baterije protiv akumulatora

onda?
 
Aurellie ti si definitivno manijak :shock:

ali pozitivan :mrgreen:
 
Evo jedna zanimljiva anegdota. Danas sam radio konektore za povezat baterije i dvije su bile spojene u seriju i ja sam Uniorovim šublerom slučajno napravio kratki spoj, koji se u tren oka rastopio i zaljepio, vratio sam ga u vatrogasni dom u nadi da ga neće nitko koristit neko vrijeme  :LOL: :LOL: :LOL:
 
napravio si test struje sa nečim što nije tvoje  :wink:
 
pa šta onda , ionako se zna da su to jedino aurellieve baterije mogle napraviti  :LOL:
 
flomaster said:
kakve veze ima ko kaj vozi?? ljudi daju bjesnu lovu na auspuhe i grane da usparaju max 5 kila na tezini, prema tome ova investicija je vise nego isplativa.

Naravno pod uvijetom da se pokaze dobrom i pouzdanom kao sto je aurellie napisao.

Ma lijepo je to imat nešto što te tjera naprijed i o čemu sanjaš, a opet neda ti spavati i ako imaš love to i ostvariti. Moj jedan frend je tako tjunirao i tjunirao motor potrošio par desetaka tisućica i skinuo on otprilike 10 kg sa svoje jurilice. I tako stojimo mi jedan dan, nakon tjunaža, pored motora i divimo se tom motoru on ne skida osmijeh sa usta (nije ni limunom uspjelo hehe) i ja ga pitam: koji kukuruz si išao svu tu lovu utuć u taj motor i olakšavat ga i tjunirat i šta ti ja znam šta kupovat kad si mogao na dijetu pa smršavit te tako skinut 10 i više kila sa sebe, a postići isti efekt, em što je zdravije za tebe, a i puno je jeftinije.... malo se naljutio, i osmijeh je skinuo al smo prijatelji pa je prešao preko toga i danas se tome smijemo obojica.  :mrgreen: evo pa vi vidite sami... no hard filings  (y)
 
Sa mene bi bilo malo teže skinut 10kg, sa sadašnjih 70-ak, pa izašo bi u ništa  :mrgreen: :mrgreen: S druge strane serijski motor ima 206 a ovaj će imat možda i manje od 180, govorimo o punom puncatom motoru, a tolika razlika nije baš za bacit, pogotovo ako i mašina da očekivane rezultate jer mi i oko nje vrag nije dao mira  :mrgreen:  Trošak? Moj motor nije lupan pa da je trebalo uzet nove djelove, nego su svi stari djelovi prodani u HR a novi dovučeni iz amerike. Možda sam u plusu 100kn, možda u minusu dvije tisuće, ali recite mi pošteno, da imate 10 godina star motor i netko vam ponudi za 2 000 kn zamjenit pola motora sa novim novcatim tehnički puno naprednijim djelovima, bi li to napravili?  :D Ali sad smo zastranili malo s teme. Jučer sam potrošio oko 10 sati posla na izradu repa i smještaj reglera, baterija i ostale elektrike. Sve zajedno sam jako zadovoljan poslom, jer sam uspio sve montirat u rep da ne strši van konstrukcije repa i time je zarazliku od tvorničkog sve sigurno od pada i oštećenja, a ostao mi je i ogromni pretinac u kojem mogu prenijet bar 3 kile sira preko granice  :mrgreen: (y) (y) Svjetla su zamjenile LE diode, žmigavci integrirani, i sve zajedno izgleda vrlo čisto i lijepo. Sad će proć još neko vrijeme prije nego pokušam pokrenut motor ali za 10-15 dana mislim da bi trebao na cestu, tko će čekat toliko  :(
 
Pusti pricu sliiiiikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee daj slikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :D
 
Naletim ovaj vikend do tebe da malo bacim očadu na motor :) (y)
 
lako za slike, daj dojmove baterija. jel vrte ?
započeo si temu a niš ne radiš  :jesus:
 
Ljudi znate da bi ja ali ne ide brže ja sam na selu i svaki pout kad mi zatreba bilo što moram poć u dubrovnik...sve će bit kad tad  :D
 
poprilicno cudan izbor za napajanje, ak nista razlicit si od drugih  (y)

osobno bi prije izabrao genzu shimadzua, tip vrla
 
evo slike  :D ovo nije konačno, samo sam se zajebavao da vidim kako sve to izgleda. Zamjenjena je kopletna unutra+njost repa i sve premješteno ispod, a mjesto bivšeg akumulatora zauzeo je "unit pro link" ovjes od 600rr, pa bi smještaj originalnog akumulatora postala noćna mora  :x

 
aurelije svaka čast. vrlo uredno si to posložio. mi se svijđa  (y) pogotovo naptis "alat iznajmljujemo sutra" :rofl:

EDIT: dali biš mogao molim te stavit električnu shemu toga spoja sa baterijama zanima me spoja ac generatora, reglera, baterije itd... pošto su to litiumske baterije (kako je netko prije spomenuo) koje se čisto naponski pune, a olovni akumulatori strujno, interesira me taj sklop detaljnjije. cijene, dobavljače možeš isto spomenuti slobodno.. hvala ti unaprijed.
 
Htio sam ti nacrtat shemu, ali nemam sad nikakav prikladan program, i nakon 20 minuta zajebancije u Paintu sam odustao. Nema ništa posebno i neobično kad se spaja LiFePo4 u postojeći sustav, čak se može bez ikakvih modifikacija baterije spojit direktno na električni sustav vozila. No s obzirom da se radi o 4 ćelije moguće je da s vremenom neke od njih postanu prepunjenije a neke slabo napunjene, pa iako je rezultantni napon 12.8 (14.4) volti ne mora bit da je svaka baterija isto napunjena već se neke mogu oštetit od prepunjenja (oko 4.3V za lifepo4) ili ako se prekorači donja granica (oko 2.1V za lifepo4) Zato će lifepo4 radit bez problema tjedan, mjesec, ili godinu, ali onda može doć do oštećenja pa zato treba imat sustav za management koji će ravnomjerno pazit svaku ćeliju i isključit sustav prije nego dođe do oštećenja. Iako sada nema na slikama, baterije i regler će bit termalno praćeni na granici od oko 60°C jer pločica ima priključak i za termalne sonde. Regler od 600RR pruža oko 14.4V što je baš ono što meni treba za punjenje ovih baterija. CV punjenje opterećuje akumulator i regler i sve a ovdje bi sve trebaloradit na sobnoj temperaturi bez ikakvih opterećenja, što ne samo da će rezultirat dugotrajnosti i pouzdanosti cijelog sustava već će smanjit potrošnju i povećat snagu motora  :D
Ako te zanima više mogu nacrat cijelu shemu ali znaš kako će to u paintu izgledat  :(
 
ma možeš i shemu nacrtati na komadu papira olovkom pa slikaj fotićem. baš me to niveliranje čelija interesira (podjednako punjenje/pražnjenje) i vjerojatno postoji neki sklop koji stoji između izlaza reglera i baterija. koliko žica ima taj tvoj regler (6?). i dali si potrošače spojio sa baterija ili sa reglera, a elektro strart samo sa baterija. pa napiši kad stigneš i hvala za sad....  (y) dobro je da imaš monotoring temperature jer kod kvara tih baterija (nije čest slučaj ali...) jako brzo dolazi do vrlo visokih temperatura i u praksi do samozapaljenja pa reko da ne bude dimnih zavjesa nedaj Bože  :mrgreen: ....