dentist
New member
Prvo bi trebalo raščistiti priču oko puta kočenja. ABS ne skraćuje zaustavni put. ABS tome nije ni namijenjen niti je zato izmišljen. NAmjena ABS-a je da omogući skretanje (promjenu pravca) u "kritičnim" situacijama. Dakle, vozilo bez ABS-a će proklizati i udariti u prepreku, a ono s ABSom neće, jer neće doći do blokiranja kotača i moguće su korekcije putanje. Naravno, puno ovisi i o samom vozaču. Zgodan je primjer vožnja auta na debelom snijegu. Ako se nagazi kočnica, vozilo bez ABS-a će proklizati, ali će i tako kližući stati, dok vozilo s ABSom praktički uopće ne koči jer se sam ABS "bori" sa stalnim proklizavanjem zbog vrlo skliske podloge i zaustavni put će biti duži. Naravno, vozilo s ABSom može blago mijenjati smjer, dok ono bez ne može, ali to su sitnice.
Osobno, nikada nisam isprobao motor/skuter s ABSom pa ne znam kakav je osjećaj, ali ako je sličan kao kod automobila uz svu onu buku i trešnju, ne bih to volio iskusiti.
S druge strane, da je bilo mogućnosti doplate za ABS na mom GP 800, vjerujem da bih ga doplatio.
Osobno, nikada nisam isprobao motor/skuter s ABSom pa ne znam kakav je osjećaj, ali ako je sličan kao kod automobila uz svu onu buku i trešnju, ne bih to volio iskusiti.
S druge strane, da je bilo mogućnosti doplate za ABS na mom GP 800, vjerujem da bih ga doplatio.