2 T MANIJA

boRRis929 said:
Nemam jos iskustva za sesticu... :(

:shock:
Cek malo, to ti skupljas iskustvo, ili...  :misli: :mrgreen:
Kad skupis, budeš presao na 6icu ili jedinica?  :misli:

tibor_zg said:
jel tebi ovo zgleda ko da se zayebavamo :misli: :mrgreen:

Po slici bi rekao da ovo vrlo ozbiljna stvar  :LOL: :LOL: :LOL:
Sam naprijed  (y)
 
MCX said:
:shock:
Cek malo, to ti skupljas iskustvo, ili...  :misli: :mrgreen:
Kad skupis, budeš presao na 6icu ili jedinica?  :misli:

Po slici bi rekao da ovo vrlo ozbiljna stvar  :LOL: :LOL: :LOL:
Sam naprijed  (y)

Za nekih 5 godina dok se naucim voziti..onda planiram uzeti R6  :wink:
 
Hej ti, nemoj bit tak zlocest...  :x vidis da jos skuplja iskustvo  :lolcry:
Boro don't get me wrong, malo zahebancije :0648:
 
Kaskader said:
Izgleda mi da voziš 5tu po ciljnoj?

Da, nema smisla saltati sestu kada nema sanage ni u petoj.  Iskreno receno ja nekako mislim da nesto ne stima i da fali snage na vecim okretajima. Recimo u trecoj kada otvori ventile u trenu zakuca do blokade. U cetvrtoj malo sporije i vec se osjeti da fali snage, a to se vidi i na snimci u sikani koliko mu padnu okretaji kada ga izravnam..zato i imam takve lude putanje da ga sto vise drzim na obodu gume da prije nabere okretaje. E sad, da li se treba mozda igrati sa smjesom, mozda fali goriva...a mozda i zraka jer sam dosta nauljio filter...mozda mu je prenizak vizir jer nemam orginalni i ne mogu se bas sakriti iza njega....a mozda je sve ok i ne moze ici bolje..ne znam, volio bih probati neku drugu pa da usporedim
 
boRRis929 said:
Da, nema smisla saltati sestu kada nema sanage ni u petoj.  Iskreno receno ja nekako mislim da nesto ne stima i da fali snage na vecim okretajima. Recimo u trecoj kada otvori ventile u trenu zakuca do blokade. U cetvrtoj malo sporije i vec se osjeti da fali snage, a to se vidi i na snimci u sikani koliko mu padnu okretaji kada ga izravnam..zato i imam takve lude putanje da ga sto vise drzim na obodu gume da prije nabere okretaje. E sad, da li se treba mozda igrati sa smjesom, mozda fali goriva...a mozda i zraka jer sam dosta nauljio filter...mozda mu je prenizak vizir jer nemam orginalni i ne mogu se bas sakriti iza njega....a mozda je sve ok i ne moze ici bolje..ne znam, volio bih probati neku drugu pa da usporedim

Da, ne ide ti dobro... pogotovo od 9000 do 10000 ima zadršku.
Kad je motor zdrav, stock šaltaš šestu prije start / ciljne.
Ovako ide "zdrav motor" APRILIA RS 250 RIJEKA OTTOBRE 2011

Može biti hrpa sitnica ili jedna od mnogo.
Da li ti lamelice brtve dobro? Da li ti negdje vuče zrak? Zaštopan odušak rezervoara? Jel voziš originalnu filter kutiju? Koje su ti glavne dizne? Jesi smanjio broj za Arrowe? Koliko su ti klipovi potrošeni? Cilindri? Da li su ti ventili otvoreni do kraja na oba cilindra? Koje brtve imaš na cilindrima (doljnja, gornja)? Jesi li svječice dobro dotegnuo? Možda si ulio nekvalitetno gorivo kao greška pumpe. Voziš li na premix ili na mješalicu? Koje ulje točiš?
 
boRRis929 said:
Da, nema smisla saltati sestu kada nema sanage ni u petoj.  Iskreno receno ja nekako mislim da nesto ne stima i da fali snage na vecim okretajima. Recimo u trecoj kada otvori ventile u trenu zakuca do blokade. U cetvrtoj malo sporije i vec se osjeti da fali snage, a to se vidi i na snimci u sikani koliko mu padnu okretaji kada ga izravnam..zato i imam takve lude putanje da ga sto vise drzim na obodu gume da prije nabere okretaje. E sad, da li se treba mozda igrati sa smjesom, mozda fali goriva...a mozda i zraka jer sam dosta nauljio filter...mozda mu je prenizak vizir jer nemam orginalni i ne mogu se bas sakriti iza njega....a mozda je sve ok i ne moze ici bolje..ne znam, volio bih probati neku drugu pa da usporedim
a zub manje na pogonskom
 
yatasaki said:
a zub manje na pogonskom

Mislim da to tek ne bi valjalo jer bih imao vristecu trecu a opet nedovoljno jaku cetvrtu. Nego, imam ja i lancanik sa 13 zubi ali kud da vise pomaknem zadnji kotac kad je skoro do kraja, a ako kratim lanac..guma mi struze u lonac...jebem ti taj arrow i tko ga napravi
 
Kaskader said:
Da, ne ide ti dobro... pogotovo od 9000 do 10000 ima zadršku.
Kad je motor zdrav, stock šaltaš šestu prije start / ciljne.
Ovako ide "zdrav motor" APRILIA RS 250 RIJEKA OTTOBRE 2011

Može biti hrpa sitnica ili jedna od mnogo.
Da li ti lamelice brtve dobro? Da li ti negdje vuče zrak? Zaštopan odušak rezervoara? Jel voziš originalnu filter kutiju? Koje su ti glavne dizne? Jesi smanjio broj za Arrowe? Koliko su ti klipovi potrošeni? Cilindri? Da li su ti ventili otvoreni do kraja na oba cilindra? Koje brtve imaš na cilindrima (doljnja, gornja)? Jesi li svječice dobro dotegnuo? Možda si ulio nekvalitetno gorivo kao greška pumpe. Voziš li na premix ili na mješalicu? Koje ulje točiš?

lamele nove karbonske, ne vuče nigdje zrak (nove prirubnice),odušak nije zaštopan,orginal airbox, dizne standard..nisam smanjio za arrow. Klipovi, karike i cilindri imaju sada oko 250 km, ventili otvaraju do kraja. Brtve orginal debljina, svjecčice nove iridium propisno zategnute. Gorivo vjerovatno dobro.. imam mješalicu i točim motul 710  :mrgreen:
 
šteta što nismo slikali onog talijana šta vozi kawu a došo je na skuteRRu do nas da slini nad pic pic aprilijom 8) :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Mislim da to tek ne bi valjalo jer bih imao vristecu trecu a opet nedovoljno jaku cetvrtu. Nego, imam ja i lancanik sa 13 zubi ali kud da vise pomaknem zadnji kotac kad je skoro do kraja, a ako kratim lanac..guma mi struze u lonac...jebem ti taj arrow i tko ga napravi

Trebao bi imati "flanđu" ili dvije koje dolaze s auspuhom, tako da možeš efektivno produljiti rezonantu i pomaknuti cijeli sistem malo prema naprijed.
Na 125ici auspuh dolazi s jednom kraćom i jednom dužom, ako nemaš, daj tokaru da napravi produžetak, ili pomakni centralni i zadnji nosač cijevi prema van.

Moram nadodat da nagađam većinski, primjenivši iskustva s 125icom, ali talijani su poznati po c/p rješenjima, tako da.  :mrgreen:
 
Angie said:
Trebao bi imati "flanđu" ili dvije koje dolaze s auspuhom, tako da možeš efektivno produljiti rezonantu i pomaknuti cijeli sistem malo prema naprijed.
Na 125ici auspuh dolazi s jednom kraćom i jednom dužom, ako nemaš, daj tokaru da napravi produžetak, ili pomakni centralni i zadnji nosač cijevi prema van.

Moram nadodat da nagađam većinski, primjenivši iskustva s 125icom, ali talijani su poznati po c/p rješenjima, tako da.  :mrgreen:

Nosace nemam kuda pomaknuti jer su zavareni na lonce...ali ok, nije problem otpiliti i zavariti opet. Tu je malo kompliciranije nego na 125 jer idu jedan preko drugoga ali vidjet cu jel se dade to sta pomaknuti naprijed ako skratim prirubnice
 
pomakni ih u stranu tj nakrivi u stranu, samo ubaci cilindric neki mali na oba nosaca i samo nakrivisna stranu, neznam samo dal ce arrow to "izdrzati" tj napred neznam kako je montirano pa da ne puse pored spuha.