Da vidimo kak bu se sad ponašao, malo sam ga počastio.
Ugradio jučer rolice, proizvođač preporuča 10-15% lakše od tvorničkih( 13,8g), ja sam išao još zeru lakše pa uzeo 11.5g, skuter očekivano starta na većim okretajima, i najviše razlike osjetim u međuubrzanju u području između 50-110km/h po satu gdje je puno živahniji, na kojoj god brzini odvrnuo ručicu gasa.
Na kratko isprobao krajnju došao do 145 po satu i nije bio u blokadi dok je s originalnima već na 140 elektronika odrađivala svoje.
S obzirom na đir od svega tih par km, za koji dan ću moć napisat koju više.
Danas napravio đir od 200km, skuter osjetno bolje ubrzava od 0-100km/h, izlazak iz zavoja je sad interesantniji, penje brže u brijeg, krajnja brzina se digla za 10km/h , sad po vuri pokaže 150km/h(130 po gps) i tu lupa u blokadu, iznad 110 se manje vrti, potrošnja u današnjem điru u prosjeku 3,3-3,4l.