Nedesava se to konstantno,u sezoni par puta,valjda se potrefe svi parametri da korman pocme cimat,nisam od nekih ludih voznji nego laganini,a bice da ce ruke biti na kormanu gdje i trebaju biti
Prva guma rješena. Slijedeće pitanje .Stavio bih umjesto standardnog ispušnog lonca aftermarket ,naravno isto bandit 600,98ma.Isključivo dual,znači ukomponirana dva prigušivača jedan iznad drugog. Neka preporuka ,neki link ,ili ako netko ima za prodati.Naravno ,hvala unaprijed. 8) :021:
Evo servis napravljen svjecice, ulje i svi filteri i kad ono stanga nece da upali izbacuje mi gresku F1i nista vergla ali ni da se javi kaj sam sjebal. Pomagajte
Ljudovi pitanje, jeli normalno iako meni ne djeluje tako ali nakon manje od 1500 kilometara ulje na prozorcicu je poprilicno crne boje??? Nije neko divlje ulje, motul 5100 10w40? Koje ulje vi tocite u vase bandite? Sta da tocim u bandita 650s, 2011g? Hvala
ja sam počeo uzimati malo gušće ulje
https://novema-nova.hr/artikl/ipone-r4000-rs-15w50-1l
manje mi ga je ljeti trošio (trenutno 187 tkm)
to što je crno i kod mene je od prvog dana tako
a kada mijenjate ulje treba i iz rashladnika ulja ispustiti jer ostane par deca starog ulja koje je crno pa kad se to pomješa ulje promjeni boju
Moj ex GSF1250N '08 nije htio preko 235km/h. Doduse, nit sam lezao na tanku nit sam skidao kofer... pa treba to uzeti u obzir. Vjerojatno bi navukao 10km/h extra da jesam.