2009 Beverly Tourer 400 ie - analiza troskova

zaboravih, za gume dakle Michelin City Grip prednja i zadnja 1.100 kn
montaža 50 kn po kolu
filter zraka 79 kn
ulje i filter ulja 250 kn
sve to na 20 500 km
 
mrmara said:
Molim za savjet, a dio pitanja je vezan i uz troskove. Vozim Bev 250 star 10 mjeseci.
Kupio bih novi skuter, i tu nastaje dilema Bev 400 ili 500?  Sa ovim modelom sam prezadovoljan, pouzdan, siguran,
relativno malo trosi oko 3,5 lit.  ali malo preslab. Za ovi 10 mjeseci sam presao 6000 km grad, otvoreno, cesto sa zenom.
Evo jos jednom molim za savjet. Dali se isplati dati 7000 kuna vise za Bev 500? Hvala!
Definitivno se ne isplati !!!
Beverly 400ie je daleko bolje rjesenje i 500 ne vrijedi nimalo vise u mojim ocima.
 
BaDly said:
Ja sam baš nedavno bio u istoj dilemi kao i ti....u 4. mj. ove godine sam kupio bev 250....i ubrzo mi je postao preslab....san mi je bio kupiti nešto japansko...no nisam previše gledao takve skutere jer sam mislio da su u cjenovnom rangu koji si ne mogu priuštiti....pa sam i dalje gledao cijelu talijansku gamu...posebno me zanimala 400 mashina zbog toga što nije puno slabija od 500...a nema problema sa mješanjem benge i ulja kao master 460.....naravno ja sam želio zamjenu "ključ za ključ" za bev 250 (2008.g.)...master 493 nisam gledao jer su previše novi i ne bi mogao zamijeniti za svog beva bez nadoplate....

Na kraju sam naletio na Hondu SW600.....i sve se nekako posložilo....dobio sam vrlo jak skuter koji mi služi za putovanja u dvoje....sa mašinom nema nikakvih poznatih problema....dobio sam nešto japansko (što sam prvobitno i želio)...a moram priznati da me potrošnja iznenadila....napravio sam već dva punjenja na putovanju...dakle otvorena cesta (dvoje na motoru i barem 50 kg prtljage) i potrošnja je 4.8l  :D :D :D

Steta sto nisi sa 250 presao prvo na 400 pa onda ns SW600 bas bi mi dobro doslo tvoje misljenje. Odusevio me tvoj podatak da si potrosio 4,8l /100km sa SW600 i krcat do daske :) Bio sam u 3 tjedna krstarenja po moru s curkom i natovaren i trosio 4l prosjecno a nisam ga stedio. Na putu sam ga navijao do max 150km/h :)
Kako si ti vozio da si samo 4,8 l potrosio, mora da si laganini isao ?
 
spartacus said:
Steta sto nisi sa 250 presao prvo na 400 pa onda ns SW600 bas bi mi dobro doslo tvoje misljenje.

Hehehe...meni nije žao !  :jesus:

spartacus said:
Odusevio me tvoj podatak da si potrosio 4,8l /100km sa SW600 i krcat do daske :) Bio sam u 3 tjedna krstarenja po moru s curkom i natovaren i trosio 4l prosjecno a nisam ga stedio. Na putu sam ga navijao do max 150km/h :)
Kako si ti vozio da si samo 4,8 l potrosio, mora da si laganini isao ?

Mislim da sam sad još i spustio minimalnu potrošnju na 4.7x litara...ne znam točno jer nisam doma, a doma mi je xls tablica sa potrošnjom.....i sva ta najniža potrošnja je uvijek ostvarena naravno na otvorenoj cesti i UVIJEK u dvoje sa gro stvari. Uskoro ću ići na jedno putovanje od cca 500 km solo...pa vjerujem da će se još spustiti....

A što se vožnje tiče....to stvarno nije neko gaženje nego normalna turistička vožnja....90-110 km/h....naravno na pretjecanjima ga ne štedim i tu nerijetko prelazim i preko 150....ali to je naravno na tren..
Stvarno nikad kad sam sa curom ne tražim granice skuta, a osobno sebe ne smatram nekim vrhunskim vozačem da bi grebao nogarima u svakom zavoju. Kupio sam skut za uživanje i uživam !  :mrgreen:
 
Slazem se s tobom. Niti ja ne divljam po cesti, ali volim potegnuti gdje nije zahtjevna cesta, kao npr prije Gracaca kad idem za more, pa potegnem do daske, ali zavoje respektiram i nikada tu ne brzam. Na kraju mi prosjek bude oko 80-90 km/h. Ali kod preticanja bi volio imati moc da nestanem a ne da to traje. Ocito to ne moze niti jedan skuter osim mozda GP800  jer svima ipak nedostaje snage za to.
 
spartacus said:
Slazem se s tobom. Niti ja ne divljam po cesti, ali volim potegnuti gdje nije zahtjevna cesta, kao npr prije Gracaca kad idem za more, pa potegnem do daske, ali zavoje respektiram i nikada tu ne brzam. Na kraju mi prosjek bude oko 80-90 km/h. Ali kod preticanja bi volio imati moc da nestanem a ne da to traje. Ocito to ne moze niti jedan skuter osim mozda GP800  jer svima ipak nedostaje snage za to.

za to postoje motori !  (y) (y)
 
Malo da dignem temu iz mrtvih :))

Dakle gledam bev 250 i vidio sam na njuskalu da bev 400 isto godiste nije uopce puno skuplji, tako da mi je sada postao i donekle interesantan bev 400.

ALI, naravno da financije igraju ulogu pa se moram zbrojiti da vidim kaj da uzmem.

Za početak je tu razliku u osiguranju, što u mom slučaju pošto imam 50% iznosi cca 350kn, sasvim prihvatljivo.

ono što me zanima je koju dimenziju guma ima bev 250 a koju 400?  Naime prije horneta sam imao nexus 500 SP i za njega me set guma s zamjenom koštao cca 1700kn, dok je npr za bev 250 oko 800kn.  Kak stoji bev 400?

Što je s ostalima stvarima, potrošnjom, remenom (npr opet za nexus 500 je remen 600kn a za 250/300 je bio oko 300kn), reglerom ( nexus 500 soma kn a 250 300-400kn)?

Tj da rezimiram, koliko je bev 400 po održavanju blizu nexusa 500 ili koliko je daleko od 250?

Hvala
 
Gume su 150/70/14 i 110/70/16, set je negdje oko 800 kuna.
Remen je oko 600-650 i mjenja se svakih 12000 km, regler je oko 1000 i mjenja se kad ode jelte. Znači održavanje je tu negdjem malo skuplje kad mjenjaš remen, ostalo je isto...,meni je potrošnja prosječna 4,5 (max. 4.9, a min 3.9), al ja se 90% vozim u gradu tako da...
Uzmi si 400-tku da kasnije ne bi falilo snage u dvoje  :D
 
Ma snage uvijek fali, pogotovo sada jer prelazim s horneta s 100 ks a prije tog sam imao nexusa s 40ks...
budem razmislio još
 
Nije neka velika razlika u odrzavanju izmedju ta dva modela,ja sam imao masinu 200 ccm beverly i veliki servis svako 12 tkm je bio nekih 1100 kn dok je za 400 1300 kn s tim da ti treba 1l ulja vise tako da je to tu negdje.gume set za oba nekih cca 1000 kn.potrosnja 200 vs 400 skoro ista,250ie vjetovatno nesto manje.razlika u snazi 250 vs 400 je ogromna a cijenom s tu negdje tako da je po meni 400 puno bolja kupnja...
Što se tiče reglera on je isti za 250,300,400 i 500 i kosta cca 1000 kn i mijenja se kad rikne naravno...
 
znam da je 400tku spartacus izvozao milijardu kilometara i da je bio zadovoljan ,javi se njemu za detaljniju analizu  (y)
 
400 je ukupno gledajući,...punooo isplativiji  (y)
neznam o čemu imaš razmišljat,...ako su cijene takve
a sve u detalje što te zanima može na pp
 
koma1 said:
400 je ukupno gledajući,...punooo isplativiji  (y)
neznam o čemu imaš razmišljat,...ako su cijene takve
a sve u detalje što te zanima može na pp
istina,
osim reg. i osig. al po meni opet nebitan toliko, par stotica više godišnje i to je to  :wink:
 
Hvala ti... Hm, sad sam malo zbunjen, lik od kojeg sam kupio motor, kaze da je bio u auto kresi i da su mu dali kao malo lakse, da ide bolje sa njima, a na racunu pise 18.6g :/  Moral budem otvoriti da vidim kaj je u nutra, dal mi je i original koje su bile na njemu..

Kak mi je najlakse odsrafit onaj sraf od kvacila, da skinem deklo, nemam kompresor, jel mogu nekaj gurnut u felgu pa tak blokirat ili ?
 
Bez kompresora ništa...nemoj kupovati original rolice nego u Ilici kod Pivovare kupi Dr.Pulley klizače...traju skoro vječno i super upgrade za malo novaca..manje vibracije, ljepše kreće, veća krajnja brzina na manje okretaja...