Aprilia RSV 4-Hrvatska

ja ne znam gdje ti silni ljudi onda kupuju Piaggio Aprilia Gilera Derbi Guzzi i ostale skutere i motore na nasem podrucju,Matusic?? na cesti ih ima milion,vjerujem da ima posla za 10 salona tih brandova
 
milanche said:
ja ne znam gdje ti silni ljudi onda kupuju Piaggio Aprilia Gilera Derbi Guzzi i ostale skutere i motore na nasem podrucju,Matusic?? na cesti ih ima milion,vjerujem da ima posla za 10 salona tih brandova

cuj, vjerovatno se radi o reputaciji i kvaliteti određenih zastupnika.
 
ajde bar nekome kod nas dobro ide  (y)
 
milanche said:
ja ne znam gdje ti silni ljudi onda kupuju Piaggio Aprilia Gilera Derbi Guzzi i ostale skutere i motore na nasem podrucju,Matusic?? na cesti ih ima milion,vjerujem da ima posla za 10 salona tih brandova
rijeci jednog vlasnika servisa "nema novca od prodaje motora,novci su u servisu" .....a kako je kriza utjece na sve,pa tako i na servise,vecina ide u ovlasteni servis dok traje garancija,onda rade ili samo ili nadu nekog majstora tko ce sve napravit jeftinije
 
Iako je malo prešlo u off, dvije godine sam servisirao skuter u AF-u i mogu samo reći sve najbolje o njima. Zbilja su bili vrlo uslužni, no kriza je učinila svoje. Ne znam da li ste primjetili, ali zimi se nije palilo grijanje, jel je prostor ogroman i bilo ga je iznimno teško zagrijati, te su dečki radili u skafanderima i jaknama. Pošto je Rijeka izrazito brdovita, najeftiniji skuteri od 50ccm su se vrlo rijetko prodavali, a veći skuteri su puno skuplji te ni oni nisu baš nalazili put do kupaca. Od nekadašnjih (prije par godina) 300-tinjak prodanih motora godišnje, prodaja je pala na oko 100-tinjak godišnje, s tim da je zarada na motorima bila zanemariva ili nikakva.
Izrazito mi je žao što su zatvorili, znao sam subotom skočiti do njih na kafe i malo popričati sa Andrejom. Jedan od rijetkih koji je znao šta prodaje, i uvijek sam sa guštom poslušao njegovu priču ili savjet.

Želim im sve najbolje..
 
ja kod njih uzeo tamo još negdi 2004 mislim, axo jaknu, rukavice...  bili dole u onom malom salonu na Pehlinu... (y)


kasnije uzeo još dva axo kombinezona al u moto artu... dali mi bolje popuste...    :mrgreen:


da vas je više uzimalo opremu kod nas ko ja, a ne vani, ne bi nam trgovci propadali... :jesus:


 
@Karadolo
I da svi brisemo guzicu sa 'nasim' papirom a ne poljskim ili mađarskim...privreda bi rasla :jesus: :mrgreen:
 
al ja bar jednim dijelom pridonosim našim trgovcima... :jesus:

jedna Suomy kaciga uzeta kod Cvajka, Shark u novemi, Sidi čizme u moto artu, itd...

a ne ko većina se cigani po veroni i tako.. :mrgreen:
 
karadolo46 said:
al ja bar jednim dijelom pridonosim našim trgovcima... :jesus:

jedna Suomy kaciga uzeta kod Cvajka, Shark u novemi, Sidi čizme u moto artu, itd...

a ne ko većina se cigani po veroni i tako.. :mrgreen:

Svaka cast  (y) al mislim da trgovine moto tematike nemaju svjetlu buducnost kod nas i budu opstali samo neki uvoznici , primjer cisto da se zna....distributer uzme robu od uvoznika i plati avansno za to dobije 30% u vecini slucajeva plati dostavu , roba stoji jel nema musterija ono malo sta se vrti moras skinit gace da bi proda jel razumljivo niko nema love a onda za slag na torti se pobrine uvoznik od kojeg ste uzeli robu i oglasava da je sva njegova roba na snizenju 50% , neki su toliko kulturni da vas obavjeste o tome vecinu ostalih boli kiki sta ce bit sa onima koji su im godinama kupovali i placali . Musterija dojde isproba kod vas sta mu treba i lipo naruci kod uvoznika , tako bi i ja napravija , svak gleda sebe to je i normalo zato se netrebate cudit zasto se zatvaraju ducani jel ljudi jednostavno nemaju racunice , nemoze se od 10-20% marze koliko tI ostane uz jadan promet bit na 0 to je nemoguce , a vecina ide u debeli minus dok se ne zatrpa i vidi da je vrag odnia salu a onda ide kljuc u bravu , ovlasteni  servisi su opet druga prica tu puno zavisi kako se uvoznik postavija prema njima jel to odnos partnerski pod tim mislim da se sve napravi kako bi musterija bila zadovoljna a to nekad znaci svjesno pusenje ili je to odnos cisto matematicki e onda je serviser u banani jel nije u mogucnosti sve uvjete ispunit koje trazi uvoznik i biti zadovoljan , to cesto znaci da serviser pusi novac i vrime koje mu uvoznik nece refundirat , da ne govorim  o semama prodavanja "specijalnog alata" po "povoljnim cijenama" i raznih programa , manuala i tralalala , ovo je dio price i situacija u bliskoj buducnosti nece biti nista bolja . Otvaranjem granica Luis i slicne trgovine ce jednostavno pomest HR moto ducane opstat ce rijetki to je logican sljed , kupci ce biti na dobitku jel ce istu robu dobiti povoljnije , ali ce je morat narucit na slipo jel je nece imat di vidit isprobat .
 
Koliko primjećujem, otpalo je dosta dućana za koje do tog trenutka nisam ni znao da postoje. Situacija nije bajna i problema je tonu, to se zna, ali uz male troškove ja ti garantiram da će većina preživjeti i dočekati neka bolja vremena. Yamaha radi dobro, Piaggio isto, Harley je potukao rekorde ove godine, Ducati radi ok, KTM isto, Honda konstantna u razinama očekivanog od njihovog ulaganja, Kawasakiji se prodaju iako ni sam Bog ne zna ko koga u toj mreži a Suzukija održava Novema Nova. Nisu to neki volumeni da se smrzneš ali onaj tko to prati već duže, kao recimo ja, ne vidim nikakvog velikog iznenađenja. Što se tiče opreme, imaš nekoliko dućana koji i dalje rade dobro: BIM, Novema, Šepić, Bencony, Moto oprema, AMD Čakovec... Kad podvučeš crtu vidiš da su oni kod kojih godinama kupujem i dalje tu. Činjenica je da će se uvoziti manje robe ali isto tako je i manje nove robe kod samih proizvođača. Kad sve to staviš na hrpu, situacija nije toliko loša uzimajući o obzir cjelokupnu ekonomiju.
 
U biti ti i ja govorimo isto , sve ducane koji si nabroja su uvoznici robe i prva ruka takvi ce prezivit ali ne svi , neki uvoznici su zatvorili ili promjenili vlasnika jel jednostavno nema love a ljudi su se otriznili i ne kupuju ka pijani miljunasi , prije je bilo sve velicine sve boje sad je to malo drugacije cesce cujes nema nego ima , normalno svak se boji imat veliki lager jel lova lezi . Ljudi se okrecu nekim drugim vrjednostima nedostatak novca ih je na to natira a ne zato sta su sad oni najednom postali skromni i osvjesteni , motori su u drugom planu iz jednostavnog razloga sta vecini to nije potreba ili su na neki nacin bili usisani u taj djir kojem iskreno nisu ni pripadali . Brojke pokazuju da je pad prodaje 2008.-2012. 80% tako kaze Moto Puls , po tome i pad opreme bi treba bit na toj razini a to nisu neke brojke za pofalit se . To sta ti istices neke je manjina i njihov promet se uveliko smanjio ali su smanjenjem troskova uspjeli opstat a neki nisu . Ti si upuceniji od mene ali ako je istina da je ove godine prodan 1 (jedan) cbr1000rr , zx10 , gsx1000rr , bmw1000rr , r1 onda to nemozes nikako kompezirat cifrom od 12 Panigalea ili 25 HD  :wink:
 
mate said:
Koliko primjećujem, otpalo je dosta dućana za koje do tog trenutka nisam ni znao da postoje. Situacija nije bajna i problema je tonu, to se zna, ali uz male troškove ja ti garantiram da će većina preživjeti i dočekati neka bolja vremena. Yamaha radi dobro, Piaggio isto, Harley je potukao rekorde ove godine, Ducati radi ok, KTM isto, Honda konstantna u razinama očekivanog od njihovog ulaganja, Kawasakiji se prodaju iako ni sam Bog ne zna ko koga u toj mreži a Suzukija održava Novema Nova. Nisu to neki volumeni da se smrzneš ali onaj tko to prati već duže, kao recimo ja, ne vidim nikakvog velikog iznenađenja. Što se tiče opreme, imaš nekoliko dućana koji i dalje rade dobro: BIM, Novema, Šepić, Bencony, Moto oprema, AMD Čakovec... Kad podvučeš crtu vidiš da su oni kod kojih godinama kupujem i dalje tu. Činjenica je da će se uvoziti manje robe ali isto tako je i manje nove robe kod samih proizvođača. Kad sve to staviš na hrpu, situacija nije toliko loša uzimajući o obzir cjelokupnu ekonomiju.
pitanje je koje me kopka, kako ce biti i sa nekima od nabrojanih, kada ce se moci dosta robe kupiti preko neta i bez troskova dostave za zemlje u eu ...  :misli:
 
Zapru said:
pitanje je koje me kopka, kako ce biti i sa nekima od nabrojanih, kada ce se moci dosta robe kupiti preko neta i bez troskova dostave za zemlje u eu ...  :misli:
..več sada to možeš praktiči samo odeš do prve pošte u Sloveniji..ali isto tako ako je uvoznik u Hrvatskoj korektan i uredan platiša njegov dobavljač u npr.Italija neče ga iči svjesno uništiti jer mu ovaj svejedno vuče cca.promet 200-300 000 eura god.Ima konkretnih primjera ali nebi sad tu.....
 
retriver said:
..več sada to možeš praktiči samo odeš do prve pošte u Sloveniji..ali isto tako ako je uvoznik u Hrvatskoj korektan i uredan platiša njegov dobavljač u npr.Italija neče ga iči svjesno uništiti jer mu ovaj svejedno vuče cca.promet 200-300 000 eura god.Ima konkretnih primjera ali nebi sad tu.....
ok, samo ja bricam o marzi tj marginama a ne o davanjima  :wink:
 
vjelovic said:
Izrazito mi je žao što su zatvorili, znao sam subotom skočiti do njih na kafe i malo popričati sa Andrejom. Jedan od rijetkih koji je znao šta prodaje, i uvijek sam sa guštom poslušao njegovu priču ili savjet.

Želim im sve najbolje..

vidi se da nikad nisi bio u yamahe split 8)


@ 54, jednom sam tu na forumu pročitao od jednog uvoznika da se to njemu ne isplati i da to radi samo iz ljubavi i kako bi napravio uslugu "braći" bajkerima, puno mu je bolja i veća zarada kad uzme robu koja je već uvezena u HR :mrgreen:

ko tu sad koga jebe :misli: :misli: :misli: