ABS za i protiv

live-for-ride said:
taj dio jako ovisi o kvaliteti abs-a a i o podlozi na kojoj su mjerena rađena. Statički koeficijent trenja je uvjek veći od dinamičkog.....što bi značilo da kotač koji klizi ima dulji zaustavni put od onog koji ne klizi....fakat me zanima tko će u situaciji gdje ABS dolazi do izražaja bolje odreagirati rukom i glavom od same elektronike. No, mi smo ionako poznati kao zemlja u kojoj Rossi ne dolazi do izražaja....tako da me ni ovo ne čudi.

Pozivate se na vozače utrka koji ne žele abs.....čizs, redovno voze u idealnim uvjetima na asfaltu koji sliči samo onom na drugoj stazi i iza sebe imaju odvoženih hrpetinu kilometara u situacijama "na nož" , nema baba koje izlaze u rikverc na stazu, nema idiota iz suprotnog smjera u njihovoh traci, nema blata i šljunka na cesti.....

ti sad ovde brkaš sve i svašta...taj prvi dio je točan koji si reka, ali nije priča o klizanju, nego o momentu trenja prije klizanja...to su 2 različite stvari...
 
Da ga mogu naknadno staviti na horneta za neke razumne pare, napravio bi to bez razmišljanja.
 
Ja sve sta pricam, govorim o situacijama koje se svakodvenvo desavaju, npr. ima 10-tak dana prije nego je prika prodao tmaxa sa abs-om skoro sam ga razbio jer nisam uspio zakociti i stati pa sam u zadnji sekund kada je motor usporio skzor uspio sam ga zaobici, da je motor bio baz abs-a stao bi ispred auta bez proklizavanja kotaca jos novi aslaft, uf. Sve su to situacije koje su se 100 puta desile.
 
massa.st said:
Ja sve sta pricam, govorim o situacijama koje se svakodvenvo desavaju, npr. ima 10-tak dana prije nego je prika prodao tmaxa sa abs-om skoro sam ga razbio jer nisam uspio zakociti i stati pa sam u zadnji sekund kada je motor usporio skzor uspio sam ga zaobici, da je motor bio baz abs-a stao bi ispred auta bez proklizavanja kotaca jos novi aslaft, uf. Sve su to situacije koje su se 100 puta desile.

glupost  (y)
 
pajo_patak said:
ti sad ovde brkaš sve i svašta...taj prvi dio je točan koji si reka, ali nije priča o klizanju, nego o momentu trenja prije klizanja...to su 2 različite stvari...
hehe, nije tu pomješano sve i svašta. Laički rečeno...kotač ili klizi ili ne klizi (iz kojeg god sustava gledaš). Moment nečeš izmjeriti nego izračunati, silu kočenja možeš...uglavnom, nebitno. Sve ovisi o kvaliteti podloge (tj razlici ta dva koeficijenta trenja) i kvaliteti abs-a. Na idealnoj podlozi se niti abs neće aktivirati, na lošoj je bolje da se aktivira....no.....ne vidim smisao ovog. Bolje Vam je bez abs-a....što će vam to. Samo bacanje para.
 
massa.st said:
bitno da si ti pametan..... :misli: :misli: :misli:

pričas bedastoće totalne...kao prvo dali si svjestan da sa ABS-om imaš koliku toliku kontrolu upravljanja dok bez ABS-a nemaš nikakvu...drugo...zašto se po tebi ABS u toj situaciji uopće upalio?
 
massa.st said:
Ja sve sta pricam, govorim o situacijama koje se svakodvenvo desavaju, npr. ima 10-tak dana prije nego je prika prodao tmaxa sa abs-om skoro sam ga razbio jer nisam uspio zakociti i stati pa sam u zadnji sekund kada je motor usporio skzor uspio sam ga zaobici, da je motor bio baz abs-a stao bi ispred auta bez proklizavanja kotaca jos novi aslaft, uf. Sve su to situacije koje su se 100 puta desile.
ako se tebi aktivirao abs.....u trenutku kada se on aktivirao i dozvolio da se kotač okrene, tebi bi kotač proklizio i zaljepio bi se ko palačinka u taj auto ispred sebe.....problem je taj što bi ti i dalje pričao kako "bi bilo još gore da si imao abs".
 
live-for-ride said:
ako se tebi aktivirao abs.....u trenutku kada se on aktivirao i dozvolio da se kotač okrene, tebi bi kotač proklizio i zaljepio bi se ko palačinka u taj auto ispred sebe.....problem je taj što bi ti i dalje pričao kako "bi bilo još gore da si imao abs".

potpisujem  (y)
 
Ima nešto i u tome da je uspio zaobići auto ispred sebe. Kad prokližeš, nema zaobilaženja...

Btw. može li netko opisati kako izgleda (koji je osjećaj) kad se uključi ABS?

Inače, ne sjećam se kad mi je blokirao kotač iako imam poprilično iskustva. Doduše, vozio sam motor, a GP 800 jašem tek odnedavno...
 
jedimaster said:
pričas bedastoće totalne...kao prvo dali si svjestan da sa ABS-om imaš koliku toliku kontrolu upravljanja dok bez ABS-a nemaš nikakvu...drugo...zašto se po tebi ABS u toj situaciji uopće upalio?

zato sta nevalja nista, pa ne vozim motor 5 dana pa da ne znam o cemu pricam, rijetko kada mi proklize prednji kotac, i bia sam u miljun sitacija kada nisam imao abs i i nije proklizao kotac, dali ste vi ikada vozili motor sa abs-om pa tu sada pametujete.
 
dentist said:
Ima nešto i u tome da je uspio zaobići auto ispred sebe. Kad prokližeš, nema zaobilaženja...

Btw. može li netko opisati kako izgleda (koji je osjećaj) kad se uključi ABS?

Inače, ne sjećam se kad mi je blokirao kotač iako imam poprilično iskustva. Doduše, vozio sam motor, a GP 800 jašem tek odnedavno...

o tome se bas i radi, nemam mi ja abs pa ne pamtim kada mi je blokalo kola, a svaki dan xy sitacija.

Kada se upali abs, isto ti je kao i na autu, kako ti vraca papucu od kocnice, tako ti na motoru vraca stipe kocnica..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
massa.st said:
zato sta nevalja nista, pa ne vozim motor 5 dana pa da ne znam o cemu pricam, rijetko kada mi proklize prednji kotac, i bia sam u miljun sitacija kada nisam imao abs i i nije proklizao kotac, dali ste vi ikada vozili motor sa abs-om pa tu sada pametujete.

vozio sam XJ6 sa ABS-om i oduševio se  (y) a što se tiče motora  i vožnje ja za tebe neznam dali si uopće ikada vozio motor  :jesus: jedino...ali jedino gdje za ABS nema potrebe je makadam (za staze nema potrebe govoriti)...tamo on ne vrijedi za sve ostalo ZAKON!
 
massa.st said:
o tome se bas i radi, nemam mi ja abs pa ne pamtim kada mi je blokalo kola, a svaki dan xy sitacija.

Kada se upali abs, isto ti je kao i na autu, kako ti vraca papucu od kocnice, tako ti na motoru vraca stipe kocnica..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A vibracije i neugodni zvukovi? Znam da su se neki početnici znali uplašiti kad po prvi put osjete rad ABS-a (u autu)...
 
dentist said:
A vibracije i neugodni zvukovi? Znam da su se neki početnici znali uplašiti kad po prvi put osjete rad ABS-a (u autu)...
pa zato to isprobaš u par navrata i nemre te to onda više iznenadit...uostalom mislim da te ipak više iznenadi kad ti neko izleti nego samo trzanje abs-a...
 
live-for-ride said:
ako se tebi aktivirao abs.....u trenutku kada se on aktivirao i dozvolio da se kotač okrene, tebi bi kotač proklizio i zaljepio bi se ko palačinka u taj auto ispred sebe.....problem je taj što bi ti i dalje pričao kako "bi bilo još gore da si imao abs".

Upravo tako... umjesto a si sretan što si se uspio zaustaviti i ne razbiti, sad još objašnjavaš da ABS ne valja.  :LOL: