Sa mene bi bilo malo teže skinut 10kg, sa sadašnjih 70-ak, pa izašo bi u ništa
S druge strane serijski motor ima 206 a ovaj će imat možda i manje od 180, govorimo o punom puncatom motoru, a tolika razlika nije baš za bacit, pogotovo ako i mašina da očekivane rezultate jer mi i oko nje vrag nije dao mira
Trošak? Moj motor nije lupan pa da je trebalo uzet nove djelove, nego su svi stari djelovi prodani u HR a novi dovučeni iz amerike. Možda sam u plusu 100kn, možda u minusu dvije tisuće, ali recite mi pošteno, da imate 10 godina star motor i netko vam ponudi za 2 000 kn zamjenit pola motora sa novim novcatim tehnički puno naprednijim djelovima, bi li to napravili?
Ali sad smo zastranili malo s teme. Jučer sam potrošio oko 10 sati posla na izradu repa i smještaj reglera, baterija i ostale elektrike. Sve zajedno sam jako zadovoljan poslom, jer sam uspio sve montirat u rep da ne strši van konstrukcije repa i time je zarazliku od tvorničkog sve sigurno od pada i oštećenja, a ostao mi je i ogromni pretinac u kojem mogu prenijet bar 3 kile sira preko granice
Svjetla su zamjenile LE diode, žmigavci integrirani, i sve zajedno izgleda vrlo čisto i lijepo. Sad će proć još neko vrijeme prije nego pokušam pokrenut motor ali za 10-15 dana mislim da bi trebao na cestu, tko će čekat toliko