Aprilia Shiver 750 2008

Znaci farbane zastite auspuha, bocne plastike, mjenjan hladnjak i izgrebana dekla i po onom sta su u matusicu provjerili, ja bi rekao da je netko pao sa tog motora, razbio hladnjak, vozio bez vode i otisle brtve glave 😔😔
 
Znaci farbane zastite auspuha, bocne plastike, mjenjan hladnjak i izgrebana dekla i po onom sta su u matusicu provjerili, ja bi rekao da je netko pao sa tog motora, razbio hladnjak, vozio bez vode i otisle brtve glave 😔😔
Mislim da je i rezervar farban
 
Ma nije, to je neko skinuo naljepnicu jer mu se nije sviđala
Na slici se ne vidi dobro,ali izgleda da nema onih slova Aprilia,ako nema onda je sigurno farban,ali kao što sam rekao,ne vidi se dobro.
Na repu se vidi da nema naljepnica,tako da je on farban sigurno.
Meni je žao dečka,očito su ga zeznuli,ali puno toga tu ne štima
 
Last edited:
Na slici se ne vidi dobro,ali izgleda da nema onih slova Aprilia,ako nema onda je sigurno farban,ali kao što sam rekao,ne vidi se dobro.
Na repu se vidi da nema naljepnica,tako da je on farban sigurno
Ja mislim da je to samo prvoaprilska šala
 
  • Haha
Reactions: Dene
Jbg. Sto je tu je a fakat mi je zao... Sredi ga i vozi sta ces...ima i motora koji su pic pic a nemas pojma da je lomljen xD kad ga napravis bar znas kakav je. daj nekom iskusnijem vidi jel vozi ravno i jel pliva..
 
  • Like
Reactions: Dene
Lijepi pozdrav!

Nedavno sam uzeo Apriliu Shiver 750 2008, 14k km i naišao na poprilično veliki problem sa pregrijavanjem.
Čovjek od kojeg sam kupio nije imao servisnu i nije znao nešto previše o motoru, ali sam svejedno uzeo (imao je malo km pa sam se išao kockat).

Odveo sam ga u Rijeci u Moto Matušić na popravak i dijagnozu.

Servis:
  1. zamjena ulja i rashladne tekućine, filteri (redovni servis) -> i dalje pregrijavanje
  2. termostat sa drugog motora -> i dalje pregrijavanje
Preporuka servisa (budući da kažu da hladnjak nije org već nekakav zamjenski):
  1. novi hladnjak (6900kn original u dućanu),
  2. karambol pa testirati da li se i dalje pregrijava (iako mi ne mogu garantirati da je do hladnjaka)
Najgori scenarij:
  1. zamjena brtvi glave motora + ravnanje (cijena cca 7500kn)

Htio bih još samo napomenuti da se motor u vožnji ne pregrijava, od max 6 oznaka za temp, uvijek je oko 3, do zakuhavanja dođe tek kad se stoji malo duže vrijeme (po ljeti vjerojatno ne bi izdržao na semaforu). Ventilator se pali normalno, pumpa vode radi (ispitano sve).

Svaka sugestija i pomoć je više nego dobrodošla budući da sam očito gadno pogriješio pri kupnji motora.

Unaprijed hvala svima!
Mislim da prvo šta moraš napraviti je odvesti što prije motor iz Moto Matušića
 
Motor sutra ujutro vozim odma, to budite sigurni :) buduci da ne znam majstore koji popravljaju motore u Rijeci, i da je ovo malo "cudan" problem sa odveo tamo cisto da znam na cemu sam.

Ujedno, ako ima tko koga za preporucit na Rijeckom podrucju bio bih vam zahvalan!

Sto se tice toga da mi je netko uvalio, mogao sam biti pametniji, raspitat se vise, al da bi uspio vidjet da naljepnice nedostaju i sloziti pricu kako je @ODST rekao, nema sanse. Svaka vam cast!

Sve u svemu, moram ga slozit sad, uvalit ga nekome dalje ne mogu niti zelim.
 
Jbg dogodi se, motor ti super izgleda...rjesit ces i uzivati, shiver je super motor 👍
 
Nema bocne naljepnice na rezervoaru,kod cepa za tankanje nema onu nalju 31 time world winner,crijevo od vode zavezano el vezicama... vilice prednje su spustene tj ne stoje ravno kako bi trebale stajati(vire van koliko vidim 1 cm ili vise),na prednjem blatobranu nema naljepnice aprilia,rucke su original ali utezi nisu,one zastite sa boka hladnjaka nebi trebale biti crne znaci da su sigurno farbane ali to je mozda da se sve uklopi sa ostatkom crnih dijelova.... meni se temp nije dignula nikada preko 3 crtice znaci na pola i tu je cijelo vrijeme....
 
Taman da cu ic po motor, evo Moto Matusic me zove i kazu da su ipak isli rastavljat pumpu vode nakon sta sam ih zvao da je moguce da impeler ne radi i kazu da su testirali i da on fakat zna u prazno odvrtit. Narucuju dio pa ce popravit. Da li je ostavilo posljedice kakve na brtvi glave cemo vidjet poslije. Hvala @MA-Zvone !!!
 
jebote za taj problem s impelerom znam čak i ja, a nisam se u životu bavio shiverom, kakvi su to kurčevi servisi..
 
Taman da cu ic po motor, evo Moto Matusic me zove i kazu da su ipak isli rastavljat pumpu vode nakon sta sam ih zvao da je moguce da impeler ne radi i kazu da su testirali i da on fakat zna u prazno odvrtit. Narucuju dio pa ce popravit. Da li je ostavilo posljedice kakve na brtvi glave cemo vidjet poslije. Hvala @MA-Zvone !!!
Trebao si uzeti nekoga sa sobom kada si kupovao motor, ako nemaš koga,trebao si se raspitati tu na forumu. Isto tako trebao si pitati za servis prije. Jebiga,pogrešio si,ali nadam se da ćeš naučiti nešto iz ovoga.
Moto Matušić je zadnje gdje bi motor vozio na popravak,probaj ga izvući što prije od tamo.
 
  • Like
Reactions: GangPlank
Jako davno sam kod njih kupio novi rs125, dođem na 1000km da skinu onu blokadu okretaja i pokazem da slini ulje na poklopcu getribe i da se urica magli iz nutra, njihov odgovor za ulje je bio da je to normalno, a uricu da mozemo reklamirati al da nikad necu dobiti drugu