lili said:
prekomlicirano je drugačije objasnit
NAŠ bivši
Iceberg said:Ma niiiiiijeeeee :misli: fino napišeš bivši od bivšeg ... netko će i skužit :grin:
lili said:
pa i nije isti, ovaj je tvoj, a ono što sam ja stavila je moj bivši
Futurama said:Eh da tih bivših se rado sjećam
Iceberg said:A bit će i pričaš u snu
liso said:Kao sadašnji vlasnik drago mi je vidjeti da nakon kaj nisam sreo niti jednog na cesti, vlasnici Falca ipak postoje, što sadašnji, a i neki bivši.
Daj sused ne kakaj, kupi si motor :jesus: :jesus: :jesus:liso said:Drago mi je vidjeti da nakon kaj nisam sreo niti jednog na cesti, vlasnici Falca ipak postoje, što sadašnji, a i neki bivši.
gorank said:Daj sused ne kakaj, kupi si motor :jesus: :jesus: :jesus:
DaRRth Vader said:Daj Sipe ne truj ljude sa tim talijanskim smećem.... gori je od bilo kojeg japanca, nit se kvari, nit gorivo troši, disk pločice drže 40000 km, lanac i lančanici preko 30000, a kad se prebaciš sa zadnjeg samo polupaš plastiku zadnjeg svjetla... niškoristan motor za servisera.... alacdolje:
evo malo omiljenog internetskog štiva po tom pitanjuliso said:Da li mi može netko reči na koliko km bih trebao štelati ventile na Falcu, sada ima 28000 km i po čemu se to kuži da ih treba štelati? :misli:
harac said:http://m.njuskalo.hr/sportski-motori/aprilia-falco-1000-cm3-oglas-5721380
zna netko šta o ovom motoru?
Noer said:Da neotvaram novu temu , pitanje dal da falkicu presvucem u karbon ? Trenutno je plava bojim se da nebi ružno ispalo, i jel zna ko kakve dobre topove za falco da nisu preskupi a opet dobro čuju i imam jednu za prodaju