Auspuh i registracija

ma daj sta se brines ja imam yoshumuru na z 750 i to otvoreni skroz top odnosno race prosle godine bio na tehnickom kad sam ga okinuo u onoj radioni dignuo sam im prasinu staru 10 godina i nitko nije pitao uopće za decibele ili homologaciju ili tako nesto slicno. inace izmjerio sam ga na moj zahtjev na tehnickom i jacina zvuka u zatvorenom je bila 134db i nitko se nije od njih ni zapitao jel to uredu ili nije. tako nadalje tehnički je jedno policija i kazne nesto drugo. tako je i sa tablicama i sa auspuhom i sa svim ostalim. tehnicki ćes proći bez problema. pozdrav
 
cuky750 said:
ma daj sta se brines ja imam yoshumuru na z 750 i to otvoreni skroz top odnosno race prosle godine bio na tehnickom kad sam ga okinuo u onoj radioni dignuo sam im prasinu staru 10 godina i nitko nije pitao uopće za decibele ili homologaciju ili tako nesto slicno. inace izmjerio sam ga na moj zahtjev na tehnickom i jacina zvuka u zatvorenom je bila 134db i nitko se nije od njih ni zapitao jel to uredu ili nije. tako nadalje tehnički je jedno policija i kazne nesto drugo. tako je i sa tablicama i sa auspuhom i sa svim ostalim. tehnicki ćes proći bez problema. pozdrav
moram se složit

neki dan registirala svoje đubre (od milja) nitko ništa nije pitao. Em guma šira od propisane,  em auspusi ko kazani za rakiju, em retrovizori neki fensi šmensi, em boja druga... I prošlo  :misli: :mrgreen:
 
jbg ti si zensko tako da nisu gledali motor vec da li ti zadovoljavaš tehničke specifikacje,kada budu tete radile na tehničkom možda i mi budemo tako prolazili
 
picolovac said:
jbg ti si zensko tako da nisu gledali motor vec da li ti zadovoljavaš tehničke specifikacje,kada budu tete radile na tehničkom možda i mi budemo tako prolazili
hahahah
krivo  :wink:
dečko ga je vozio na tehnički  :mrgreen: baš zato jer sam mislila da će mene više zafrkavat jer sam žensko  :wink:
 
mene je prosle godine kad je to pocelo se spominjat na tehnickom
odma na kraj parkinga i na mikrofon.
na plocici pise 89db na 6000 a meni izbacilo 92db.
kaze moze proc jer zakon dopusta +-3db.
 
mico said:
mene je prosle godine kad je to pocelo se spominjat na tehnickom
odma na kraj parkinga i na mikrofon.
na plocici pise 89db na 6000 a meni izbacilo 92db.
kaze moze proc jer zakon dopusta +-3db.

  :shock:


  uuuuuu, znači to je bilo knap :no:
 
je ali san sad napravija db ubojice i to dva
 
Danas regao Pegasa u Hak-u u VŽ. Lik ga poslikal, izvagal, provjeril svjetla, a kad su Kucelji zagrmjeli sam se nasmijal i to je to.Ja prošao (y)
 
DADO+ said:
 :shock:


 uuuuuu, znači to je bilo knap :no:

u stvari, razlika od +3 dB znači dvostruko bučniji ispuh od oznake na pločici. ;)

tako da treba postaviti pitanje kakav je to ispuh kada je dvostruko glasniji od serijskog na istim okretajima...
 
barraba said:
u stvari, razlika od +3 dB znači dvostruko bučniji ispuh od oznake na pločici. ;)

tako da treba postaviti pitanje kakav je to ispuh kada je dvostruko glasniji od serijskog na istim okretajima...

nabuđeni 8) :mrgreen:
 
Meni se čini da je to jako individualno od osobe koja radi tehnički pregled.
Navodno je slikanje obavezno, ali ostalo, tj. auspuh, mislim da još nije.
 
ZoltanBB said:
Ove godine bih ugradjivao zamjenske auspuhe bez katalizatora.
Iako nemam namjeru voziti otvorene auspuhe, par pitanja:

Kakva je trenutacna situacija s aftermarket auspusima prilikom registracije?
Da li je potrebna EC markica ili jos uvijek sve prolazi?

Prosle godine je momak slikao motor no nije ga niti palio niti kontrolirao: samo je provjerio brojeve motora/sasije.

nisam siguran vezano za propise kod nas, kao ni za homologaciju, ali kad je moj motor bio na tehnickom, tip ga je upalio, malo zaturirao i nije imao primjedbi na zvuk (wings sa db killerima).

btw, razmotri i ovo:

We also produce blanking plates which are needed if you want to remove the SAS (Secondary Air System) fitted to your bike at the factory.
Benefits of removing the SAS are:
• less backfiring (popping)
• better engine functioning
• increased life of the damping wool due lower exhaust gases temperature
See the http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=42480 for details about SAS removing.



 
barraba said:
u stvari, razlika od +3 dB znači dvostruko bučniji ispuh od oznake na pločici. ;)

tako da treba postaviti pitanje kakav je to ispuh kada je dvostruko glasniji od serijskog na istim okretajima...

E to je prava spulja... :mrgreen:
 
Skinuo bi ubojice odmah posle tehnickoga na parkingu pred njim, pa nek si onda on pjeva u taj mikrofon..
 
Bitna je samo buka, ona mora biti u granicama +/- neki mali postotak od deklarirane ne pločici na okviru bikea.
policijska izmjera buke je vrlo upitna jer je nemoguće provesti je ispravno na ulici zbog okolnog zagađenja bukom tijekom same izmjere,

db kiler, katalizator i ostale prigušnice su tu radi proizvođačevih normi....
 
cuky750 said:
ma daj sta se brines ja imam yoshumuru na z 750 i to otvoreni skroz top odnosno race prosle godine bio na tehnickom kad sam ga okinuo u onoj radioni dignuo sam im prasinu staru 10 godina i nitko nije pitao uopće za decibele ili homologaciju ili tako nesto slicno. inace izmjerio sam ga na moj zahtjev na tehnickom i jacina zvuka u zatvorenom je bila 134db i nitko se nije od njih ni zapitao jel to uredu ili nije. tako nadalje tehnički je jedno policija i kazne nesto drugo. tako je i sa tablicama i sa auspuhom i sa svim ostalim. tehnicki ćes proći bez problema. pozdrav

smanji ribu :wink:
 
lb said:
nisam siguran vezano za propise kod nas, kao ni za homologaciju, ali kad je moj motor bio na tehnickom, tip ga je upalio, malo zaturirao i nije imao primjedbi na zvuk (wings sa db killerima).

btw, razmotri i ovo:

We also produce blanking plates which are needed if you want to remove the SAS (Secondary Air System) fitted to your bike at the factory.
Benefits of removing the SAS are:
• less backfiring (popping)
• better engine functioning
• increased life of the damping wool due lower exhaust gases temperature
See the http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=42480 for details about SAS removing.

Hvala na informaciji.

Wingsi su mi otpali zato jer nemaju EU homologaciju. Znam, svi govore da su topovi skroz u redu no u planu su isto i putovanja na zapad i jednostavno mi se ne riskira da upadnem u nekakve probleme iako ih planiram koristiti s db killerima.

Kao alternativu sam nasao njemacku marku BOS auspuha. Ekipa na svapskom Adventure forumu je zadovoljna, ima EU CE certifikat te krivulju koja pokazuje povecanje snage i okretnog momenta (meni to i nije bas previse bitno ali ipak dobro dođe :) ).

Nego, jesi li ti gledao svoj 950? Koliko znam, taj SAS je ugradjivan samo u americke modele.  :misli:
 
tutankamon said:
smanji ribu :wink:



u ovom slučaju to nij riba već godzilla!:)