2 T MANIJA

mbalunovic said:
trebas se zapitati zasto one uopce ispadaju ??
inace su one konicne dosta, pa ako bazu malo poturpijas ti bude tesnje. nisam nikako ni za kakvo ljepilo.

endji, rs sto ima nije ni slicno ovome (ako pricamo o tvornickom a ne SP verziji)

No, pa jesam li ako što tvrdio?  :mrgreen:
Rekoh ti da je Adige serijska oprema na RS-u, nisam komentirao koji model.
 
mbalunovic said:
mucki provokator :)

Ma ne, krivo si me shvatio, kada sam rekao model, mislio sam na model usisnih lamelica, Adige je serijala na svim, i SP i non SP, samo što kavez naravano ne izgleda identično, ali na svima ti piše Rotax Adige.
 
evo da podijem s vama što sam danas imao prilike čuti od vrhunskog majstora za rotaxe (priprema ih za karting utrke) , početnu razradu tremogrupe bi trebalo radit s mineralnim uljem (običan dvotaktol)  koje nema takvo podazivanje kao ful sintetika i to na 5 minutnim intervalima sa hladnom mašinom i da ne radi tolko dugo da se ugrije , onda sačekati da se potpuno ohladi pa opet upaliti i tako više puta, tim postupkom će se karike , klip i cilindar pohabat kolko im treba da se prilagode jedno drogome, sa uljem koje izvsno podmazuje se neće razradit kako treba
 
golum said:
evo da podijem s vama što sam danas imao prilike čuti od vrhunskog majstora za rotaxe (priprema ih za karting utrke) , početnu razradu tremogrupe bi trebalo radit s mineralnim uljem (običan dvotaktol)  koje nema takvo podazivanje kao ful sintetika i to na 5 minutnim intervalima sa hladnom mašinom i da ne radi tolko dugo da se ugrije , onda sačekati da se potpuno ohladi pa opet upaliti i tako više puta, tim postupkom će se karike , klip i cilindar pohabat kolko im treba da se prilagode jedno drogome, sa uljem koje izvsno podmazuje se neće razradit kako treba

Da, sve stoji za razradu, al kak da ja to napravim na RS250, kad je uljna tak reci odzracena za par minuta s ful otvorenom pumpom?  :misli:
Jedino komplet sve dobro namocit s dvotaktolom kod sastavljanja masine,u uljni tank roknut 710, odzracit dolje na pumpi da krene teci, onda bacit par litara benge s dvotaktom u tank i kresnut? Drzat cijelo vrijeme na malo jacem leru...3-4 puta na hladno i to je to, razrada i odzracivanje, sta kazes :misli:
Navodno su uljna crijeva s ful otvorenom uljnom odzracena za 1-3minute, ovisno o rpm...  :misli:
 
to ga nisam pital kak odraditi stvar s uljnom pumpom, pitam kad ga vidim, a striktno mi je rekao da ne pustim mašinu da se zagrije, da ugasim prije nek se zagrije i čekam da se skroz ohladi pa ponovim priču,
- ima rezona u tome jer na hladno je trenje znatno veće nego kad se zgrije pa se dogode temperaturne dilatacije materijala , iz istog razloga razrađeni motor treba zagrijati prije tjeranja u okretaje da se spriječi trošenje , dakle suprotno od razrade
-a ova njegova teorija je potpuno drukčija nego teorija razrade s punim opterećenjem odmah , jebem ga čovjek priprema i mehaničar je za više klinaca koji voze kartinge po Italiji i kojekuda, valjda ne priča bezveze, a tomosaovu 50-tku s gus cilindrom  (što je izuzetno teško radi nikakvog hlađenja) je nasvirao na 17000 okretaja za naše trke , linkao sam u temi kako se vrti stroj, roto disk, baterijsko motoplat, dellorto 26...i sve živo treba preradit jer se sve raspada u mašini
 
A kakvi su kartinzi tj cilindri? Gus ili nikasil?? I kakav je cilindar prije razrade. Jel honuje ili koristi samo nove karike/klip?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
nikasil, kakav gus, honani nikasil, i klip s jednom karikom kovani i presvučen teflonom ,skupe komponente , pokazao mi je klip za rotax koji ima ravno čelo i ima oznaku u tisućama , ne stotama, dakle na tri decimale
 
Nista od toga nije neznam ni ja sta. Ni teflon a ni mjera klipa u tisucicama..
No dobro. Svako razradjuje kako si misli.

Usput. Samo da znas trenje raste kako raste temperatura izmedju metala. Ako te zanima pogledaj na youtube friction welding, i friction steer welding.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
golum said:
to ga nisam pital kak odraditi stvar s uljnom pumpom, pitam kad ga vidim, a striktno mi je rekao da ne pustim mašinu da se zagrije, da ugasim prije nek se zagrije i čekam da se skroz ohladi pa ponovim priču,
- ima rezona u tome jer na hladno je trenje znatno veće nego kad se zgrije pa se dogode temperaturne dilatacije materijala , iz istog razloga razrađeni motor treba zagrijati prije tjeranja u okretaje da se spriječi trošenje , dakle suprotno od razrade
-a ova njegova teorija je potpuno drukčija nego teorija razrade s punim opterećenjem odmah , jebem ga čovjek priprema i mehaničar je za više klinaca koji voze kartinge po Italiji i kojekuda, valjda ne priča bezveze, a tomosaovu 50-tku s gus cilindrom  (što je izuzetno teško radi nikakvog hlađenja) je nasvirao na 17000 okretaja za naše trke , linkao sam u temi kako se vrti stroj, roto disk, baterijsko motoplat, dellorto 26...i sve živo treba preradit jer se sve raspada u mašini

Dobra je teorija, ima smisla...al ja uvijek volim da tak nesto preporuci netko s referencom, pa da i ja navalim, neg da izmisljam toplu vodu a nisam siguran :mrgreen:  (y)
Sta to znaci "prije neg se zagrije"... kolko je to cirka °C? RSka ima srecom digitalca, pa je sve punolakse pratit  :0648:
I kolko puta to odradit s nikasilom, 3-4 paljenja? Ajde, bar te dve stvari ga pitaj  :0648:  (y)

Nego, ima na rgv.co.uk forumu, neki dottore sta ih sprema, kaze da je dosta sam ih jako dobro nauljiti pre montaze, pumpu do kraja odvrnut (naravno prethodno treba odzraciti dole na vidi), i kresnuti i drzati malo veci ler, i za minutu je rijeseno, i razrada i uljna odzracena... Kao da nema potrebe za premix...ALI, ja mislim da je uvijek bolje nategnut gumicu ak nisi siguran, da ne bude poslije kuku i lele  :LOL: :LOL:
Ja cu sve namazat dvotaktolom i roknut cu ga i u bengu, par litara, za svaki slucaj  (y)
 
cagiva mito evolution , valjda sam u dobroj temi , imam priliku za relativno male novce dobit taj motor , solidno stanje , po oglasnicima vidim da su dosta skupe ali ovu mogu dobiti za oko 5000 kuna i to na rate sa hrpu djelova ,  :misli: pa sad nemam pojma , kaj vi mislite o tom čudu tehnike talijanske produkcije
 
Da bezis od njega jer dijelova nema skoro pa nista. Pricam iz osobnog iskustva.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
mbalunovic said:
Da bezis od njega jer dijelova nema skoro pa nista. Pricam iz osobnog iskustva.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
hvalana savjetima , nije da baš niš neznamo o tim 2t ali ko i svaki motor , zanima nas ak se taj motor čuva i vozi normalno kolko je to onda solidan motor , velim uz njega dobijemo hrpu djelova , kaj nema djelova ni na ebayu  :misli: šta im odlazi , itd , osim što se mora mijenjat klip i cilindar na 12.ooo km ili na 6.000 km , ali dali to ovisi o stilu vožnje ili se to mijenja pod obavezno bez obzira kako se vozi, usporedba i za hondu cbr 954 govore da se sva raspada ali opet taj model kod normalnih vozača funkcionira besprijekorno tak da ne carujemo stereotipima nego nas zanimaju iskustva ljudi koji su imali dotični model i koji su pazili na njega a ne da su mu vadili mast očekujuči da ide kao zxr-6 . fala unaprijed , molim svoje obožavatelje da ak neznaju da se ne uključuju u temu jer je tema dosta ozbiljna tj, pregovaram o kupnji
 
Kao sto rekao, ja imam taj motor, i svaki deo ces i dugo traziti i skupo platiti. Svaki.... jako tesko doc po normalnoj cijeni itd. Da ne spominjemo obican pad s motora. Za bocne plastike traze po 100€ far 150 - 200 itd.. ebay i svi forumi itd....
Motor lepo ide i sve al ga jako malo ima. Dok za rs125 imas delova na svakom kutu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
lucarr said:
a da das link od oglasa od tog motora ? pa ti ljudi mogu nesto vise rec ako mozda znaju motor
pa nema ga na oglasu , zanimaju me karakterstike i ostalo bitne stvari, potrošnja , održavanje itd
 
mbalunovic said:
Kao sto rekao, ja imam taj motor, i svaki deo ces i dugo traziti i skupo platiti. Svaki.... jako tesko doc po normalnoj cijeni itd. Da ne spominjemo obican pad s motora. Za bocne plastike traze po 100€ far 150 - 200 itd.. ebay i svi forumi itd....
Motor lepo ide i sve al ga jako malo ima. Dok za rs125 imas delova na svakom kutu...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
to mi je bitno , da je motor solidan i da uz normalnu vožnju bude trajao , e sad o padanju ne razmišljam , malo ih ima zato nam je i interesantan , rs-a ima dosta pa kao takav nije nam zanimljiv , na ovaj motor smo slučajno naletili , od poznanika je , velim dobijemo uz njega još jednu cjelu mašinu i hrpu djelova , e sad cijena od 5000 kuna je tak tak , dok se sve uredi ,mislim servis i tak par sitnica  :misli: a pošto ga ti imaš sigurno znaš i majstora za servis i ostale bitne stvari
 
5000 kn je malo novaca , neznam što možeš za te novce očekivat da ćeš dobit  :misli: , to je cijena nekog solidnog rabljenog skutera
 
nakon pročitanih postova tek se onda ne može dobit nikakav relevantan zaključak , neki to hvale dok drugi bjež od toga glavom bez obzira , problem je kaj neznam baš nikog ko bi pogledao taj motor sa  tehničke strane , estetiku znamo i sami pogledat pa bumo ovaj puta dobro razmislili . kolko smo shvatili dijelovi su jako skupi i ak motor nije kak treba na kraju to ispadne jako skupo i neisplativo