Beverly club

Bolje ti je uložit u prijenos, više buš koristi imao.
A kaj se tiće auspuha, ekipa stavi samo auspuh , ne znam jel se treba napravit update ecu, na stranim forumima pišu da stave drugu mapu, kod nas sumnjam da ko kaj radi.
 
stavlja ekipa nekakvu varalicu, jer ako se ne stavi, sa vrimenom strada ispusni ventil...

https://www.sip-scootershop.com/en/products/lambda+emulator+malossi+tc_m5514749
 
S auspuhom je gotovo nikakav dobitak, bolje ti je uložiti novac u prijenos ako ideš na performanse.

A s Emulatorom se dobije samo veća količina goriva, ide isto i manje puca na auspuh kad je hladan. Potrošnja se poveća za cca pola litre.
 
gdje nabavit lcd  display za BV 125/200 2004g. ..jebem ti talijanske konstruktore i inžinjere.
 
bev250i mi trosi oko 5l po gradu, a koliko vidim drugima nece priko 4

i bivsi bev250 karburator mi je trosio 4ipo po gradu

sto sve moze utjecati na potrosnju?
lambda sonda, filter zraka?

kako testirati?
 
stipe_zd said:
bev250i mi trosi oko 5l po gradu, a koliko vidim drugima nece priko 4

i bivsi bev250 karburator mi je trosio 4ipo po gradu

sto sve moze utjecati na potrosnju?
lambda sonda, filter zraka?

kako testirati?

Sta god kupio novo od toga, bit ce ti skuplje nego platiti tu dodatnu litru goriva na 100 km...
 
Pozdrav..
Trebam pomoć oko odabira novog (polovnog) Liberty-a..

Prvi je 125,2006 god. sa vizirom i kuferom vizuelno lijepo očuvan.Cijena 1000€ Registrovan do kraja godine.

Drugi je 150,2010 god sa vizirom i kuferom takođe vizuelno lijepo očuvan..Njegovu cijenu još ne znam jer je skoro uvezen iz Italije.

Do koje cijene bi,okvirno,mogao ići 150ccm, i ono što me više zanima..koji bi prije trebao uzeti kad je vožnja i održavanje u pitanju.

Da li se isplati dati više novca za,na izgled,malu razliku u jačini mašine (ako zanemarimo god. proizvodnje što je svakako plus za 150ccm.)

Znam..šture su informacije za ozbiljniju analizu,ali..vaša dosadašnja iskustva su dobrodošla.

Hvalaa : )
 
Znaci, ne znamo nista o motorima, ne znamo cijenu da ju usporedimo a trebamo ti dati savjet koji da kupis.
Kupi 150 jer je jaci.

Nema na cemu  :mrgreen:
 
stipe_zd said:
bev250i mi trosi oko 5l po gradu, a koliko vidim drugima nece priko 4

i bivsi bev250 karburator mi je trosio 4ipo po gradu

sto sve moze utjecati na potrosnju?
lambda sonda, filter zraka?

kako testirati?

Drugi lažu i voze sporije :D
 
Prije par dana sam gledao neki TV magazin u kojem je ekipa u Moto Mondu na Beverlyja 300 ugradila Erfolg LED svjetla. Izgledalo je izvrsno!
U Erfolgu su mi rekli da LED za Beverlyja košta 700kn.

Pitao sam danas ekipu u Moto Mondu za njihovo iskustvo s tim LED svjetlima i kažu da su ta Erfolg LED svjetla radila problem s elektronikom na Beverlyju, pa da su ih demontirali. Zanima me ima li netko iskustva s tim? Ili s nekim drugim LED svjetlima na Beverlyju?
 
to ovo?

https://www.facebook.com/led.pure.vision/posts/piaggio-beverly-300-ie-erfolg-led-set-h7-dugah7-kratka-svjetla-bez-preinaka/1419594988076944/

 
Nero said:
GP800 je imao taj problem kad bi mu se isprljala klapna na usisu, nisam siguran jel i na bev 400 ista situacija

Evo samo da zahvalim na ovom odgovoru jer sam pred 10tak dana isao mehanicaru cistiti prljavu klapnu i injector te je nastimao dovod goriva  i od tada sve super.  (y) ..uz put stavio nove amortizere (narucio neke forza iz Italije)

:021:
 

Attachments

  • bev.JPG
    bev.JPG
    125.4 KB · Views: 180