2 T MANIJA

skine se glava i cilindar dolje i vidi se stanje termogrupe i radilice  :mrgreen: , ako vlasnik dozvoli takve rabote
-to MCX - što se lijepljenja tiče- koristim loctite 638 i 648,služi za ležejeve kad ima zračnosti, to su mala pakiranja i nije tolko skupo, drži provjereno ležajeve radilice sa slabim dosjedima,izdržalo i 12000 okretaja klanja i ni pisnulo nije ,  drži i pikse na glavama kad se ubace jer je otišao navoj, na glavi piksu drži ko zavareno , samo treba elemente dobro odmastiti acetonom, sačekati da se osuši aceton, nakapat loctite, ubacit i onda pustit na miru do drugog dana , rastavlja se uz pomoć fena za boju
 
Mcx, nemoj to ni slucajno stavit na rs250 jer ona mora radit a fizicki je onemoguceno onim klinovima i prstenima ! ! !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
ja sam općenito za lijepljene pisao , ne razumijem meritum stvari i zašto je njemu palo na pamet išta lijepiti
 
Ma nisi ti nista krivo napisao. Samo je na rsu dizajnirano da se mice u odredjenom smeru. ;) pa sam samo njemu napomenuo


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
crna71 said:
nakon pročitanih postova tek se onda ne može dobit nikakav relevantan zaključak , neki to hvale dok drugi bjež od toga glavom bez obzira , problem je kaj neznam baš nikog ko bi pogledao taj motor sa  tehničke strane , estetiku znamo i sami pogledat pa bumo ovaj puta dobro razmislili . kolko smo shvatili dijelovi su jako skupi i ak motor nije kak treba na kraju to ispadne jako skupo i neisplativo

Prvo sam mislio;opet neki klinac od 16g. koji ce tek skupiti pare, pa vec razmislja o "pili", al sad tek vidim da si cura  :0648:  :LOL: :LOL:  (y)
Evo, i ja cu reci: BJEZ CA od toga  :mrgreen: 
To su vec stari, izganjani drlozi, dijelova nigdje, sa tim cijenama za koje se nude su svi (budi bez brige) pred ili vec odavno spremni za generalnu, sklopljeni za prodaju, sfusareni ili nesto tome slicno... Plus, treba sve to i sloziti...  (y)
Ja ti mogu reci sto se mene tice, vezano za dijelove, trebao sam jos pred par godina slozit motor, al uvijek nesto fali, treba mijenjati, pa naknadno skuzis da ovo-ono nije bas ok, pa ajde trazi opet po netu novo i rabljeno, i sl.
Za moga nisu dijelovi problem, problem je sta svaki kus moras nabavljati u inozemstvu, narucis siće u vrijednosti 50EUR, a postarinu platis 60EUR ili za ove vece stvari, juri u IT, pa trazi nekog da ti preuzme gore, pa ovo ono... Pa posaljkem sve u pakrac, pa nemam vremena, pa nesto iskrsne...pa kad sve zbrojis se oduzi, ali ono bitno, vrijedi motor svake lipe  (y)
A za Mito, kao sta ti Balunovic kaze, nit ima dijelova nit su dobavljivi, + dodaj si i postarinu na svaku bedastocu koju narucis izvana...

crna71 said:
...kolko smo shvatili dijelovi su jako skupi i ak motor nije kak treba na kraju to ispadne jako skupo i neisplativo

...i poanta ti je da taj motor nije toga vrijedan...  :jesus: Ak vec hoces tako nesto, uzmi neku stariju Apriliu Chesterfield ili sl., uradi generalnu i gas  (y)
 
Ajde vi meni lijepo napisite o cemu vi pricate? :mrgreen:
@balunovic: o kojim prstenovima i klinovima pricas i sta se to mice?  :misli:
Ja sam bio pitao za one dizne...Necu ih ne lijepit, bez brige... :mrgreen: Nisam jos nis roknuo, nikak uhvatit vremena...  :(
btw. thanks golum na iscrpnom odgovoru (y)
 
Ja sam samo video da spominje ljepljenje dosjeda i tebe da spominje. :)

Za taj dosjed sam ti rekao kako da rjesis. On ti je konus u sustini. Ako znaci malo poturpikas vanjski dio moce dublje uc tj do uzeg dijela. ;) ljepljenje nije pametno jer kad ga budes morao vaditi ces se nahebat...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
mbalunovic said:
Ja sam samo video da spominje ljepljenje dosjeda i tebe da spominje. :)

Za taj dosjed sam ti rekao kako da rjesis. On ti je konus u sustini. Ako znaci malo poturpikas vanjski dio moce dublje uc tj do uzeg dijela. ;) ljepljenje nije pametno jer kad ga budes morao vaditi ces se nahebat...

:LOL: :LOL: :LOL:
Nisam kompa "nove" cilindre vec pol godine izvadio iz paketa, tak da nemam pojma... Vidjet cu kak to bude stajalo, ak se bude luftalo roknut cu koju mikrokapljicu loktajta, ak ne, malj i udri  :mrgreen:
 
on je pitao za dizne klimave , onda ja krenuo sa pričom o iskustvu s loctiteom pa se desio nesporazum  :LOL: , inače sam u početku bio jako skeptičan prema tom loctiteu za ležajeve, pa kako to može nadomjestit nedostatak materijala u dosjedu, al lijepi ležajeve koji ne samo da se mogu vrtjet u dosjedu već na ruku osjetiš da se klimaju i klapaju i taj vrag drži
-nego, trebao bih na apriliji provjerit jel je termostat dobar, na kolko stupnjeva on otvara? htio sam probat kako smo nekad na opelu isprobavali kad je zakuhavao (u lončiću na peći)  :mrgreen: glavu  s termostatom uronit u lončić s vodom i zagrijavat na plinu , pa u hladnu vodu, pa opet u vruću da vidim jel će radit
 
Pa tako isprobaj i to je dosta. Miskim da oko 50 do 60 pocinje polako otvarat

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
kakve su klipnjače long made in japan? naišao sam na jednu za apriliu 125  :mrgreen: i asso werke klip u mašini koju sam kupio od člana enduro , klipnjača nema lufta baš ništa , klip je samo tri-četiri  stote u minusu u odnosu na nazivnu mjeru

 
Ja ih imam i super je. Inace svuda hvaljene ko ih ima. Tesko ih je naci malo. Inace ling radi za prox, te mnoge druge "proizvodjace"

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
odlično  (y)
klip je ovakav, samo je mjera 54,75 i sad neznam di karike naći, 1 mm su karike, klip nije potrošen, al karike su banana
 
Golum, tvornicka ugradnja. Ja sam zadovoljan s istim na poliniju

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
-to je kovani ili lijevani klip?
-pitanje za lamele, imam usisnike s 0,47, 0,52 i 0,62 debljinama lamela, karbonske i obične, sve su ispravne, koje staviti?

http://www.cr1.it/ricambi.html

evo za mene jako koristan link , nakon sto godina traženja, našao sam kataloge koji se mogu skinuti, ono za mene bitno je da ima kataloga za starije motore pa sam našao tako za rotax 127 s tuarega raly 1986. (okrugli rave ventil) , af1 1987. i tuareg 1987,(rave 2 ventil) , iz kataloga se vidi kako se može sastaviti mjenjač i cijela mašina i niz korisnih informacija, modeli s kurblom i ajnlaserom, također su katalozi za većinu aprilia, uključujući i rs 250
 
0.47 cf. Nemoj deblje

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
@golum: svaki link za nabavu dijelova vrijedi vise neg samo dijelovi, i to tu u susjedstvu, tak da samo napijed  :mrgreen: (y)
 
Pozdrav svima  (y) Vidim da ovdje ima puno ljubitalja cvaja poput mene pa da krenem. Imam Gileru NGR 250 1986 g. cvajo i na vrhu cilindra mi se počeo ljuštit nikasil. E sad moje glavno pitanje je dali netko zna gdje bi to bilo najbolje odnjet na raparaturu ?  :huh:
 
Gilera NGR 250 said:
Pozdrav svima  (y) Vidim da ovdje ima puno ljubitalja cvaja poput mene pa da krenem. Imam Gileru NGR 250 1986 g. cvajo i na vrhu cilindra mi se počeo ljuštit nikasil. E sad moje glavno pitanje je dali netko zna gdje bi to bilo najbolje odnjet na raparaturu ?  :huh:
jednom davno sam se vozio na ngr 250, roto disk, nekakva klapna na ispušnoj grani, poluegzotika, malo pretežak...