bogen said:Kad je to shiver bija 50 000 kna ? 2010. ili lani ? normalno da će novi bit skuplji od 76 tisućica jer osim ABS - a sad će imat i TC , nove instrumente , "ekran" ( 11 cm ) koji će se moči nadogradit aprilinom multimedialnom platformom koja će povezana sa smartfonom dolazeće informacije prikazivat na tom "ekranu" . novi auspusi ( sviđali se nekom ili ne ali su novi , drugačiji ) , nove felge ( lakše od starih ) , nova forčela ( lakša od stare ) . felge i forčela = oko 2,5 kg manje nego na 750 ... stvarno su glasine da je nova teža od stare . isto to važi i za DD šta se tiče težine . znači ima nekih novina koje koštaju . nova kontrolna , felge , auspusi , TC , forčela .. vridi li to npr 1000 - 1500 eura tj 7 400 do 11 ooo kna ? to bi bila cijena od 83 do 87 000 kna . snaga je ostala ista uprkos 900 kubika koji su im "trebali" samo zbog euro normi iako bi aprilii bila šala mala "nabit" 15 - 20 ks da su to želili . bar oni imaju iskustava sa trka vezanih uz snagu
znači stvar je u "konjaži" ? ako nema baš previše konja , a ugrađene komponente su odlične onda i cijena treba bit relativno niska ? zato je yamaha MT 09 prava prigoda ... 115 ks za samo 73 000 kna . a zamisli kad bi aprilija stavila lošiji/jeftiniji ovjes na shiveru , lošije/teže felge i kad bi zbog toga cijena bila nekih 2000 eura niža . najvažnije da motor ima konja , a jebeš ovjes , šasiju koja to teško "trpi" . ameri su na testu zaključili da je ovjes MT 09 loš ali nadodali da se za tu cijenu i nije očekiva bolji . a da je bolji bi li MT 09 košta 73 000 kna ? koliko bi koštala "nadogradnja" ovjesa ? par stoja eura ili nešto više ? 8)Dene said:Problem je u tome što se za tu lovu može kupiti puno jači motor,kad su već ostali na toj maloj konjaži onda bi trebali ići na malu cijenu
možda bi ( ako te ne zanima multimedija koja se spaja na mob ... ali danas mnogi postaju ovisnici o mobu pa im to može bit interesantno ka nekad priključak za punjenje mobitela na nekim skuterima ) te zanima okretni moment i ono šta on donosi ? tih 90 Nm npr donosi bolja ubrzanja , međuubrzanja , žešća "ispucavanja" iz zavoja , a shiver ni prije nije bija baš spor u konačnoj . uostalom šta znači npr max 250 kmh nekom nakedu ? već na 150+ kmh počima borba sa vitrom . kad se jurcamo jesu li važnija ubrzanja , ispucavanja iz zavoja ili max brzina ? čisto sumljam da se neki idu jurcat po auto putu i da im je to gušt kad već spominješ MT ( master of torque , a novi shiver ima bolji okretni moment pa nije master ) virujem da se ovjes yamahe neće moč usporedit sa shiverom koji sad ima podešavanje prednjeg i zadnjeg , shiver ima veće diskove i od MT 09 i kawe 900 z ( pa će valjda i bolje kočit :wink . zamisli da na novog shivera stave lošiji ovjes , felge , izostave TC , novu kontrolnu ... bi li i onda košta 85 000 kna ? btw i proizvodnja V motora je skuplja od proizvodnje rednih . aprliina "rupa u snazi" shiver pa tuono je valjda njihova politika i zašto bi ona bila identična drugim proizvođačima ? i stari mile je bija slabiji od konkurencije ali se vozija ka po šinama i kočija odlično pa se niko nije sa njim moga "igrat" na grobniku uprkos "manjku" snageLopovJack said:Ostaje činjenica da Aprilia ima ogromnu rupetinu u segmentu u kojem se nalazi Shiver. Znači bit će S900 sa 95ks(85000kn), a jači motor je Tuono v4 1100 sa 175ks (150000kn).
Ostatak proizvođača redom ima nakede od 115-125ks. Jbg, ja nikad nebi kupio MT 09 ili Z900, al hebiga, sad su brži, jači i jeftiniji od budeućeg shivera.
Mene nitko nebi uvjerio da kupim novog shivera jer ima multimediju koja se spaja na mobitel. WTF, kakva korist od toga na nakedu?
Na shiveru treba ABS, V2 koji ispucava barem 110ks i ovo što su olakšali(felge, vilica, auspuh) i to je to.Možda još ispeglati mape da ljudi ne kupuju O2 module i ne drhkaju po fuelingu bezveze
Al meni je i stara VRH, pa neću plakat ako "useru motku"! :wink:
Šta se pjeniš tolkobogen said:znači stvar je u "konjaži" ? ako nema baš previše konja , a ugrađene komponente su odlične onda i cijena treba bit relativno niska ? zato je yamaha MT 09 prava prigoda ... 115 ks za samo 73 000 kna . a zamisli kad bi aprilija stavila lošiji/jeftiniji ovjes na shiveru , lošije/teže felge i kad bi zbog toga cijena bila nekih 2000 eura niža . najvažnije da motor ima konja , a jebeš ovjes , šasiju koja to teško "trpi" . ameri su na testu zaključili da je ovjes MT 09 loš ali nadodali da se za tu cijenu i nije očekiva bolji . a da je bolji bi li MT 09 košta 73 000 kna ? koliko bi koštala "nadogradnja" ovjesa ? par stoja eura ili nešto više ? 8)
bogen said:možda bi ( ako te ne zanima multimedija koja se spaja na mob ... ali danas mnogi postaju ovisnici o mobu pa im to može bit interesantno ka nekad priključak za punjenje mobitela na nekim skuterima ) te zanima okretni moment i ono šta on donosi ? tih 90 Nm npr donosi bolja ubrzanja , međuubrzanja , žešća "ispucavanja" iz zavoja , a shiver ni prije nije bija baš spor u konačnoj . uostalom šta znači npr max 250 kmh nekom nakedu ? već na 150+ kmh počima borba sa vitrom . kad se jurcamo jesu li važnija ubrzanja , ispucavanja iz zavoja ili max brzina ? čisto sumljam da se neki idu jurcat po auto putu i da im je to gušt kad već spominješ MT ( master of torque , a novi shiver ima bolji okretni moment pa nije master ) virujem da se ovjes yamahe neće moč usporedit sa shiverom koji sad ima podešavanje prednjeg i zadnjeg , shiver ima veće diskove i od MT 09 i kawe 900 z ( pa će valjda i bolje kočit :wink . zamisli da na novog shivera stave lošiji ovjes , felge , izostave TC , novu kontrolnu ... bi li i onda košta 85 000 kna ? btw i proizvodnja V motora je skuplja od proizvodnje rednih . aprliina "rupa u snazi" shiver pa tuono je valjda njihova politika i zašto bi ona bila identična drugim proizvođačima ? i stari mile je bija slabiji od konkurencije ali se vozija ka po šinama i kočija odlično pa se niko nije sa njim moga "igrat" na grobniku uprkos "manjku" snage