massa.st
Well-known member
Rimtu said:Upravo tako... umjesto a si sretan što si se uspio zaustaviti i ne razbiti, sad još objašnjavaš da ABS ne valja.![]()
u tome i je cili problem sto se nisam uspio zaustaviti........ :misli: :misli:
Rimtu said:Upravo tako... umjesto a si sretan što si se uspio zaustaviti i ne razbiti, sad još objašnjavaš da ABS ne valja.![]()
dentist said:A vibracije i neugodni zvukovi? Znam da su se neki početnici znali uplašiti kad po prvi put osjete rad ABS-a (u autu)...
dentist said:2incre: to je jasno, ali me zanimalo ima li kakvih "lelujanja" s obzirom da si na dva kotača...
dentist said:2incre: to je jasno, ali me zanimalo ima li kakvih "lelujanja" s obzirom da si na dva kotača...
Zog said:A šta se ti javljaš, di je tebi ABS? :misli:
Moja isprika, proba si ABS nedavno na "kralju".![]()
![]()
DiAbLeRo said:Nikad nisam čuo da je itko imao nezgodu zbog imanja ABS-a.
Zbog nepostojanja istog, e, to je već druga priča...
massa.st said:i sta to znaci taj flim......uglavnom filmovi sa youtuba nisu opce pouzdani, stao je ko kreten na kocnicu i normalno da ce kolo proklizati............. :misli: :misli: :misli: :misli:
jedimaster said:ja te molim da to pojasniš...
live-for-ride said:hehe, nije tu pomješano sve i svašta. Laički rečeno...kotač ili klizi ili ne klizi (iz kojeg god sustava gledaš). Moment nečeš izmjeriti nego izračunati, silu kočenja možeš...uglavnom, nebitno. Sve ovisi o kvaliteti podloge (tj razlici ta dva koeficijenta trenja) i kvaliteti abs-a. Na idealnoj podlozi se niti abs neće aktivirati, na lošoj je bolje da se aktivira....no.....ne vidim smisao ovog. Bolje Vam je bez abs-a....što će vam to. Samo bacanje para.
Shepa said:Ima sam priliku vozit malog Stroma sa ABS-om po kiši (probna vožnja nakon dricavanja prednjeg kraja) i pošto mi je to bija prvi (za sad i jedini) put u životu na motoru s ABS-om, tija san vidit kako to funkcionira na motoru (a pošto još nije bija pripremljen za pituravanje, nije mi bilo previše frka ako i opletem).
U svakom slučaju, po full mokrom asfaltu dobre kvalitete (dritura Smokovik) san pri nekih xxxkm/h naglo stisnija prednju i zadnju DO KRAJA (znači nikakvo doziranje ni mozganje), motor se bez ikakvih zanošenja i proklizavanja zaustavija u nekih (po slobodnoj procjeni) 30-ak metara. Na štipi i pedali se osjeća visokofrekventno vibriranje, ali ništa strašno, samo znak da se ABS uključija i da odrađuje svoj posal.
Isto san ponovija kod Kauflanda (isto dobar asfalt), uz isti rezultat.
Onda san Velebitskom ulicom (asfalt gladak k'o staklo + ulegnuća različitih dubina i širina) otiša do Dubrovačke (asfalt izrazito varijabilne hrapavosti) pa prema Poljičkoj i na svakom semaforu navedenih ulica ponovija test, a onda sam vozeći Poljičkom (ubi Bože asfalt) gađa svaku zebru uz isti sistem kočenja.
Na kraju, motor san vratija u garažu netaknut, samo mokar od kiše.
Moj zaključak i mišljenje iz vlastitog iskustva: ABS vridi svake jebene kune i ako si buden moga priuštit motor koji ga ima, kupujen pod obavezno!
Vama kojima ABS ne triba, nemojte se zamarat time i kraj priče.
massa.st said:tada si bia ti na cesti i vise niti jedan motor...........![]()
![]()
ma ko vozi po kakvom vremenu???????
ako se i nadjem u takvoj situaciji onda laganini a necu zajunit ko idiot i onda po kocnicama............ :misli: :misli: :misli:
niko nema ABS, svima odjednom triba, ja ga nemam, ne triba mi i ne sicam se kada mi je koliko radi naglog kocenja proklizalo............. :misli: :misli: :misli: :misli:
kronik said:citajuci sve tvoje postove ocito je da si potpuno kontra abs-a ali isto tako se moram zapitati o tvom osobnom iskustvu u usporedbi i iskustvu u voznji opcenito. one voznjice po gradu ja i ne racunam. nisam primjetio da vozis neki jaci motor i na dulje rute. ja jesam vozio motore i sa i bez abs-a. imam i dovoljno kilometara iza sebe a i godina na motorima.
nemaš pojma...imaš dva tipa koeficijenta trenja. Jedan je statički, drugi je dinamički. Dinamički je manji od statičkog. Dokazano, izmjereno....neda mi se sad drkat po netu, ako ze zanima o čemu pričam, mislim da mi na wikipedii našao sve odgovore.pajo_patak said:je, pomišano je sve i svašta...tehnički rečeno a ne laički, koeficijent trenja je isti u oba slučaja, i to nema veze sa vrstom podloge, jer i podloga sa gumom ima svoj određeni koeficjent trenja, ali statičko i dinamičko opterećenje su 2 različite stvari, i mislim da bi ti tribalo bit logično da će zaustavni put kod statičkog opterećenja bit kraći.
a ja stvarno ne kužin šta ti meni oćeš dokazat i koji je smisal toga šta si ti reka?
Shepa said:Na kraju, motor san vratija u garažu netaknut, samo mokar od kiše.
Moj zaključak i mišljenje iz vlastitog iskustva: ABS vridi svake jebene kune i ako si buden moga priuštit motor koji ga ima, kupujen pod obavezno!
Vama kojima ABS ne triba, nemojte se zamarat time i kraj priče.