrgreen:) samo trebamo alat za mjerenje  :wink:
 
mbalunovic said:
e stvarno nznm, nisam isao vise za time.

tvornicki rs125 sam video i nije bas da me je potsjecao na ovaj  :misli: imas sliku tog na koji mislis  (y) moguce da sam ja imao s tuarega ili nes sl.

Lamelice nisu, ali kavez je odokativno identičnih dimenzija.
 
sta nema rs po 3 "prozora" s svake strane ? a ne ovako u jendom komadu, ili pricas za sp rs 125  :misli:
meni je zanimljiv ovaj princip montiranja lamelica da su one stalno vec pod nekim pritiskom a ne da se oslanja na to da bude "ravna" ploca sto mi je zaista glupo.

i da kucista se razlikuju za 2mm (rs je kraci i deblji za po 2mm od mitovog)
 
Ima da, zato kažem po dimenzijama je isti, čovječe koje ja oko imam, u 2 milimetra točno.  :LOL:
Još koja godina i bit ću ljudski komparator, zračnost mjerit odokativno.  :mrgreen:
 
MCX said:
Da, bas tako, bio je neki test pred koje desetljece  :mrgreen: u nekom it magazinu, i stavljali su karbonske, ove one, i nula bodova... Serijske su najboljiizbor, ostalo je bacanje para...
v force imam na dva motora i osjetno se dobije na srednjem režimu
karbonske se stavljaju jer su elastičnije od čeličnih, a i daleko lakše (ne što se tiče težine motora već mase samih u otvaranju/zatvaranju) znači da će bolje slušat na višim okretajima
 
Kaskader said:
Znam i ja čitati...

Mene zanima praksa...

Btw. I na Silkolenu piše da je ulje samo za premix a svi ga vozili u mješalicu na 250tici..
Toliko o tome što je samo za premix!
premix je bio sae20 a za mješalicu  je sae30 (rjeđi)
 
yatasaki said:
v force imam na dva motora i osjetno se dobije na srednjem režimu
karbonske se stavljaju jer su elastičnije od čeličnih, a i daleko lakše (ne što se tiče težine motora već mase samih u otvaranju/zatvaranju) znači da će bolje slušat na višim okretajima

i carbonske kad puknu samo bude malo crnog dima eventualno. bez bilo kakvih ostecenja. dok metalne kad puknu...
 
mbalunovic said:
i carbonske kad puknu samo bude malo crnog dima eventualno. bez bilo kakvih ostecenja. dok metalne kad puknu...

to im je glavna prednost :wink:
 
mbalunovic said:
Golum, nije ovo neki mestar koji radi u supi s alatom iz 1. Svjetskog rata... pa da trebas da ga prekontrolises

Brekiju svaka cast  (y)

nisam niti mislio da trebaš meštra kontrolirati, al me zanimaju ti tehnički najključniji detalji, no ja imam sreću pa imam dobrodušnog susjeda tokara u mirovini  koji mi hoće posudit skupe mjerne instrumente koji svi maju etalone pa nema grešaka u mjerenju
 
i jedne i druge naprave sranje..
na jednom projektu metalne su se raspale u totalu...mašini ništa, nešto sitno po klipu
 
jako jako jako puno srece  (y) (y)

cf ne bi ni to napravio jer je on "mekan" tj lako ga se reze, da budem precizan, oko 100 puta lakse od celika. njegove superiorne karakteristike su u smjeru oorijentacije vlakana.
 
golum, 6 stotih ide vece od klipa. a onaj "most" na spuhu imas sliku malo ranije, ostalo je stvar svakog motora.
 
golum said:
nisam niti mislio da trebaš meštra kontrolirati, al me zanimaju ti tehnički najključniji detalji, no ja imam sreću pa imam dobrodušnog susjeda tokara u mirovini  koji mi hoće posudit skupe mjerne instrumente koji svi maju etalone pa nema grešaka u mjerenju

Ne znam odakle si..ali ako imas volje dođi kod mene i mjeri sta god zelis...imamo viska "novih djelova"  :wink:
 
to znam da je 6 stota, samo kruže mitovi i o 3-4 stote
-okolica Varaždina, nije mi Rijeka baš pri ruci
-evo što sam zadnje mjerio, a što je jako bitno, a velik dio ljudi nezna taj podatak- čvrstoća dosjeda ležaja radilice na osovini radilice i u bloku, mjereno na novim blokovima i novoj radilici-zračnost je 2 stote, ležaj je na "nuli", radilica je 2 stote u minusu, blokovi su 2 stote u plusu