2009 Beverly Tourer 400 ie - analiza troskova

Kal

Member
Dajem svoju analizu troskova za prvih 3.000 km sa Bev 400ie. Nadam se da ce biti od koristi nekome....

Ima vec jedna temao ovom modelu, ali pod naslovom "Piaggio Beverly Cruiser 250", koja se u medjuvremenu pretvorila u raspravu o Toureru 400, pa sam ipak otvorio novu temu, radi lakseg pretrazivanja. Ako admin misli da to nije OK, neka ovo prebaci tamo  :neznam:.
 
dobro je ovo napravljeno (y) sad samo tako nastavi u ovoj temi svakih 3000km,samo dodaj troskove servisa,sta je mijenjano i koliko novca...
 
uf nemoj da ja stavim troškove, da ti se želudac okrene
ne vodim tako precizno sve ali ugrubo me dođe oko 4500-5000kn godišnje + benz, ali ajde da ti ne zaserem temu koja bi bila još bolja kad bi se javilo više vlasnika sa svojim zapažanjima
 
biker4life said:
Jako dobro napravljeno, sve pohvale. (y)
Slicno vodim za svoja prometala, samo malo manje ukraseno (pure black & white).
Dobro ce doci drugima, ali i tebi nakon 15-20 t km i par godina da znas sta je i kada rađeno.
(y)

Hvala, hvala, nastavit cu i saljem novu analizu, cim istekne sljedeci interval....
 
Molim za savjet, a dio pitanja je vezan i uz troskove. Vozim Bev 250 star 10 mjeseci.
Kupio bih novi skuter, i tu nastaje dilema Bev 400 ili 500?  Sa ovim modelom sam prezadovoljan, pouzdan, siguran,
relativno malo trosi oko 3,5 lit.  ali malo preslab. Za ovi 10 mjeseci sam presao 6000 km grad, otvoreno, cesto sa zenom.
Evo jos jednom molim za savjet. Dali se isplati dati 7000 kuna vise za Bev 500? Hvala!
 
mrmara said:
Molim za savjet, a dio pitanja je vezan i uz troskove. Vozim Bev 250 star 10 mjeseci.
Kupio bih novi skuter, i tu nastaje dilema Bev 400 ili 500?  Sa ovim modelom sam prezadovoljan, pouzdan, siguran,
relativno malo trosi oko 3,5 lit.  ali malo preslab. Za ovi 10 mjeseci sam presao 6000 km grad, otvoreno, cesto sa zenom.
Evo jos jednom molim za savjet. Dali se isplati dati 7000 kuna vise za Bev 500? Hvala!


Dajem ti svoju analizu. Ja sam isto "krenuo" od modela 250.

250 u odnosu na 300,400,500:

- 300 je otpala zbog nikakvog porasta snage, malog porasta momenta i znacajnog porasta troskova osiguranja, ali je novi model i bit ce opcija kada se promjene osnove za porez i osiguranje (lom je na 250ccm), za sada je OUT
- 400 ima znacajan porast snage i momenta, dupli disk naprijed (y), ali i skok cijene osiguranja 80%  :palacdolje:
- 500 ima sve isto isto kao 400, pa sam onda usporedio ta dva modela

500 u odnosu na 400:

- daje malo vise snage i momenta, osiguranje je isto, ali je razlika u cijeni znacajna

...konacno, odlucio sam se za 400.
 
Kal said:
Dajem ti svoju analizu. Ja sam isto "krenuo" od modela 250.

250 u odnosu na 300,400,500:

- 300 je otpala zbog nikakvog porasta snage, malog porasta momenta i znacajnog porasta troskova osiguranja, ali je novi model i bit ce opcija kada se promjene osnove za porez i osiguranje (lom je na 250ccm), za sada je OUT
- 400 ima znacajan porast snage i momenta, dupli disk naprijed (y), ali i skok cijene osiguranja 80%  :palacdolje:
- 500 ima sve isto isto kao 400, pa sam onda usporedio ta dva modela

500 u odnosu na 400:

- daje malo vise snage i momenta, osiguranje je isto, ali je razlika u cijeni znacajna

...konacno, odlucio sam se za 400.

I u usporedbi 400 sa 500 si zaboravio napomenuti potrošnju, mislim da je ona cca. litru manja (možda je i nešto veća razlika) u 400 nego u 500, za malo primjetnu razliku u performansama, tako da je 400 po meni optimum svega  8)
 
Sprljo said:
I u usporedbi 400 sa 500 si zaboravio napomenuti potrošnju, mislim da je ona cca. litru manja (možda je i nešto veća razlika) u 400 nego u 500, za malo primjetnu razliku u performansama, tako da je 400 po meni optimum svega  8)

Standardizirane podatke o potrosnji motora (kao kod auta) neces nigdje naci (bar ih ja nisam nasao), ja sam objavio svoje, volio bih da netko objavi za 500, pa da vidimo  8).

S podacima, rekla-kazala, nisam se htio baviti  :neznam:
 
mala razlika je između 400 i 500 pri normalnoj vožnji ja bi rekao oko pola litre, meni nexi troši oko 4.8-5 prosječno pa eto za usporedbu s time da je moj 460 a moguće da novi 493 troši i manje
 
Evo laganih dvije godine na Bev 500 Cruiseru (493) i potrošnja je oko 5,5 litara.
Kazu da tko tvrdi da mu ne treba Viagra, ustvari samo govori da ju nikada nije probao, slicno je i sa skuterima od 500 cm. Probaj voziti recimo mjesec dana 500 pa se vrati na 400 ili 250 . . .
Isto kao sto je vjerovatno i Bev 500 u odnosu na GP 800 ili Burgmana. Brze, jace je gotovo uvijek i bolje. Zapravo nije li to jos neka pradavana latinska izreka  :misli: . . . :LOL:
 
MXC said:
Evo laganih dvije godine na Bev 500 Cruiseru (493) i potrošnja je oko 5,5 litara.
Kazu da tko tvrdi da mu ne treba Viagra, ustvari samo govori da ju nikada nije probao, slicno je i sa skuterima od 500 cm. Probaj voziti recimo mjesec dana 500 pa se vrati na 400 ili 250 . . .

Slazem se s tobom, da je bolji od 400-ice. "There's No Substitute for Cubic Inches" (na istoj koncepciji motora, naravno)

Dilema je samo u tome da li ta razlika u performansama vrijedi toliko kuna i to je sve.
 
yes there is, its called a TURBOcharger :mrgreen:
 
Hvala puno na savjetima. Mislim da cu se odluciti za 400-ticu. Moram jos sacekati dvanaesti mjesec i popuste.
 
mrmara said:
Hvala puno na savjetima. Mislim da cu se odluciti za 400-ticu. Moram jos sacekati dvanaesti mjesec i popuste.

Ja sam baš nedavno bio u istoj dilemi kao i ti....u 4. mj. ove godine sam kupio bev 250....i ubrzo mi je postao preslab....san mi je bio kupiti nešto japansko...no nisam previše gledao takve skutere jer sam mislio da su u cjenovnom rangu koji si ne mogu priuštiti....pa sam i dalje gledao cijelu talijansku gamu...posebno me zanimala 400 mashina zbog toga što nije puno slabija od 500...a nema problema sa mješanjem benge i ulja kao master 460.....naravno ja sam želio zamjenu "ključ za ključ" za bev 250 (2008.g.)...master 493 nisam gledao jer su previše novi i ne bi mogao zamijeniti za svog beva bez nadoplate....

Na kraju sam naletio na Hondu SW600.....i sve se nekako posložilo....dobio sam vrlo jak skuter koji mi služi za putovanja u dvoje....sa mašinom nema nikakvih poznatih problema....dobio sam nešto japansko (što sam prvobitno i želio)...a moram priznati da me potrošnja iznenadila....napravio sam već dva punjenja na putovanju...dakle otvorena cesta (dvoje na motoru i barem 50 kg prtljage) i potrošnja je 4.8l  :D :D :D
 
Ma ja sam svijestan da cu morati nadoplatiti za zamjenu. Probati cu kod njih u salonu zamjenu staro za novo. Vidjeti cu koliko daju za moj bev.
Ako budu davali premalo onda cu ga ja probati prodati. A sto se tice kvalitete i pouzdanosti, meni je ovo prvi motor i s njim sam po tom pitanju prezadovoljan. Pali i gas do daske i to je to.
 
Moja preporuka - ako ti u ovlastenom servisu ponude nesto manju cijenu od ajmo je nazvati realne na trzistu rabljenih (a vrlo vjerovatno hoce), moj savjet je da prihvatis. Trziste rabljenih je danas u potpunom kolapsu i malo se toga proda. Ovako bis ubio dvije muhe jednim udarcem, a to bis pod veliko mozda platio 1-3 t kn. Jer pitanje dali bis da ga sam prodajes dobio ono sto pitas. Beverlyja ima puno na trzistu, a uz to ljudi radije (bar sam stekao takav dojam) kupuju vozila od ovlastenih "preprodavaca" jer ocito tada imaju nesto vise povjerenja u vozilo.

(y)