Aprilia Shiver 900

maRRin 06 said:
Ako su prije lagali o deklariranoj snazi, zasto mislis da sad ne lazu :misli:
više nije problem u talijanima, već u amerima :mrgreen: :mrgreen:
ipak im je trump posta pricidnik :LOL:
ali ovaj post sa američkog foruma je iz 2008. njegov dyno je izmjerio 70tak konja. 70 ili 72 je tu negdje.
sad treba pričekat da ovaj lik dobije motor, pa da opet stavi koliko je izmjerija.
a kraju se mrtvi broje. nisu se naprodavali shivera nigdje, pa ni u americi.
ako opet slažu, skočit će im duplo prodaja, a tržišni udio za 5% :LOL: :LOL:
 
DiAbLeRo said:
"Čepovi" na ispuhu...  :shock:
                                                                                                                                  nešto  ka  honda  FMX 
 
Vratio se upravo iz Milana.

Za performanse cemo vidjeti, ali vizualno je samo nagrdjen. Auspuhe su svi vec iskomentirali, po meni dva vizualno najlosije izvedena elementa - sic i radijator - ostali nepromijenjeni.

Ove plasticne "skrge" koje su dodali na poklopce tanka i pod sic izgledaju uzasno jeftino. Ostalo je sve isto.

Ne mozes mi nakon 10 godina predstaviti novi model i ostaviti 95% komponenti nepromijenjeno.

Anyway, moj 2008 shiver utopljen, sljedeci ce po svemu sudeci biti monster.
 
draganb said:
Vratio se upravo iz Milana.

Za performanse cemo vidjeti, ali vizualno je samo nagrdjen. Auspuhe su svi vec iskomentirali, po meni dva vizualno najlosije izvedena elementa - sic i radijator - ostali nepromijenjeni.

Ove plasticne "skrge" koje su dodali na poklopce tanka i pod sic izgledaju uzasno jeftino. Ostalo je sve isto.

Ne mozes mi nakon 10 godina predstaviti novi model i ostaviti 95% komponenti nepromijenjeno.

Anyway, moj 2008 shiver utopljen, sljedeci ce po svemu sudeci biti monster.

Ako ti shiver izgleda jeftino, šta reći onda za monstera 821....... to tek izgleda jeftino i vizuelno i na opip.
U odnosu na njega, shiver izgleda monolitno čvrst.
 
blagi said:
Ako ti shiver izgleda jeftino, šta reći onda za monstera 821....... to tek izgleda jeftino i vizuelno i na opip.
U odnosu na njega, shiver izgleda monolitno čvrst.

Shiver izgleda brutalno za motor dizajniran 2007. Izgleda brutalno i danas u usporedbi s novim plastic fantastic transformers japancima u klasi. Ali to nije konkurencija s kojom se aprilia treba usporedjivati. Plasticne "skrge" izgledaju jeftino. I kao zasebni komadi, a i pojeftinjuju kompletan dizajn.

Ne znam sta ti na monsteru izgleda jeftino na opip, jer se radi o metalnom tanku bez ikakvih plastika (osim rupe za kljuc)
 
draganb said:
Shiver izgleda brutalno za motor dizajniran 2007. Izgleda brutalno i danas u usporedbi s novim plastic fantastic transformers japancima u klasi. Ali to nije konkurencija s kojom se aprilia treba usporedjivati. Plasticne "skrge" izgledaju jeftino. I kao zasebni komadi, a i pojeftinjuju kompletan dizajn.

Ne znam sta ti na monsteru izgleda jeftino na opip, jer se radi o metalnom tanku bez ikakvih plastika (osim rupe za kljuc)

Plastična zaštita auspuha, plastike oko sjedala, pa i taj dio di je rupa za ključ....... jednostavno nije niti blizu monstera 1200
 
draganb said:
Shiver izgleda brutalno za motor dizajniran 2007. Izgleda brutalno i danas u usporedbi s novim plastic fantastic transformers japancima u klasi. Ali to nije konkurencija s kojom se aprilia treba usporedjivati. Plasticne "skrge" izgledaju jeftino. I kao zasebni komadi, a i pojeftinjuju kompletan dizajn.

Ne znam sta ti na monsteru izgleda jeftino na opip, jer se radi o metalnom tanku bez ikakvih plastika (osim rupe za kljuc)


Meni taj motor izgleda skroz ok a sta se tice konkurencije ne vidim da su izbacili neki revolucionarni uradak..

Aprilia je mozda samo naucila lekciju ( zapravo naucija je piaggio)

Jer je nju njena extravagancija u proslosti jako puno kostala.

Prije 15 godina od 5 top modela ( tuono , mile, futura , falco , capo nord ) svaki je ima svoju posebnu sasiju, ovjes, felge, plastike itd.

Znaci osim agregata koji je dijelio zajednicku bazu sva ostalo je bilo razlicito i sada uzalud je sta se svaki od njihovih motora u svojoj klasi najbolje vozio, kocio i u vecini stvari bio bolji od konkurencije kad je takav oblik poslovanja uzasno skup.

Tako da kad je voda dosla do grla u jednom periodu komad za motor nisi ni u Italiji moga nabaviti ( znam iz osobnog iskustva)

Zato danas rade kao i svi ostali i na zalost to je realnost jer ako nisi fuser neces bas najbolje plivati u danasnjoj situaciji 
 
Napier said:
Meni taj motor izgleda skroz ok a sta se tice konkurencije ne vidim da su izbacili neki revolucionarni uradak..

Aprilia je mozda samo naucila lekciju ( zapravo naucija je piaggio)

Jer je nju njena extravagancija u proslosti jako puno kostala.

Prije 15 godina od 5 top modela ( tuono , mile, futura , falco , capo nord ) svaki je ima svoju posebnu sasiju, ovjes, felge, plastike itd.

Znaci osim agregata koji je dijelio zajednicku bazu sva ostalo je bilo razlicito i sada uzalud je sta se svaki od njihovih motora u svojoj klasi najbolje vozio, kocio i u vecini stvari bio bolji od konkurencije kad je takav oblik poslovanja uzasno skup.

Tako da kad je voda dosla do grla u jednom periodu komad za motor nisi ni u Italiji moga nabaviti ( znam iz osobnog iskustva)

Zato danas rade kao i svi ostali i na zalost to je realnost jer ako nisi fuser neces bas najbolje plivati u danasnjoj situaciji

(y) (y) (y)
 
Ovo je po meni trebalo ići bliže dorsu1200 a ne ovako... Jedino ako je neki Šljivo 1200 možda u planu, jer Tuna V4 je postala ekstremna suvozač i stvari free mašina, fali neki upotrebljiviji jaki naked.
 
Napier said:
Meni taj motor izgleda skroz ok a sta se tice konkurencije ne vidim da su izbacili neki revolucionarni uradak..

Aprilia je mozda samo naucila lekciju ( zapravo naucija je piaggio)

Jer je nju njena extravagancija u proslosti jako puno kostala.

Prije 15 godina od 5 top modela ( tuono , mile, futura , falco , capo nord ) svaki je ima svoju posebnu sasiju, ovjes, felge, plastike itd.

Znaci osim agregata koji je dijelio zajednicku bazu sva ostalo je bilo razlicito i sada uzalud je sta se svaki od njihovih motora u svojoj klasi najbolje vozio, kocio i u vecini stvari bio bolji od konkurencije kad je takav oblik poslovanja uzasno skup.

Tako da kad je voda dosla do grla u jednom periodu komad za motor nisi ni u Italiji moga nabaviti ( znam iz osobnog iskustva)

Zato danas rade kao i svi ostali i na zalost to je realnost jer ako nisi fuser neces bas najbolje plivati u danasnjoj situaciji
Tako je meštre! :naklon:
 
Dene said:
Dali taj shiver i kad dolazi kod nas  :misli:

Mislim da prije ljeta 2018. nećeš gledat taj film. :palacdolje:
Na AF1 forumu je jedan od administratora obajavio preliminarni cijenik:

"They will be 2018s in the USA, coming in August
2018 Shiver 900 MSRP: $9,399
Colors: TBD Available: August 2017"
 
dakle kod nas će se vrtit između 80-90t kn... elem shit... nezanimljivo...
 
S obzirom da je trenutna cijena shivera oko 76tkn, (a bila je na popustima i 50tkn, http://www.autoprikratki.hr/?task=group&gid=29&aid=146), za očekivati je da će nova biti skuplja jer je to situacija sa svim novim modelima, svih proizvođača.

Inače, nikako nemogu opravdat tu cijenu ako motocikl ostane na nivou onoga što je predstavljeno na nedavnim sajmovima.
95ks u toj klasi nije konkurencija nikome, to bez 115ks nema šta tražiti na tržištu, a još su glasine da je teža od stare, jer DD je teži nego prije. :misli:
 
50 +/- kila kuna je ono što bi trebalo biti realno... a vidim da će i dalje morat ovaj 900 čekat slične akcije da bi se prodao koji primjerak...

sve je ošlo u kurac  :shock:
 
Ako ništa drugo, ja se nadam kad dođe 900, da će biti neka akcija za preostale 750 pa da se počastim. :mrgreen:
Rado bi 900, al 80-90tkn za (meni odlično) redizajnirani shiver, no way! :LOL:

 
LopovJack said:
Ako ništa drugo, ja se nadam kad dođe 900, da će biti neka akcija za preostale 750 pa da se počastim. :mrgreen:
Rado bi 900, al 80-90tkn za (meni odlično) redizajnirani shiver, no way! :LOL:

ako su se prodavali RSV-ovi iz 2008 salonski u 2011 godini... sve je moguće
 
LopovJack said:
S obzirom da je trenutna cijena shivera oko 76tkn, (a bila je na popustima i 50tkn, http://www.autoprikratki.hr/?task=group&gid=29&aid=146), za očekivati je da će nova biti skuplja jer je to situacija sa svim novim modelima, svih proizvođača.

Inače, nikako nemogu opravdat tu cijenu ako motocikl ostane na nivou onoga što je predstavljeno na nedavnim sajmovima.
95ks u toj klasi nije konkurencija nikome, to bez 115ks nema šta tražiti na tržištu, a još su glasine da je teža od stare, jer DD je teži nego prije. :misli:
da cijene 750 padne na 50-55tkn pa da ovaj ne bude iznad 70-75tkn možda bi mi bio zanimljiv...
 
LopovJack said:
S obzirom da je trenutna cijena shivera oko 76tkn, (a bila je na popustima i 50tkn, http://www.autoprikratki.hr/?task=group&gid=29&aid=146), za očekivati je da će nova biti skuplja jer je to situacija sa svim novim modelima, svih proizvođača.

Inače, nikako nemogu opravdat tu cijenu ako motocikl ostane na nivou onoga što je predstavljeno na nedavnim sajmovima.
95ks u toj klasi nije konkurencija nikome, to bez 115ks nema šta tražiti na tržištu, a još su glasine da je teža od stare, jer DD je teži nego prije. :misli:
                                                                                                                                  kad  je  to  shiver  bija  50 000 kna ?  2010.  ili  lani ?  normalno  da  će  novi  bit  skuplji  od  76  tisućica  jer  osim  ABS - a  sad  će  imat  i  TC  , nove  instrumente ,  "ekran" ( 11  cm )  koji  će  se  moči  nadogradit  aprilinom  multimedialnom  platformom  koja  će  povezana  sa  smartfonom  dolazeće    informacije  prikazivat  na  tom  "ekranu" .  novi  auspusi ( sviđali  se  nekom  ili  ne  ali  su  novi  , drugačiji ) ,  nove  felge  ( lakše  od  starih ) , nova  forčela  ( lakša  od  stare ) .  felge  i forčela  =  oko  2,5  kg  manje  nego  na  750 ...  stvarno  su  glasine  da  je nova  teža od  stare .  isto  to  važi  i  za  DD  šta  se  tiče  težine .  znači  ima  nekih  novina  koje  koštaju .  nova  kontrolna  , felge  , auspusi , TC  , forčela ..  vridi  li  to npr  1000 - 1500 eura  tj 7 400  do  11 ooo  kna ?  to  bi bila  cijena  od  83  do  87 000  kna .  snaga  je  ostala  ista  uprkos  900  kubika  koji  su  im  "trebali"  samo  zbog  euro  normi iako  bi  aprilii  bila  šala  mala  "nabit" 15 - 20  ks  da  su  to želili .  bar  oni  imaju  iskustava  sa  trka  vezanih  uz  snagu  :cool: