Beverly club

Pa ja bi reko da je bjelo, klasicna zarulja je zuckasta, ova je dosta neutralna, bez boje. To mi se svidja, jer pogotovo ne volim kad je plavo ko neki xenoni... Ovo mi uopce ne umara oci, i bas rijetko palim dugo.
 
Imas ga i dalje u ducanima al se sad zove eni iride racing 5w 40, rijetka su sva ulja u toj gradaciji.
I da ne pise vise po boci piaggio, aprilia...
 

Attachments

  • 3104or15BYL._SY450_.jpg
    3104or15BYL._SY450_.jpg
    10.5 KB · Views: 118
400 i 500 kak vam idu sajbice na variomatu?

jel ide sraf pa 2 pa ventilator pa jedna ili sraf pa 3 pa ventilator?
 
Ide variomat, bolcna, zatim podloška, pa remenica/ventilator, i dve podloške izvana i matica.
Nabavi bloker variomata, steže se na 150 160 Nm(provjeri još u manualu).
 
Ma imam bloker, nego sam skuzio da mi zapravo fali distancer koji ide izmedju zvona i dekla.. (onaj od 3mm) kupio sam bez toga, ko zna kaj je ovaj prije mene radio -.-

I da, steze se na 150-160nm vario...
 
Da vidimo kak bu se sad ponašao, malo sam ga počastio.



Ugradio jučer rolice, proizvođač preporuča 10-15% lakše od tvorničkih( 13,8g), ja sam išao još zeru lakše pa uzeo 11.5g, skuter očekivano starta na većim okretajima, i najviše razlike osjetim u međuubrzanju u području između 50-110km/h po satu gdje je puno živahniji, na kojoj god brzini odvrnuo ručicu gasa.
Na kratko isprobao krajnju došao do 145 po satu i nije bio u blokadi dok je s originalnima već na 140 elektronika odrađivala svoje.
S obzirom na đir od svega tih par km, za koji dan ću moć napisat koju više.

Danas napravio đir od 200km, skuter osjetno bolje ubrzava od 0-100km/h, izlazak iz zavoja je sad interesantniji, penje brže u brijeg, krajnja brzina se digla za 10km/h , sad po vuri pokaže 150km/h(130 po gps) i tu lupa u blokadu, iznad 110 se manje vrti, potrošnja u današnjem điru u prosjeku 3,3-3,4l.
 
Zvuči sjajno, praktički si dobio istu stvar kao s J. Costa variomatom, za ulaganje od 0 kuna (ako računamo da ti je taman došlo vrijeme za promjenu rolica, kao meni uskoro, i da su cijenom li-la).

Ja isto planiram staviti na svog Kymca, taman ih mijenjam kad okrenem 20k km, kroz mjesec-dva.

Gdje si ih naručio i koliko si platio?
Koliko je trebalo dok dođu?
 
Sumnjam da ide ko s j.costom, al s obzirom na uloženo razlika u odnosu na std rolice je osjetna, bolje potegne kod preticanja i izlazak iz zavoja je puno interesantniji, moram još s suvozačicom testirat.
Naručeno s scooter centra, 39€ plus poštarina, stigle za 3 dana.
 
Po tablici idu vidi prilog

Tu imaš više izbora

https://drpulley.shopnix.de/Dr-Pulley-sliding-rolls-SR:::47.html?MODsid=bn8kfl2p29lvhts0eq8uead2b5

Znači između 13 i 14g je za tvog idealno.
 

Attachments

  • Screenshot_20181112-103552.png
    Screenshot_20181112-103552.png
    576.1 KB · Views: 101
Pozz svima.

Nakon sto sam pregledao sve poruke ovdje i nasao par odgovora na pitanja sto sam imao da i ja podijelim par rijeci o svom Beverly 400. :021:  sto vozim u Singapuru.
Nakon honde pcx150 (sto je inace super scooter) sam uzeo beverly 400 2009g 400ie jer mi je dosadilo prziti tuniranu hondu da bi potegao do 130 kmh.  Beverly 400 me odusevio po tom pitanju kako vuce od 90kmh-140kmh sa dvoje ljudi.
Vozio sam prije i stariji bv250 u Hr, i to je odlican motor. Malo se drukcije vozi od 400 ali na sve se da naviknuti.
Max speed sam probao 165kmh  8) iznenadio me kako ide (stock) jer sam naprao novi xmax 300 bez problema.Sad koliko je to realnih kmh - po papirima oko 150-155. Sto se tice vibracija moj isto vibrira na odredjenim brzinama oko 60-80 kmh. Gume imam pirelli diablo.
Ulje sipam motul scooter full sintetika.

Eto toliko. Sad moje pitanje za strucnjake jer imam jedan iritantni blesavi problem -

Sipam 95 benzin. u zadnjih nekoliko mjeseci mi se znao ugasiti motor na leru recimo vozim se i zaustavim na semaforu a on se ugasi. Stisnem prekidac i odma se upali. I to mi se znalo desavati par puta mjesecno, onda sam uzeo novu Yuasa bateriju original jer sam skuzio da je vlasnik prije stavio slabiju bateriju pa sam mislio moglo bi bit radi toga.
E sad nakon nove baterije to se prestalo desavati i nakon mjesec dana puf opet 2x mi se zagasi na semaforu.
Znaci baterija je nova, poima nemam sto jos bi moglo biti??
Narucio sam neki jeftini injector preko aliexpressa pa sam to mislio promijenit.. ? da li neko ima slican problem?
Citao sam prijasnje postove pa cu probat promijeniti di tankam benzu ili sipnuti 100tku umjesto 95..

Takodjer uskoro cekam veci servis pa cu promijeniti remen , svijecicu rolice itd pa se nadam da ce to mozda eliminirati problem.

Lp  :021:
 
GP800 je imao taj problem kad bi mu se isprljala klapna na usisu, nisam siguran jel i na bev 400 ista situacija