Aprilia Shiver 900

nije problem cijena Shivera u finalu... ali kad se usporedi sa konkurencijom te klase i kubikaže... kad se budu vidjeli mane i nedostaci, isto kao i prednosti... onda će se moć bolje formirat zaključak kako će novi Shiver 900 stajat uz konkurenciju cijenovno...
 
Problem je u tome što se za tu lovu može kupiti puno jači motor,kad su već ostali na toj maloj konjaži onda bi trebali ići na malu cijenu
 
bogen said:
Kad  je  to  shiver  bija  50 000 kna ?  2010.  ili  lani ?  normalno  da  će  novi  bit  skuplji  od  76  tisućica  jer  osim  ABS - a  sad  će  imat  i  TC  , nove  instrumente ,  "ekran" ( 11  cm )  koji  će  se  moči  nadogradit  aprilinom  multimedialnom  platformom  koja  će  povezana  sa  smartfonom  dolazeće    informacije  prikazivat  na  tom  "ekranu" .  novi  auspusi ( sviđali  se  nekom  ili  ne  ali  su  novi  , drugačiji ) ,  nove  felge  ( lakše  od  starih ) , nova  forčela  ( lakša  od  stare ) .  felge  i forčela  =  oko  2,5  kg  manje  nego  na  750 ...  stvarno  su  glasine  da  je nova  teža od  stare .  isto  to  važi  i  za  DD  šta  se  tiče  težine .  znači  ima  nekih  novina  koje  koštaju .  nova  kontrolna  , felge  , auspusi , TC  , forčela ..  vridi  li  to npr  1000 - 1500 eura  tj 7 400  do  11 ooo  kna ?  to  bi bila  cijena  od  83  do  87 000  kna .  snaga  je  ostala  ista  uprkos  900  kubika  koji  su  im  "trebali"  samo  zbog  euro  normi iako  bi  aprilii  bila  šala  mala  "nabit" 15 - 20  ks  da  su  to želili .  bar  oni  imaju  iskustava  sa  trka  vezanih  uz  snagu  :cool:

Ostaje činjenica da Aprilia ima ogromnu rupetinu u segmentu u kojem se nalazi Shiver. Znači bit će S900 sa 95ks(85000kn), a jači motor je Tuono v4 1100 sa 175ks (150000kn).
Ostatak proizvođača redom ima nakede od 115-125ks. Jbg, ja nikad nebi kupio MT 09 ili Z900, al hebiga, sad su brži, jači i jeftiniji od budeućeg shivera.
Mene nitko nebi uvjerio da kupim novog shivera jer ima multimediju koja se spaja na mobitel. WTF, kakva korist od toga na nakedu?
Na shiveru treba ABS, V2 koji ispucava barem 110ks i ovo što su olakšali(felge, vilica, auspuh) i to je to.Možda još ispeglati mape da ljudi ne kupuju O2 module i ne drhkaju po fuelingu bezveze (y) :mrgreen:

Al meni je i stara VRH, pa neću plakat ako "useru motku"! :wink:

 
Dene said:
Problem je u tome što se za tu lovu može kupiti puno jači motor,kad su već ostali na toj maloj konjaži onda bi trebali ići na malu cijenu
  znači stvar  je u  "konjaži" ?  ako  nema  baš  previše  konja  , a  ugrađene  komponente  su  odlične  onda  i  cijena  treba  bit  relativno  niska ?  zato  je  yamaha MT 09 prava  prigoda ... 115 ks  za  samo  73 000 kna .  a  zamisli  kad  bi  aprilija  stavila  lošiji/jeftiniji  ovjes  na  shiveru , lošije/teže  felge i  kad  bi  zbog  toga  cijena  bila  nekih 2000  eura  niža . najvažnije  da  motor  ima  konja  , a  jebeš  ovjes  , šasiju  koja  to  teško "trpi" . ameri  su  na testu  zaključili  da  je  ovjes  MT 09  loš  ali  nadodali  da  se  za  tu  cijenu  i  nije  očekiva  bolji . a  da  je bolji  bi  li  MT 09  košta  73 000  kna ? koliko bi  koštala  "nadogradnja"  ovjesa ? par  stoja  eura  ili  nešto  više ?  8)
 
LopovJack said:
Ostaje činjenica da Aprilia ima ogromnu rupetinu u segmentu u kojem se nalazi Shiver. Znači bit će S900 sa 95ks(85000kn), a jači motor je Tuono v4 1100 sa 175ks (150000kn).
Ostatak proizvođača redom ima nakede od 115-125ks. Jbg, ja nikad nebi kupio MT 09 ili Z900, al hebiga, sad su brži, jači i jeftiniji od budeućeg shivera.
Mene nitko nebi uvjerio da kupim novog shivera jer ima multimediju koja se spaja na mobitel. WTF, kakva korist od toga na nakedu?
Na shiveru treba ABS, V2 koji ispucava barem 110ks i ovo što su olakšali(felge, vilica, auspuh) i to je to.Možda još ispeglati mape da ljudi ne kupuju O2 module i ne drhkaju po fuelingu bezveze (y) :mrgreen:                                                                                                       
Al meni je i stara VRH, pa neću plakat ako "useru motku"! :wink:
                                                                                                                        možda  bi  ( ako  te  ne  zanima multimedija  koja  se  spaja  na  mob ...  ali  danas  mnogi  postaju  ovisnici  o  mobu  pa  im  to  može  bit  interesantno  ka  nekad  priključak  za  punjenje  mobitela  na nekim  skuterima ) te zanima  okretni  moment  i  ono  šta  on  donosi ? tih  90 Nm  npr  donosi  bolja ubrzanja ,  međuubrzanja ,  žešća  "ispucavanja"  iz  zavoja , a  shiver  ni  prije  nije  bija  baš spor  u  konačnoj .  uostalom  šta  znači  npr  max  250  kmh  nekom  nakedu ?  već  na  150+ kmh  počima  borba  sa  vitrom .  kad  se  jurcamo  jesu  li  važnija  ubrzanja , ispucavanja  iz  zavoja  ili  max  brzina ? čisto  sumljam  da  se neki  idu  jurcat  po  auto  putu  i  da  im  je to  gušt :mrgreen:  kad  već  spominješ  MT ( master  of  torque  , a  novi  shiver  ima  bolji okretni  moment  pa  nije  master  :mrgreen:) virujem  da  se  ovjes  yamahe  neće  moč  usporedit  sa  shiverom  koji  sad  ima  podešavanje  prednjeg  i zadnjeg , shiver  ima  veće  diskove  i  od  MT 09 i  kawe  900 z  ( pa  će  valjda  i  bolje  kočit  :wink:) .  zamisli  da  na  novog  shivera  stave  lošiji  ovjes , felge ,  izostave  TC  , novu  kontrolnu ...  bi  li  i  onda  košta  85 000 kna ?  btw  i  proizvodnja  V  motora  je  skuplja  od  proizvodnje  rednih  :mrgreen: .  aprliina  "rupa  u  snazi"  shiver  pa  tuono  je  valjda  njihova  politika  i  zašto  bi ona  bila  identična  drugim  proizvođačima ?  i  stari  mile  je bija  slabiji  od  konkurencije  ali  se  vozija  ka  po  šinama i  kočija  odlično  pa  se  niko  nije  sa  njim  moga  "igrat"  na  grobniku  uprkos  "manjku"  snage  (y)
 
bogen said:
  znači stvar  je u  "konjaži" ?  ako  nema  baš  previše  konja  , a  ugrađene  komponente  su  odlične  onda  i  cijena  treba  bit  relativno  niska ?  zato  je  yamaha MT 09 prava  prigoda ... 115 ks  za  samo  73 000 kna .  a  zamisli  kad  bi  aprilija  stavila  lošiji/jeftiniji  ovjes  na  shiveru , lošije/teže  felge i  kad  bi  zbog  toga  cijena  bila  nekih 2000  eura  niža . najvažnije  da  motor  ima  konja  , a  jebeš  ovjes  , šasiju  koja  to  teško "trpi" . ameri  su  na testu  zaključili  da  je  ovjes  MT 09  loš  ali  nadodali  da  se  za  tu  cijenu  i  nije  očekiva  bolji . a  da  je bolji  bi  li  MT 09  košta  73 000  kna ? koliko bi  koštala  "nadogradnja"  ovjesa ? par  stoja  eura  ili  nešto  više ?  8)
Šta se pjeniš tolko  :mrgreen:
Sve što si napisao stoji,imao sam shivera i bio sam zadovoljan s njim. Zato me i zanima šta je s ovim od
900 ccm. Kod staroga mi je falilo snage a pošto ovaj ide u višu klasu mislio sam da će biti puno jači ali nije. Pošto je po meni preslab u odnosu na konkurenciju mislio sam da bi cijena mogla biti manja. Kao yamaha ima slabio ovjes,kočnice i zato ima manju cijenu=aprilija ima slabiji motor i zato treba imati manju cijenu  :mrgreen:
 
I na novoj devetki se štela ovjes, uz to što ima 20ks više, 20kg manje, jeftinija...
 
bogen said:
                                                                                                                        možda  bi  ( ako  te  ne  zanima multimedija  koja  se  spaja  na  mob ...  ali  danas  mnogi  postaju  ovisnici  o  mobu  pa  im  to  može  bit  interesantno  ka  nekad  priključak  za  punjenje  mobitela  na nekim  skuterima ) te zanima  okretni  moment  i  ono  šta  on  donosi ? tih  90 Nm  npr  donosi  bolja ubrzanja ,  međuubrzanja ,  žešća  "ispucavanja"  iz  zavoja , a  shiver  ni  prije  nije  bija  baš spor  u  konačnoj .  uostalom  šta  znači  npr  max  250  kmh  nekom  nakedu ?  već  na  150+ kmh  počima  borba  sa  vitrom .  kad  se  jurcamo  jesu  li  važnija  ubrzanja , ispucavanja  iz  zavoja  ili  max  brzina ? čisto  sumljam  da  se neki  idu  jurcat  po  auto  putu  i  da  im  je to  gušt :mrgreen:  kad  već  spominješ  MT ( master  of  torque  , a  novi  shiver  ima  bolji okretni  moment  pa  nije  master  :mrgreen:) virujem  da  se  ovjes  yamahe  neće  moč  usporedit  sa  shiverom  koji  sad  ima  podešavanje  prednjeg  i zadnjeg , shiver  ima  veće  diskove  i  od  MT 09 i  kawe  900 z  ( pa  će  valjda  i  bolje  kočit  :wink:) .  zamisli  da  na  novog  shivera  stave  lošiji  ovjes , felge ,  izostave  TC  , novu  kontrolnu ...  bi  li  i  onda  košta  85 000 kna ?  btw  i  proizvodnja  V  motora  je  skuplja  od  proizvodnje  rednih  :mrgreen: .  aprliina  "rupa  u  snazi"  shiver  pa  tuono  je  valjda  njihova  politika  i  zašto  bi ona  bila  identična  drugim  proizvođačima ?  i  stari  mile  je bija  slabiji  od  konkurencije  ali  se  vozija  ka  po  šinama i  kočija  odlično  pa  se  niko  nije  sa  njim  moga  "igrat"  na  grobniku  uprkos  "manjku"  snage  (y)

Da se mi bolje razumijemo, ja ne favoriziran niti MT 09 niti Z900, u biti ne favoriziram ništa osim Shivera upravo zbog V2 agregata i tehničkih sitnica koje su izdvajale shivera od konkurencije, ja čak niti neznam šta bi drugo kupio osim Shivera?! Osim Tuono v4, al to je neka druga bajka!

Čak uz ovu ogromnu subjektivnost, moram primjetiti da je shiver izgubio većinu tih malih prednosti.
Na stranu multimedia, po meni nije nepotrebno, nego neiskoristivo-nije baš da ću čitati SMS ove dok se vozim na displayu motora, zar ne?
Al na stranu sve sitnice koje neki motor čine primamljivima, ostaje agregat koji nije konkurentan.
Po najavama novi agregat raspolaže sa 90Nm/6500okr, što mi baš i ne izgleda impresivno u odnosu na konkurenciju.
MT09 ima 87Nm/8500okr, a Z900 ima 96Nm/7700okr.
I kako sad Shiver može u isti koš sa 125ks/96nm koje izbacuje kawa?!
Hvale sa ispeglanim okretnim momentom i lakšim komponentama, al nemože to nadoknadit 20-30ks razlike.

Da zaključim , ostaje dojam nekonkurentnog motora, htio to priznat ili ne. Od svakog novog motora se očekuje više, ovdje to nije isporučeno!
Možda se i varam, al trenutno je takav dojam.Jedva čekam neke testove da mi dokažu suprotno! (y)




 
Milunka sunce ti jebem :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Ja sam mislo da se sale sa onim ispusima :? :? :? :? mozda se o ukusima ne raspravlja :?


DA ne spominjem kad da gas, da raste na mjestu brzina....
 
Nekako mi se čini da neće trebat stavljat aftermarket ispuh...možda vizualno :shock:  (y)
Željno očekujem nove uploade na YT da čujem više različitih snimaka. :mrgreen:

Ovo sa gasom i brzinomjerom mi nije jasno, kad ga krene voziti onda to nije slučaj? :misli: :mrgreen:
 
mislim da je to namjerno  :mrgreen:, radi fore da ide u mjestu km.
hmmm, da li se povećava kilometraža onda sa turiranjem ?

veliki lajk za sat :)
 
meni je i dalje žao jer će cijena biti nedostižna... a i žao mi je što osim Yamahe nitko u HR nema pravi marketing pogotovo Aprilia... po meni će opet ostat nezamjećena...
 
evo za koliko će ići u Italiji ;ako je ta cijena
odbiješ njihov porez, dodaš naša davanja...mah, uglavnom izračunajte si

http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/shiver-900/shiver-900-abs-2017/6729749


edit:
na dorsu ne luduje km/h
https://www.youtube.com/watch?v=xy6Bz_sd94s
 
Evo, na njuškalu se nudi nova Shiverica 900 za 74tkn.
Neznam dal smijem linkat oglas trgovine, pa sami njuškajte.
OK cijena, nije loše! (y)
 
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/aprilia-shiver-900-abs-asr-oglas-25857986

konačno primjerak sa primjerenom cijenom... ma da još uvijek neznam da li bi iskipao tu lovu za taj motor  :?
 
znam da prodanih primjeraka ovog motora se vjerovatno broji na prste jedne ruke... ali žalosno je kad se ide gledat recimo netko kao Givi uopće nema riješenja za bočne kofere za Šljivera... ne postoji niti jedan aftermarket spulja osim Akrapa... itd itd itd... vrlo čudno  :misli: