pajo_patak
New member
live-for-ride said:taj dio jako ovisi o kvaliteti abs-a a i o podlozi na kojoj su mjerena rađena. Statički koeficijent trenja je uvjek veći od dinamičkog.....što bi značilo da kotač koji klizi ima dulji zaustavni put od onog koji ne klizi....fakat me zanima tko će u situaciji gdje ABS dolazi do izražaja bolje odreagirati rukom i glavom od same elektronike. No, mi smo ionako poznati kao zemlja u kojoj Rossi ne dolazi do izražaja....tako da me ni ovo ne čudi.
Pozivate se na vozače utrka koji ne žele abs.....čizs, redovno voze u idealnim uvjetima na asfaltu koji sliči samo onom na drugoj stazi i iza sebe imaju odvoženih hrpetinu kilometara u situacijama "na nož" , nema baba koje izlaze u rikverc na stazu, nema idiota iz suprotnog smjera u njihovoh traci, nema blata i šljunka na cesti.....
ti sad ovde brkaš sve i svašta...taj prvi dio je točan koji si reka, ali nije priča o klizanju, nego o momentu trenja prije klizanja...to su 2 različite stvari...