Feis123
Well-known member
I cekaj jelenama kakav gubitak novaca, sad u njusku, mazen, pazen, vozen samo do ducana i birtije i jos digni 500E cijenu
I cekaj jelenama kakav gubitak novaca, sad u njusku, mazen, pazen, vozen samo do ducana i birtije i jos digni 500E cijenu
Mislim da je i rezervar farbanZnaci farbane zastite auspuha, bocne plastike, mjenjan hladnjak i izgrebana dekla i po onom sta su u matusicu provjerili, ja bi rekao da je netko pao sa tog motora, razbio hladnjak, vozio bez vode i otisle brtve glave 😔😔
Ma nije, to je neko skinuo naljepnicu jer mu se nije sviđalaMislim da je i rezervar farban
Na slici se ne vidi dobro,ali izgleda da nema onih slova Aprilia,ako nema onda je sigurno farban,ali kao što sam rekao,ne vidi se dobro.Ma nije, to je neko skinuo naljepnicu jer mu se nije sviđala
Ja mislim da je to samo prvoaprilska šalaNa slici se ne vidi dobro,ali izgleda da nema onih slova Aprilia,ako nema onda je sigurno farban,ali kao što sam rekao,ne vidi se dobro.
Na repu se vidi da nema naljepnica,tako da je on farban sigurno
Mislim da prvo šta moraš napraviti je odvesti što prije motor iz Moto MatušićaLijepi pozdrav!
Nedavno sam uzeo Apriliu Shiver 750 2008, 14k km i naišao na poprilično veliki problem sa pregrijavanjem.
Čovjek od kojeg sam kupio nije imao servisnu i nije znao nešto previše o motoru, ali sam svejedno uzeo (imao je malo km pa sam se išao kockat).
Odveo sam ga u Rijeci u Moto Matušić na popravak i dijagnozu.
Servis:
Preporuka servisa (budući da kažu da hladnjak nije org već nekakav zamjenski):
- zamjena ulja i rashladne tekućine, filteri (redovni servis) -> i dalje pregrijavanje
- termostat sa drugog motora -> i dalje pregrijavanje
Najgori scenarij:
- novi hladnjak (6900kn original u dućanu),
- karambol pa testirati da li se i dalje pregrijava (iako mi ne mogu garantirati da je do hladnjaka)
- zamjena brtvi glave motora + ravnanje (cijena cca 7500kn)
Htio bih još samo napomenuti da se motor u vožnji ne pregrijava, od max 6 oznaka za temp, uvijek je oko 3, do zakuhavanja dođe tek kad se stoji malo duže vrijeme (po ljeti vjerojatno ne bi izdržao na semaforu). Ventilator se pali normalno, pumpa vode radi (ispitano sve).
Svaka sugestija i pomoć je više nego dobrodošla budući da sam očito gadno pogriješio pri kupnji motora.
Unaprijed hvala svima!
Da se i ja jednom sa tobom slozim , 100% si u pravu ovaj putaMislim da prvo šta moraš napraviti je odvesti što prije motor iz Moto Matušića
Zato sam i napisao da vozi motor što prije od tamojebote za taj problem s impelerom znam čak i ja, a nisam se u životu bavio shiverom, kakvi su to kurčevi servisi..
Trebao si uzeti nekoga sa sobom kada si kupovao motor, ako nemaš koga,trebao si se raspitati tu na forumu. Isto tako trebao si pitati za servis prije. Jebiga,pogrešio si,ali nadam se da ćeš naučiti nešto iz ovoga.Taman da cu ic po motor, evo Moto Matusic me zove i kazu da su ipak isli rastavljat pumpu vode nakon sta sam ih zvao da je moguce da impeler ne radi i kazu da su testirali i da on fakat zna u prazno odvrtit. Narucuju dio pa ce popravit. Da li je ostavilo posljedice kakve na brtvi glave cemo vidjet poslije. Hvala @MA-Zvone !!!
Upravo takvi...jebote za taj problem s impelerom znam čak i ja, a nisam se u životu bavio shiverom, kakvi su to kurčevi servisi..