2 T MANIJA

MCX said:
Koje su mjere navoja za izvlakac magneta na rs250? Myy×yy mm :misli:
Jel pase od nekog drugog modela?  :misli:

M33x1.50
Paše s Yamahe YZ 450.

Ne znan koliko ti je pomoglo.  :mrgreen:
 
Koliko utjece broj prstenova na klipu na performanse?
Kawasaki je za 2014god predstavio KX 85 koji ima 20% bolje performanse od starog modela zato jer ima samo jedan prsten umjesto dva?
so simple??
sta prije se toga nisu sjetili? dakle motor je ostao isti samo je to promijenjeno i toliko povecava snagu?

btw. taj motoric sad ima 35ks i 75kg, to mora da ide bolje od 125 kad neki klinjo od 40kg vozi...
 
eventualno nešto lakši klip, jedna sila trenja manje, nije to ništa novo to sad oni kao predstavljaju samo kao neki novitet... i nedaje sigurno samo klip 20% to je kombinaciji sa svačim nečim :mrgreen:

Tomos ti je na jednom modelu čak imao i klip bez prstenova aka karika, i mislim da oni metanolci za modele aviona i autića isto nemaju karike, sve u svemu što više rpm to manje karika  :mrgreen:
 
luka_2910 said:
Koliko utjece broj prstenova na klipu na performanse?
Kawasaki je za 2014god predstavio KX 85 koji ima 20% bolje performanse od starog modela zato jer ima samo jedan prsten umjesto dva?
so simple??
sta prije se toga nisu sjetili? dakle motor je ostao isti samo je to promijenjeno i toliko povecava snagu?

btw. taj motoric sad ima 35ks i 75kg, to mora da ide bolje od 125 kad neki klinjo od 40kg vozi...

To znači 60% bolje performanse sa -1 karikom.  :shock: :mrgreen:

Mehanika je područje sivila, za gotovo svaki plus, postoji minus, pa tako klip s jednom karikom brže potroši kariku i nešto više propušta plinove u nižim okretajima, zato se najviše i koristi na vozilima koja su namjenjena isključivo za visoki performans.

fico_199 said:
Tomos ti je na jednom modelu čak imao i klip bez prstenova aka karika, i mislim da oni metanolci za modele aviona i autića isto nemaju karike, sve u svemu što više rpm to manje karika  :mrgreen:

Dobro, to ne možeš uspoređivati, i sam znaš da termalna ekspanzija ovisi i o volumenu i površinama.
 
inace samo najmanji metanolci od 0.5ccm nemaju karike, oni od 0.7ccm pa na dalje imaju jednu, a poslije 5ccm ak se ne varam ide se na dvije. i to za motore koji se vrte po 25ooo okretaja
 
mbalunovic said:
inace samo najmanji metanolci od 0.5ccm nemaju karike, oni od 0.7ccm pa na dalje imaju jednu, a poslije 5ccm ak se ne varam ide se na dvije. i to za motore koji se vrte po 25ooo okretaja

0.5ccm? 5ccm?
pa kak to moze opce funkcionirat?
zanimljivo...
 
kad bi se znatno reducirao bi se moglo usporediti. jos jedno je da oni imaju snagu full uski rezim... :)

ja imam npr 15ccm 6hp 25ooo rpm...
 
luka_2910 said:
Twin Engine RC Car 2 x 3,5ccm Force Motor
pise da motoric razvija 2*1.9ks
teoretski taj motoric bi mogao tjerati tomos jer tomos ima oko 3ks??

:confused:

Teoretski s dobrim kvačilom bi mogao, u praksi možda nakon trogodišnjeg truda tima izvrsnih inžinjera, u realnosti baš i ne.

Snaga je po definiciji sposobnost nekog tijela da obavi rad u određenom vremenu, sila je ono bitnije u toj situaciji.
Snagu gledaš kao što sam rekao u određenom segmentu vremena, ali silu, koja se izražava u okretnom momentu gledaš u infinitezimalno malom segmentu vremena, drugim riječima može se reči da je ona istovremena.

To su pojmovi s kojima se da zbunit čovjeka, nije ništa teško već je čisto malo "čudno" izraženo, ali ukratko, nešto može imati veliku snagu, a mali moment, ako npr. ima dovoljan broj okretaja, ali  neće uspjeti upogoniti vozilo koje zahtjeva određenu silu da bi ga se pokrenulo.

Sve to prevedeno na nekakav laički jezik bi bil: okretni moment dobiješ odmah, snagu koristiš u određenom vremenu, al džaba ti snaga ako nema momenta.  :mrgreen:
 
mbalunovic said:
al ako imas visak okretaja uzmes i reduciras :)

Nemoguce. Redukcija bi trosila toliko snage da ne bi ostalo za pokretanje :(
 
:misli: nznm npr cikloini reduktor. ovi od 15 na vise ccm imaju i momenta, npr 7.5 brodski se redukuje 3 puta prije osovine, 15ccm ide direktno i ima na punoj snazi dosta momenta. lagano kad bi se odgurnuo s nogama pre nego pustis kvacilo bi on povukao sigurno
 
Ja iman pitanje: zašto bi iko ugradija 0.5cc ili 5cc motor u Tomosa¿ :mrgreen:


Ovo je neka nova vrsta tuninga di se ide na downsizing.
 
Jucer sam malo izveo apriliu u setnju Marofom...nije zaribala ali nije ni proslo bez kvara  :mrgreen:
Balunovicu, trazi sta fali na motoru  :wink:
 
Posudica s kocionim uljem za prednju kocnicu ? Sem toga nevidim mala je slika jer sam preko moba (ni ovo ,nisam siguran)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
Hahahhahaj

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk