3alfa3
Well-known member
Bio kod frenda u Zaboku, on je imao tehnicki pa kad sam vec tamo, obavio atest spuha. Za koji dan ce formulari doc iz CVH pa ce se upisat u prometnu.
A sam postupak je show samo takav.....
1. prijavis atest
2. platis 118kn
3. dobijes uplatnicu i u postu platit jos 145kn + 20kn biljega nabavit
4. vratit se nazad
5. motor se slika sa tablom na kojoj je broj pod kojim se radi atest iz svih uglova + slikanje samog spuha i njegove ugravirane homologacijske oznake
6. skeniraju prometnu i homologacijski papir od spuha kojim proizvodjac dokazuje da je za taj motor
7. mjerenje buke. E tu je show poceo da smo se svi smijali....
Prvo ispitivac nije znao podesit fonometar
Onda gleda kako se mjeri - pise stacionarno (sto znaci da vozilo nije u pokretu), a on to protumacio - u leru. OK, izmjerio 70db i to upisao u list atesta Mjerio sa preko metra udaljenosti, iz ruke, pod 45 stupnjeva (jedino stupnjevi bili ok, sve ostalo ne)
Onda zbog svoje znatizelje, reko nek mjeri kad sam na 5250okr kako se i treba mjerit. Izmjerio 95-96db (sa tolerancijom je za moj motor dozvoljeno do 101db@5250okr).
Frend obavio isto sa Versysom na kojem je Leo Vince underbody. Na plocici 93db@4000 okr koliko je i izmjereno.
Poslat ce u CVH papire sa atesta i kad ih dobe nazad (a gdje je pecat?), moci ce se spuh upisat u prometnu.
A sam postupak je show samo takav.....
1. prijavis atest
2. platis 118kn
3. dobijes uplatnicu i u postu platit jos 145kn + 20kn biljega nabavit
4. vratit se nazad
5. motor se slika sa tablom na kojoj je broj pod kojim se radi atest iz svih uglova + slikanje samog spuha i njegove ugravirane homologacijske oznake
6. skeniraju prometnu i homologacijski papir od spuha kojim proizvodjac dokazuje da je za taj motor
7. mjerenje buke. E tu je show poceo da smo se svi smijali....
Prvo ispitivac nije znao podesit fonometar
Onda gleda kako se mjeri - pise stacionarno (sto znaci da vozilo nije u pokretu), a on to protumacio - u leru. OK, izmjerio 70db i to upisao u list atesta Mjerio sa preko metra udaljenosti, iz ruke, pod 45 stupnjeva (jedino stupnjevi bili ok, sve ostalo ne)
Onda zbog svoje znatizelje, reko nek mjeri kad sam na 5250okr kako se i treba mjerit. Izmjerio 95-96db (sa tolerancijom je za moj motor dozvoljeno do 101db@5250okr).
Frend obavio isto sa Versysom na kojem je Leo Vince underbody. Na plocici 93db@4000 okr koliko je i izmjereno.
Poslat ce u CVH papire sa atesta i kad ih dobe nazad (a gdje je pecat?), moci ce se spuh upisat u prometnu.