2 T MANIJA

boRRis929 said:
lamele nove karbonske, ne vuče nigdje zrak (nove prirubnice),odušak nije zaštopan,orginal airbox, dizne standard..nisam smanjio za arrow. Klipovi, karike i cilindri imaju sada oko 250 km, ventili otvaraju do kraja. Brtve orginal debljina, svjecčice nove iridium propisno zategnute. Gorivo vjerovatno dobro.. imam mješalicu i točim motul 710  :mrgreen:

Da li si provijerio sa benzinom da li lamele dobro brtve? (Btw. originalne usisne su ti najbolje za taj motor, nikakav boysen ili još gore karbonske). Koji ti je promjer klipa i koliko je manji od cilindra? Jesi siguran da ti nigdje zrak ne vuče, kod montaže airboxa, guma se zna savinuti a ne osjeti se kod dotezanja šelne. Jesi siguran da si svječicu dobro dotegnuo, zna se dogoditi da ti ključ zapne u glavi te ti pritom da lažan osječaj da je dotegnuta. Jesu li ventili dobro otvoreni, zaboravi na vanjske oznake, dok su auspusi dolje pogledaj fizički u cilindar u kojem su položaju. Često se dobi "lufta" tj. praznog hoda na svim komponentama mehanizma.
1. Vrati originalne lamele i provijeri nakon ugradnje da li dobro brtve i onda probaj motor.
 
Kaskader said:
Da li si provijerio sa benzinom da li lamele dobro brtve? (Btw. originalne usisne su ti najbolje za taj motor, nikakav boysen ili još gore karbonske). Koji ti je promjer klipa i koliko je manji od cilindra? Jesi siguran da ti nigdje zrak ne vuče, kod montaže airboxa, guma se zna savinuti a ne osjeti se kod dotezanja šelne. Jesi siguran da si svječicu dobro dotegnuo, zna se dogoditi da ti ključ zapne u glavi te ti pritom da lažan osječaj da je dotegnuta. Jesu li ventili dobro otvoreni, zaboravi na vanjske oznake, dok su auspusi dolje pogledaj fizički u cilindar u kojem su položaju. Često se dobi "lufta" tj. praznog hoda na svim komponentama mehanizma.
1. Vrati originalne lamele i provijeri nakon ugradnje da li dobro brtve i onda probaj motor.


ne vuče nigdje zrak...bas iz tog razloga su i stavljene nove prirubnice jer su stare bile prekrute. Svječice su sigurno dobro zategnute i ventili otvaraju do kraja. nisam isprobao lamele pomocu benzina ali znam da toliko sigurno ne brtve. ali nije problem u samim lamelama vec u onom njihovom nosaču..mislim da je on malo deformiran. orginalne mi ne valjaju,zbog toga sam ih i zamjenio.
 
neznam cije brtve tako da benzin ne procuri, a nije ni cilj da tako brtve, kad klip ide na dole, u jendom se momentu izjednaci tlak u usisu i u bloku i od tog momenta pa na dalje iz bloka ima tlak koji stisce lamelice na kuciste, bitno je da ima preklapanje a ne da je okrnjen neki coskic i onda tamo prolazi zrak.

sto se tice CF lamelica, njihova veca krutost bi trebala pogodovat visljim okretajima a da se gubi na niskim i srednjima. steta sto V-Force, ili adige ne napravi za rs250  :palacdolje:

Boro, nemoj se opterecivat ti ovima, vidis da su samo ljubomorni na tvoju zujalicu jer njihova stoji u nekoj supi i neznaju je slozit  :021:
 
Da su karbonske usisne lamelice tako dobre onda bi ih tvorniči ugrađivali. Taj materijal od kojeg su originalne napravljene se koristi na nekim gp motorima a test benzinom baš i niste najbolje razumjeli...

Ptich
 
pa daj nam ga objasni  (y)

sto se tice cf, nije ni los nije ni dobar, dosta motora ima to tvornicki, pogotovo 2T a jos vise oni koji su stalno u okretajima kao npr crosserice , cagiva mito itd itd  (y)
V-Force lamelice su izuzetno hvaljene, a adige usisne lamelici su jos bolje, (radjene za cagivu mito, i jos par motora i znatno dizu snagu jedino jedan adige usis kosta, ko 2 seta kucista i lamelica za rs250  :palacdolje: :palacdolje: i isto su CF )
 
Necu filozofirati previse jer nemam pojma o tome. Kuzim zasto karbonske kao ne bi trebale valjati..prekrute su i izgubi se snaga na manjim i srednjim okretajima. Osjetim tu razliku ali ne smeta mi to previse.
Kaskader, na sta si onda mislio za benzin? Mozda da li je vlazna kutija zraka? Prosli put kada sam skuzio da orginalne ne valjaju jedna strana airboxa gdje lamele nisu valjale bila je masna (jer sam tada sipao ulje u gorivo). To sada nisam gledao
 
Kaskader said:
Da su karbonske usisne lamelice tako dobre onda bi ih tvorniči ugrađivali. Taj materijal od kojeg su originalne napravljene se koristi na nekim gp motorima a test benzinom baš i niste najbolje razumjeli...

Ptich
kr ima tvornički karbonske lamele
V-force lamele su također karbonske i nebi prošle test s benzinom, jer u samom startu nisu gumirane ali zato u radu su osjetno bolje od svega što tržište nudi
 
adige je jedino bolji, al ga ima na jako malo motora.
slika istih :
297306DSC3828.jpg

429176150575897.jpg
 
2 stvar koja je jako bitna je oblik ovih limica koji su iznad lamelica, al to se treba isprobavat pa se dobije "idealni"
 
boRRis929 said:
Necu filozofirati previse jer nemam pojma o tome. Kuzim zasto karbonske kao ne bi trebale valjati..prekrute su i izgubi se snaga na manjim i srednjim okretajima. Osjetim tu razliku ali ne smeta mi to previse.
Kaskader, na sta si onda mislio za benzin? Mozda da li je vlazna kutija zraka? Prosli put kada sam skuzio da orginalne ne valjaju jedna strana airboxa gdje lamele nisu valjale bila je masna (jer sam tada sipao ulje u gorivo). To sada nisam gledao

Benzinom namočiš lamelicu i gledaš rub koji ostavlja u kontaktu sa kučištem. Taj rub mora biti pravilan i to ti je pokazatelj da li dobro lamelica sjeda. Airbox mora biti suh, ako je i bio masan, definitivno ti lamelice nisu držale i bacalo ti je nazad kroz frge u airbox.
 
mbalunovic said:
pa daj nam ga objasni  (y)

sto se tice cf, nije ni los nije ni dobar, dosta motora ima to tvornicki, pogotovo 2T a jos vise oni koji su stalno u okretajima kao npr crosserice , cagiva mito itd itd  (y)
V-Force lamelice su izuzetno hvaljene, a adige usisne lamelici su jos bolje, (radjene za cagivu mito, i jos par motora i znatno dizu snagu jedino jedan adige usis kosta, ko 2 seta kucista i lamelica za rs250  :palacdolje: :palacdolje: i isto su CF )

Nisi me shvatio. Mislio sam na Apriliu rs250. 
 
Čime najbolje zaljepit dizne ulja na cilindrima?  :misli:
Nisam imao pojma pa mislio roknut locktite 642, to je bas za cilindricne spojeve i za demontazu, al kosta kos suho zlato...mozda kakva alternativa  :misli:
 
:misli: ha  :misli:
mislis na CF lamelice pretpostavljam
 
a koje je tvoje pitanje bilo?  :mrgreen:

tj. sta mislis pod lijepljenjem dizni na cilindrima?  :misli:
 
tkubasa said:
a koje je tvoje pitanje bilo?  :mrgreen:

tj. sta mislis pod lijepljenjem dizni na cilindrima?  :misli:

Uljne dizne kod montaze bi bilo dobro "zalijepiti" da ne bi otpale od vibracija i slicno, da se ne desi dar mar veci neg boro kad je sajlu uljne zaboravio metnuti :mrgreen:  :LOL:
Pa pitam, koje jeftino "ljepilo" da sluzi svrsi i da se jednog dana opet moze skinuti?  (y)
Cak sam mislio roknuti obican locktite 243 (za vide) kad mi je pri ruci, nije bas za cilindricne spojeve al... :neznam:
Ovaj locktite 642 za cilindricne spojeve (a da s moze demontirati) hebemu kosta 100kn  :shock: prije cu ga namazat neostikom neg dat 100ćunki  :LOL: :LOL:
 
trebas se zapitati zasto one uopce ispadaju ??
inace su one konicne dosta, pa ako bazu malo poturpijas ti bude tesnje. nisam nikako ni za kakvo ljepilo.

endji, rs sto ima nije ni slicno ovome (ako pricamo o tvornickom a ne SP verziji)