navigator77 said:Ovo je moja beba
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da. Timur je najavio najnapredniji 3-cyl agregat 950ccm snage 160-170ks s EUR5 normom.s2r said:Suska se o 3 cyl 930ccm agregatu. Vjerovatno ce, on nac mjesto u novoj tourismo veloce.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
E to je sad dvojba..navigator77 said:Da. Timur je najavio najnapredniji 3-cyl agregat 950ccm snage 160-170ks s EUR5 normom.
Po meni motori iznad 1.000ccm i više od 3 cyl nemaju neku budućnost. Izumrijet će kao V12, V10 i V8 motori u auto industriji. 3cyl mogu biti lakši, manje se griju a jednaku snagu mogu dati kao i 4cyl. Ducati, KTM, BMW...su svi jako teški, a ništa posebno jači od novih motora s 1.000ccm.
Sent from my iPhone using Tapatalk
navigator77 said:Po meni motori iznad 1.000ccm i više od 3 cyl nemaju neku budućnost. Izumrijet će kao V12, V10 i V8 motori u auto industriji.
navigator77 said:3cyl mogu biti lakši, manje se griju a jednaku snagu mogu dati kao i 4cyl. Ducati, KTM, BMW...su svi jako teški, a ništa posebno jači od novih motora s 1.000ccm.
gvo said:Nisam primjetio da su 3cilindraši nešto osobito lagani. Veloce je 192 suha, što je otprilike neki prosjek po težini...
navigator77 said:Ako ga usporediš sa Ducati Multi 950 ili novim BMW XR900, oba su 2 cyl i bar 10kg više s tom razlikom da XR ima i 5l manji spremnik goriva i oba su slabije serijske opreme. Tracer 900 je tu negdje (3cyl) u težini.
navigator77 said:Nije poanta u tih 10kg ali je pitanje koliki je daljni potencijal razvijati 1000ccm+ agregate ako bi s novim tehnologijama uskoro imali 170-200ks iz 900-1000c kao standard uz manju težinu i manji volumen (težina, smještaj, zagrijavanje...). Evo to je neki moj osobni feeling. Uvijek će biti modeli poput choppera ili nekakvih tržišnih niša poput velikih touring krstarica, ali mislim da je vrijeme XLADVa- wannabe sport turera sa 250kg pri kraju?
Ne znam što se tu ima dvojit :misli:s2r said:E to je sad dvojba..
Cekat brutale s 3cyl 950ccm ili poslat sve u k i narucit ovu RR.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk