Alpe Adria Grobnik 24.-26.07.

Saša 69 said:
budimo realni, mi smo dio alpe adria prvenstva s tim da je trenutno u ph zivi uzas i takvo prvenstvo me ne zanima. Ako vozim, vozit cu prvenstvo Alpe Adria a tako i onako klase koju mislim vozit niti nema u PH.
e to sam želio čuti ali iz tvojih usta a za planove i klasu sam več nešto čuo, 
e a gazda koliko košta ona kocka lima pošto ste plastiku vidim ostavili dolje u smeću :D
 
mraqi said:
125 GP  :misli: da Kemu namažeš na stazi...jbg... kad on vozi 125 SP :hehehe:
e baš bi bilo fora da se ovi "matorci" svi spreme u 125 SP bilo bi tu finog utrkivanja
 
stojednaseljačina said:
Možeš mi samo oprat motor posle endura ....  :jesus: :jesus: :jesus:  ....  nego , kad več spominješ dobio si me sam u Koprivnici zbog novih kišnih gumica ... a u Oroslavju si lepo prosil da te pustim jer ti je bilo za prvenstvo bitno , sva sreča kaj ti nije uspjelo , jer bi me Kec valda celi život zbog tog jebal !!! 8) :jesus: :jesus:

Uuuu. kaj ovo negde bolliiii... :mrgreen:
 
Možda ne bi bilo loše napomenuti ovdje zašto je Luka pao. Naime, pad nije Lukina krivica. U Križevcima glavni mehaničar nije bio sa timom, i tamo su na Lukinom motoru radili prijatelji koji su uskočili u pomoć. Prilikom zamjene prednjeg lančanika, novi, kraći je bio kontra okrenut i matica nije zategnuta kilo ključem ili pneumatskim pištoljem. Križevci, Brno i Most su bile staze gdje su bila opterečenja na prednjem lančaniku i gdje se on polako otpuštao (očito) na Grobniku je luft bio dovoljno velik, a lančanik zbog krivog smjera nije bio u centru i lanac je jednostavno preskočio, potrgo prednji lančanik i ispo sa zadnjeg. To je rezultiralo da time da je Luka u nagibu izgubio pogon i motor se jednostavno zatvorio.
Pad zbog gluposti. Nitko nije kriv, niti onaj tko je nestručno mijenjao lančanik, niti glavni mehaničar kojemu nije rečeno da su lančanici mijenjani pa da ih prekontrolira jer taj prednji stoji ispod dekla i ne vidi se. Šteta za Luku jer kako sad izgleda tablica, da je došao prvi ili drugi (a drugi je mogao sigurno), sada bi bio vodeći u poredku Alpe Adria.
Koliko god misliš da sve znaš, uvijek te iznenadi neka nova glupa greška u koracima koju platiš i iz nje naučiš.
 
Zato treba svak sam prčkat po motoru, ako i ljosneš bar 100% znaš tko je kriv  :mrgreen:
 
stojednaseljačina said:
Možeš mi samo oprat motor posle endura ....  :jesus: :jesus: :jesus:  ....  nego , kad več spominješ dobio si me sam u Koprivnici zbog novih kišnih gumica ... a u Oroslavju si lepo prosil da te pustim jer ti je bilo za prvenstvo bitno , sva sreča kaj ti nije uspjelo , jer bi me Kec valda celi život zbog tog jebal !!! 8) :jesus: :jesus:

A Križevce 2007. si zaboravil?

Il' si se tam zaželil redaljke? :jesus:
 
Dylan said:
A Križevce 2007. si zaboravil?

Il' si se tam zaželil redaljke? :jesus:

Stari senilni prdonja , prvo je bilo ovak ,

i615190_img1904ys1.jpg



onda je pal tretman i bilo je ovak :

i615189_IMG1911.jpg


a onda je Močibob rešil da mu smetamo , pa je počel razgrtat !!!

i615191_img1915xl7.jpg


, a kao što vidiš Saše nema ... još je na ravnom , tak da se to ne računa pod pravi poraz ....

:jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :LOL:
 
stojednaseljačina said:
Sad kad gledam ... to su bili dani , a ne sad ove kamilice .... :LOL: :LOL: :LOL:

Da, bili su jebeni dani. Kad se sjetim vaše neustrašivosti još uvijek me prođu trnci, trebalo bi vam spomenike za života podići! :rofl: :rofl: :rofl: Valjaš se ko praščić, ljudi ti se smiju i još bi nagradu za to... pokušaj u Moira Orfej. :jesus: :mrgreen:

I naravno, Močibob te je sjebo. :blahblah: :B:
 
Saša 69 said:
Možda ne bi bilo loše napomenuti ovdje zašto je Luka pao. Naime, pad nije Lukina krivica. U Križevcima glavni mehaničar nije bio sa timom, i tamo su na Lukinom motoru radili prijatelji koji su uskočili u pomoć. Prilikom zamjene prednjeg lančanika, novi, kraći je bio kontra okrenut i matica nije zategnuta kilo ključem ili pneumatskim pištoljem. Križevci, Brno i Most su bile staze gdje su bila opterečenja na prednjem lančaniku i gdje se on polako otpuštao (očito) na Grobniku je luft bio dovoljno velik, a lančanik zbog krivog smjera nije bio u centru i lanac je jednostavno preskočio, potrgo prednji lančanik i ispo sa zadnjeg. To je rezultiralo da time da je Luka u nagibu izgubio pogon i motor se jednostavno zatvorio.
Pad zbog gluposti. Nitko nije kriv, niti onaj tko je nestručno mijenjao lančanik, niti glavni mehaničar kojemu nije rečeno da su lančanici mijenjani pa da ih prekontrolira jer taj prednji stoji ispod dekla i ne vidi se. Šteta za Luku jer kako sad izgleda tablica, da je došao prvi ili drugi (a drugi je mogao sigurno), sada bi bio vodeći u poredku Alpe Adria.
Koliko god misliš da sve znaš, uvijek te iznenadi neka nova glupa greška u koracima koju platiš i iz nje naučiš.
kao što sam i predpostavljao nije do Luke ali se sada pitam nije li previsoka cijena za jedan renomirani tim sa renomiranim vozačem sa šansom za prvaka prvi puta u AA u 600 ili se pak
radi o čistoj ravnodušnosti jer znamo da je glavni mehaničar bio u SPA a glavni target je bio PH znači morao je biti u Križevcima i zašto na kraju krajeva a znalo se da  za Križevce mora ići drugi prijenos nije bar rečeno pripazite kod zamjene lančanika ,(ne mogu svi šarafiti Sve) a opet na Grobniku su bili petak i subota i nedelja do utrke i da se tu nije sve pregledalo nekaj smrdi ili nešto ne štima a mislim da su u pitanju neke druge stvari ,koje vjerujem da znate i sami,no sad je kasno poslije hebanja nema kajanja samo ostade Luka kratkih rukava a doista je brz i ima to nešto jer sa slabijim motorom onako pratiti od početka visok tempo i ko zna šta je još moglo biti jer sve je bilo na granici,dalje nemam riječi .....

 
Pa hoću, napisao sam što je bilo samo zato da selo ne bi pričalo no nevjerojatno je kako selo uvijek nađe neku priču za pričat.
 
Saša 69 said:
Pa hoću, napisao sam što je bilo samo zato da selo ne bi pričalo no nevjerojatno je kako selo uvijek nađe neku priču za pričat.

pošto si skužio da je selo uvijek u pravu, onda koji qrac objašnjavaš :mrgreen: ili to moraš zbog ovih ispod save 8)
 
sreca u nesreci je da je mislavu stala yamaha i time se osiguralo ph, posto je aa otisel u propast
no bude bolje, luka je mlad, tim je godinu dana tek skupa

sve najbolje dalje ;)
 
Saša 69 said:
racing ne laprdaj.
a šta sam ja tu rekao što nije istina ili sam možda nekog uvrijedio ako jesam duboko se izvinjavam, meni sve izgleda tako kako sam napisao
i slažem se da sam sa sela trenutno ali nisam seljak  a da Luka nije pao svojom krivicom znao sam još u nedelju nakon utrke kada smo tražili transponder sa Suzukija i bio u zavoju i Luka je sve objašnjavao no nisam htio komentirati jer jedan je Boss pa neka veli šta ima ako ne veli onda to nije za javnost,najbolji komentar poslije pada je bio Lukin "a sada nemam Čizmu" .
 
Morao bi znati koliko je odricanja bilo od strane mehanicara, mene i cijelog tima. Kad bi to znao, onda bi imao pravo kritizirati i komentirati bilo koga. ovako nema smisla jer nisi u poznat sa detaljima a ako mislis da cu o brojkama pricat na forumu, varas se.
Zamisli smao kako se Mislav Perkusic osjecao kada mu je blebnuo motor a ima novi doma u garazi. Kakav je propust ne ponest rezervni motor kad jos nije nikad testirao taj koji je vozio. Mi smo barem uvijek teglili toliko stvari da kad bi Luka recimo pao u jutro na zagrijavanju, motor bi mu sigurno bio slozen za trku. Posto se Luka napadao ove godine, zna jako dobro kak je to. Slagat motor cijele noci i slicno. To je logistika koja zahtjeva jako puno i vremena i novaca tako da ne volim i ne prihvacam kritike na racun tima jer ja najbolje znam u kakvim je tim uvjetima radio.