Beverly club

Poggiali said:
A dobro valjda bude sve ok, mada je to nikakva kilometraza pogotovo za 300cc. To na 50cc nebi otislo, mozda neka tvornicka greska ili los servis :/
Hmm. Slažem se. Premala je to kilometraža da bi se to potrošilo normalnom upotrebom. Ja sam na 43tkm i još je ko beba.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

 
A ne znam. Skuter se koristi normalno, rijetko u gradu, vecina magistrala do posla. Znaci moguce da su mi ga na servisu sjebali...

A početkom ljeta mi je kuplung mijenjan.

Stvarno mi je vožnja uglavnom penzionerska ako sam po gradu a di neš mog grada od 10k stanovnika i gdje krug odradis u minuti. Po magistrali se uglavnom vozio.

Ima li gdje u Splitu neki pouzdani servis da mi ga pregleda cijelog ili u Omišu?
Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk
 
Poggiali said:
Stavio dr pulley 17g umjesto serijskih 18.6 i motor se preporodio, za sad sam prezadovoljan :) Krajnja mi je ista, al puno ljepse vuce i mirniji je na stani kreni voznji...

Trebao si ić na 16g (-15%), ja sam na 500 stavio 20% lakše i nisam niš izgubio možda koji km krajnje al tak se ne vozim više od 140 150lm/h po vurici.
U svakom slučaju dobra investicija.
 
Di si to vozio na servis? Nevjerojatno mi je da si i kvacilo mjenjao :S Mislim da te gule tamo, svakako razmisli o drugom servisu, nek se javi netko ako je iz tvog kraja, ja na zalost ne znam nijedan osim Global + /skutermoto
 
noky200 said:
Trebao si ić na 16g (-15%), ja sam na 500 stavio 20% lakše i nisam niš izgubio možda koji km krajnje al tak se ne vozim više od 140 150lm/h po vurici.
U svakom slučaju dobra investicija.
Ma nebi, razmisljam cak sljedece da uzmem 18g, jer mi ne treba ovolko da se vrti... ja se cesto vozim 60-70, a tu mi drzi visoke okretaje onda ...
 
Poggiali said:
Di si to vozio na servis? Nevjerojatno mi je da si i kvacilo mjenjao :S Mislim da te gule tamo, svakako razmisli o drugom servisu, nek se javi netko ako je iz tvog kraja, ja na zalost ne znam nijedan osim Global + /skutermoto
A ne znan sta da ti kazem. Mogu ja sumnjat ali ce ostati na tome. Moze bit da.momci rade odlicno pa sam ja kriv na kraju ili je jednostavno loš dio. Ne znan, morat ću ga na sljedecem servisu samo odvest u nekog stručnog da ga cijelog provjeri samo da otklonim sumnje.

Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk

 
Gilmour said:
A ne znam. Skuter se koristi normalno, rijetko u gradu, vecina magistrala do posla. Znaci moguce da su mi ga na servisu sjebali...

A početkom ljeta mi je kuplung mijenjan.

Stvarno mi je vožnja uglavnom penzionerska ako sam po gradu a di neš mog grada od 10k stanovnika i gdje krug odradis u minuti. Po magistrali se uglavnom vozio.

Ima li gdje u Splitu neki pouzdani servis da mi ga pregleda cijelog ili u Omišu?
Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk

Kaj si na kraju naručio, kvačilo ili rememicu/polutku.
To kvačilo traje i 100tkm ak se skuter koristi više u međugradskoj i otvorenoj vožnji.
Jedino što se zna desit da se ploča s unutarnje strane zna rasklimat pa zvoni, al da se i to sanirat bez zamjene.
 
Za u buduće, možeš i tu tražiti...

https://www.motorcyclespareparts.eu/en

Poslano sa mog MHA-L29 koristeći Tapatalk

 
Gilmour said:
https://hr.fowlersparts.co.uk/parts/view/CM144134

Ovo.

Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk

Komplet si sve s ovim polutkama uzeo? Nemre sve otić, a i na polutkama se ležaji mogu mijenjat, pinovi u onom konverteru također, kvačilo je pak dio za sebe...imaš sliku skinutog?

Poggiali said:
Ma nebi, razmisljam cak sljedece da uzmem 18g, jer mi ne treba ovolko da se vrti... ja se cesto vozim 60-70, a tu mi drzi visoke okretaje onda ...

Da kuzim ti si u gradu stalno izmedu 4500 6000rpm, al je barem miran , jer bome s onim original je ko traktor na kretanju i malim okretajima.

 
Hvala. Baš pogleda i nema tu. "NO LONGER AVAILABLE FROM MANUFACTURER".

Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk

 
noky200 said:
Komplet si sve s ovim polutkama uzeo? Nemre sve otić, a i na polutkama se ležaji mogu mijenjat, pinovi u onom konverteru također, kvačilo je pak dio za sebe...imaš sliku skinutog?
Da, sve sam uzea. Rečeno mi je tako, dan mi je i kataloški broj. Nemam slike. Kako god na kraju ispalo, ovo mi je škola.

Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk

 
Uh uh bome ti je škola, nije to jeftino, a stavim kurac na panj ak je trebalo sve mijenjat ( to mi više zvuči ono tipa neš tu jebe ne znam točno kaj pa kupi komplet sve novo)...
Montiraj sam to nazad posudi moment ključ i nabavi si bloker za variomat od buzzetija.
Zamjeni si odma i rolice i klizace ak treba te remen.
 
noky200 said:
Komplet si sve s ovim polutkama uzeo? Nemre sve otić, a i na polutkama se ležaji mogu mijenjat, pinovi u onom konverteru također, kvačilo je pak dio za sebe...imaš sliku skinutog?

Da kuzim ti si u gradu stalno izmedu 4500 6000rpm, al je barem miran , jer bome s onim original je ko traktor na kretanju i malim okretajima.
Ma da, kaj se tice samih performansi zadovoljan sam i sa serijskima, ali ta gradska voznja je bas drndava i treskava... tak da sa sliderima mi je najljepse to kaj su ispeglali taj dio...

Inace kolegi bi preporucio da malo po youtube pogleda, ima raznih videa kako se kaj radi, i nek si potrazi workshop manual pa da proba sam neke stvari raditi, jer dobar serviser je rijetkost na zalost...
 
Ma znam, nego ovako iz druge perspektive kakav je proces, jel nesto zeznuto ? 
Ps, moram kupit listice, neka preporuka? Dal je netko uzimao preko ebaya?
 
Da ne čitam sad sve ispočetka, preporuka za neke bolje zarulje, npr OSRAM night..., blue... i sl.